چپلار از چاخانی cheplar behshahr۰۰/۴/۱۵

Photo ofچپلار از چاخانی cheplar behshahr۰۰/۴/۱۵ Photo ofچپلار از چاخانی cheplar behshahr۰۰/۴/۱۵ Photo ofچپلار از چاخانی cheplar behshahr۰۰/۴/۱۵

2050
July 6, 2021
July 2021

near Kenet, Māzandarān (Iran)

ساعت ۷ صبح از بهشهر حرکت کردیم تا چهارراه چاخانی . ماشین پارک کردیم. اغاز پیاده روی از جاده کنت به سمت روستای کنت وجاده پاخور جنگلی حدود ۴ کیلومتر و رسیدن به ابتدای مسیر چکل چپلار . طی مسافت حدود ۲ کیلومتر در سراشیب و رسیدن به منطقه چپلار. از چشمه آب گوارا و صاف گرفتیم برای چای و رفتیم به مکان مشرف به رودخانه خروشان نکا رود روبروی چکل چپلار . چای و صبحانه املت . شنا با دوستان در رودخانه خروشان بسیار عالی. ناهار کباب راسته و دنبه و‌چربی و گوجه محلی و دوغ سیر زده و اخرش هم چای خوردیم حدود ساعت ۳ونیم اماده برای برگشت. از چشمه آب گرفتیم و ادامه سربالایی تا بالای مسیر . چند جا استراحت و خوردن اب و ادامه مسیر جنگلی و جاده کنت تا چهارراه چاخانی تقریبا ساعت ۷ رسیدیم خونه . ۱۲ ساعت عالی با دوستان جان . بچه محل های قدیمی بخصوص شنا در رودخونه خروشان نکا رود خیلی حال داد البته کباب چرب و نرم دیگه نیاز به گفتن نیست