The Best Trails in Kenet, Māzandarān Province (Iran)

10 trails

• Distance
    8.21mi
    1870f
    Photo ofچپلار از چاخانی cheplar behshahr۰۰/۴/۱۵ Photo ofچپلار از چاخانی cheplar behshahr۰۰/۴/۱۵ Photo ofچپلار از چاخانی cheplar behshahr۰۰/۴/۱۵

ساعت ۷ صبح از بهشهر حرکت کردیم تا چهارراه چاخانی . ماشین پارک کردیم. اغاز پیاده روی از جاده کنت به سمت روستای کنت وجاده پاخور جنگلی حدود ۴ کیلومتر و رسیدن به ابتدای مسیر چکل چپلار . طی مسافت حدود ۲ کیلومتر در سراشیب و رس...

• چپلار بهشهر

Hiking
    Save to a List
    7.69mi
    1778f

با مینی باس تا چهار راه چاخانی رفتیم از اونجا به سمت روستای محمد اباد ساعت یک رسیدیم چهار راه اقای اکبریان لیدر ما بودن در وسط راه یک اقای راه دقیق رو به ما گفتن دست راست به سمت پایین دست چپ به سمت گت غارزم محمد اباد میر...

• Distance
    5.98mi
    1227f
    Photo ofCheplarچاخانی به چپلار بهشهر ۲۸تیر ۱۴۰۰ Photo ofCheplarچاخانی به چپلار بهشهر ۲۸تیر ۱۴۰۰ Photo ofCheplarچاخانی به چپلار بهشهر ۲۸تیر ۱۴۰۰

ساعت ۷صبح با دو نفر از دوستان با ماشین خودم حرکت کردیم به سمت چاخانی البته ۶ نفر از دوستان گروه چپلار ساعت ۵ صبح از باغشاه حرکت کرده بودن. من چون دیروز آبشار چلمرز بودم. شنبه باشگاه . جمعه هم قله گل اندام لاریجان . خسته ...

• Search by Passing Area

Find trails starting or passing through your selected areas.

Get Wikiloc Premium Upgrade to remove Ads
    Search by Passing Area Search by Passing Area

Send to your GPS

Download trails from Wikiloc directly to your Garmin, Apple Watch or Suunto.