The Best Trails in Shahrak-e Chahārşad Dastgāh, Golestān (Iran)

114 trails

(2)
Photo of Shahrak-e Chahārşad Dastgāh - آبشار شادان - Yazdānābād-e Mes Cheshmeh Photo of آبشار شادان و دوآب - کردکوی Shadan waterfall Photo of آبشار شادان کردکوی
    13.18mi
    4065f
    69| Rating 5.0
    Photo ofآبشار شادان و دوآب - کردکوی Shadan waterfall Photo ofآبشار شادان و دوآب - کردکوی Shadan waterfall Photo ofآبشار شادان و دوآب - کردکوی Shadan waterfall

پیمایش آبشارهای شادان و دوآب - شهر کردکوی رفت از جاده شوسه ای که دیگه تردد سواری نداره و برگشت از مسیر چشمه توسکا 1403/02/06 Sat بنام خالق طبیعت خدا را شاکرم که پس از گذشت تقریبا ۱۵سال، توان و عمری به من داد که دوباره چش...

طبیعت جنگلی و آبشار شادان بسیار زیبا و روح نواز است همچنین دورنمایی از دریا ممنون مصطفی جان برای اشتراک گذاری با درود فر...
    Mohammad.kiani
    5.48mi
    3209f
    66| Rating 5.0

در روز نهم‌دی ماه سال ۱۴۰۰ درحالی ک هنوز زمستان در استان گلستان رخی از خود نشان نداده راس ساعت هشت و نیم به محل پارک ماشین و شروع میاده روی رسیدیم. پیمایش آبشار شادان کردکوی از مسیر چشمه توسکا که با توجه با انسداد راه ما...

داداش کارت حرف نداره 👍🙏👏
    mostafa abdollahi
    38.46mi
    5709f
    Photo ofدره فنی تیل سره تیلسره کردکوی angel Photo ofدره فنی تیل سره تیلسره کردکوی angel Photo ofدره فنی تیل سره تیلسره کردکوی angel

Shahrak-e Chahārşad Dastgāh دره فنی تیلسره ساعت ۲ صبح با موتور از محل پارکینگ حرکت کردیم تا اول دره پیاده شدیم آماده استارت پیمایش و لباس پوشیدیم ۱۷ تا فرود داره ۴۵ متری بلندترینه دو آبشار بلند اول مسیر هست نقشه فنی رو...

• Live Tracking

Share your location with friends and loved ones during an activity.

Get Wikiloc Premium Upgrade to remove Ads
    Live Tracking Live Tracking
    29.53mi
    9616f
    Photo ofکردکوی به درازنو به جهان‌نما به نوچمن Photo ofکردکوی به درازنو به جهان‌نما به نوچمن Photo ofکردکوی به درازنو به جهان‌نما به نوچمن

تاریخ اجرا: ۱۷-۱۹ مهرماه تعداد نفرات: ۲ با اتوبوس ساعت ۱۲ گرگان از ترمینال بیهقی راه افتادیم و حدود ساعت ۶ رسیدیم کردکوی (نیم ساعت قبل گرگان). از اونجا بعد خوردن صبحانه و گرفتن تاکسی برای شهرک فرهنگیان، به اول مسیر رسیدی...

13.42mi
    3120f

آبشار شادان دو مسیر دسترسی داره که من رفت رو از یک مسیر که قبلا ماشین هم تردد داشته و الان سیل ابتدای جاده رو خراب کرده رفتم و برگشت هم از مسیر دیگه‌ای که از دل جنگل بر میگرده و خیلی گذرهای کم عرضی داره برگشتم.

8.90mi
    4003f

اجرای برنامه در تعطیلات نیمه خرداد با یک گروه 11 نفری چون تصمیم داشتیم که برنامه به صورت شبخواب اجرا شود صبح ساعت 8 از محل اقامتگاه زیبامون به میزبانی آقای رادکانی در شهر کردکوی خارج شدیم. پدر آقای رادکانی لطف کردن و پا...

• توسکا دواب

7.79mi
    3717f

از سه راه جنگل کردکوی شروع کردیم از کنار مرغداری بزرگ... به سمت توسکا حدود دو ساعت پیاده روی سخت و با شیب بالا بعد اون حدودا بیست دقیقه سرازیری بعد میرسیم ب توسکا چشمه دنج بکر و عالی(دیدن بایدش) ادامه مسیر توسکا چشمه به ...

8.16mi
    3681f

آبشار شادان یکی از زیباترین آبشارها و مسیرهایی هست که رفتیم. تا دوراهی که تو مسیر مشخص کردم به راحتی با ماشین میشه رفت. جاده خاکی هست ولی هر ماشینی به راحتی میتونه بره. دوراهی با یک سنگ بزرگ که سرش با رنگ آبی علامت گذاری...

9.75mi
    4173f
    Photo ofمسیر آبشار شادان از کردکوی (Kurdkuy to Shadan Waterfall) Photo ofمسیر آبشار شادان از کردکوی (Kurdkuy to Shadan Waterfall) Photo ofمسیر آبشار شادان از کردکوی (Kurdkuy to Shadan Waterfall)

مسیر پیمایش شده در دو روز صورت گرفته توصیه میشه روز اول صبح قبل از ساعت 7 پیمایش شروع شود روز دوم هم قبل از ساعت 13 از محل کمپ حرکت کنید تا به تاریکی هوا نخورید بازدید از آبشار رو میشه صبح روز دوم انجام داد در نزدیکی...

10.27mi
    3612f

پیمایش توسط گروه کوهنوردی بانوان پرواز به سرپرستی خانم بهناز هاشمی، مسیر پیمایش آبشار شادان در شهرستان کردکوی ، در مسیر دراز نو آبشاری به ارتفاع ۷۰ متر تاریخ : ۱۶ خرداد ۹۹

Weather Forecast

A great hint to help you choose your outdoor gear and clothing!