Cheplarچاخانی به چپلار بهشهر ۲۸تیر ۱۴۰۰

Photo ofCheplarچاخانی به چپلار بهشهر ۲۸تیر ۱۴۰۰ Photo ofCheplarچاخانی به چپلار بهشهر ۲۸تیر ۱۴۰۰ Photo ofCheplarچاخانی به چپلار بهشهر ۲۸تیر ۱۴۰۰

July 19, 2021
July 2021

near Kenet, Māzandarān (Iran)

ساعت ۷صبح با دو نفر از دوستان با ماشین خودم حرکت کردیم به سمت چاخانی البته ۶ نفر از دوستان گروه چپلار ساعت ۵ صبح از باغشاه حرکت کرده بودن. من چون دیروز آبشار چلمرز بودم. شنبه باشگاه . جمعه هم قله گل اندام لاریجان . خسته بودم تا چاخانی با ماشین رفتیم. نزدیک چاخانی دوستان رو دیدیم کوله پشتی ها رو گرفتیم با ماشین بردیم تا ورودی به جنگل مسیر چپلار که ماشین رو پارک کردیم تا دوستان برسند اتیش کردیم و کتری گذاشتیم تا دوستان رسیدن چای با هم خوردیم و حرکت کردیم بعد از حدود ۳ونیم کیلومتر به کنار رودخانه نکا رود رسیدیم.چای و صبحانه . بعد رفتیم شنا . بسیار عالی . اومدیم محل استقرار دوستان برنج و بیج بیج درست کردن بسیار خوشمزه و عالی بعد چای خوردیم و حرکت کردیم برای برگشت وقتی ۲ کیلومتر دره تا بالا رو رفتیم دوستان گفتند مسیر برگشت رو عوض کنیم و از جاده بریم که راه طولاتی تر شد . تا رسیدیم به جاده . من و ۴ نفر از دوستان با ماشین برگشتیم و ۳نفر پیاده . بهروز هم با موتور دوستش برگشت .