The Best Trails in Széchenyitelep, Pest (Hungary)

Photo of Országos Kéktúra: Rozália-téglagyár - Hűvösvölgy Photo of Solymári téglagyár - Dobogókő Photo of A Hármashatár-hegytől a Törökugratóig
    Photo ofOrszágos Kéktúra: Rozália-téglagyár - Hűvösvölgy Photo ofOrszágos Kéktúra: Rozália-téglagyár - Hűvösvölgy Photo ofOrszágos Kéktúra: Rozália-téglagyár - Hűvösvölgy

A buszról való leszállás, majd pecsételés után előbb enyhén, végül egyre inkább emelkedik az út, egészen a Vera-pihenőig. Ezután a Csúcs-hegy oldalában, közel szinteben megyünk a Virágos-nyeregig. Innen a Vihar-hegy megm...

Photo ofA Hármashatár-hegytől a Törökugratóig Photo ofA Hármashatár-hegytől a Törökugratóig Photo ofA Hármashatár-hegytől a Törökugratóig

237-es busz végállomás - Virágos-nyereg - Vihar-hegy - Hármashatár-hegy - Újlaki-hegy - Határ-nyereg - Vadaskert - Hűvösvölgy végállomás - Nagy-Hárs-hegy - Szépjuhászné - János-hegy - Makkosmáriai kegytemplom - Végvári-s...

• CoffeeRun

Trail running in the Gercse, in Óbuda starting near Csúcshegy, and also climbing Szarvas-hegy and Kálvária-hegy.

A Dunazug legizgalmasabb formakincsű hegyvidékére vezet a Kéktúra 15. szakasza. Vad mészkőszurdokot felfedezve érkezünk meg az Északi-középhegység területére: sötét, vulkanikus sziklatornyokat érintünk, miközben felkapta...

Óbuda - M6 - 6.sz.főút - Paks - Bonyhád - Máza - Magyaregregy útvonalon és vissza lényegében ugyanígy. Máza településen hosszú sor végére álltunk, ami semmit nem mozdult. Néhány helybelit követve visszafordultunk, hogy k...