The Best Trails in Vilanova, Languedoc-Roussillon-Midi-Pyrénées (France)

Photo of 2X100 Cims Puig de la Pelada y Roque de Madres Photo of Puig de la Pelada, Roc Negre y Roc de Madres (2x100cims) Photo of Roc Negre i Roc de Madres (100 cim)
    Photo of2X100 Cims Puig de la Pelada y Roque de Madres Photo of2X100 Cims Puig de la Pelada y Roque de Madres Photo of2X100 Cims Puig de la Pelada y Roque de Madres

OBSERVACIONES -El Puig de la Pelada es una montaña de 2.370 metros de altitud del límite de los términos de las comunas de Censano y Oleta y Évol , ambas de la comarca del Conflent , en la Cataluña del Norte .(Fuente Wi...

Sumando otro 100 cim, felicidades
    Ramonbcntop
    Hola Nando, ¡Qué envidia me da ver tus fotos de la ruta por el Puig de la Pelada y el Roque de Madres! Se ve que lo p...
    Jorditoms
    Muy buena excursión, para dos "Cent Cims" a la vez. Muy buenas fotos y explicaciones. Un fuerte abrazo.
    Tetititu
    Photo ofPuig de la Pelada, Roc Negre y Roc de Madres (2x100cims) Photo ofPuig de la Pelada, Roc Negre y Roc de Madres (2x100cims) Photo ofPuig de la Pelada, Roc Negre y Roc de Madres (2x100cims)

Tipo: TrekkingHora Inicio: 9:04 30 ago 2022Hora Fin: 16:00 30 ago 2022Distancia recorrida: 16,6 km (06:56)Tiempo en movimiento: 05:27Velocidad media: 2,4 km/hVel. en Mov.: 3,05 km/hVelocidad Máxima: 5,78 km/hAltura Mínim...

Una ruta muy xula
    @toi@sil@Mari@Xavier
    Precioso lugar y recorrido para sumar otros 2X100 cims. Gracias por la publicación....saludos
    nandomoneda
    Photo ofRoc Negre i Roc de Madres (100 cim) Photo ofRoc Negre i Roc de Madres (100 cim) Photo ofRoc Negre i Roc de Madres (100 cim)

La qualifico de moderada per la distància i per un curt pas exposat que hi ha passat el Roc Negre, on s'ha d'anar amb cura. La resta de la sortida no té cap dificultat tècnica. L’any 2017 vàrem ascendir al Roc de Madr...

• Roc de Madres i Roc Negre

Para realizar esta excursión nos trasladamos al Coll de Sansa, hemos elegido la pista de 4 km que sale de este pueblecito, llegamos a él, después de conducir 18 km por la D-4, una estrecha y angustiosa carretera de monta...

Photo ofSerra de Madres, Coll de Sansa, Pic de la Pelade, Roc Negre, Pic de Madres, Coll des Gavaches, Coll de Sansa Photo ofSerra de Madres, Coll de Sansa, Pic de la Pelade, Roc Negre, Pic de Madres, Coll des Gavaches, Coll de Sansa Photo ofSerra de Madres, Coll de Sansa, Pic de la Pelade, Roc Negre, Pic de Madres, Coll des Gavaches, Coll de Sansa

Circular per la serra de Madres, on ens marquem com a primer objectiu pujar al Pic de la Pelade. Seguim per carena i prats cap el refugi de la font de la perdix, pugem al Roc Negre i seguim per carena fins al Pic de Madr...

Hola Manel , gràcies per compartir la ruta Ahir la vaig fer amb dos companys i la veritat és que a tots ens va agradar ...
    Maria_a_s
  • Roc Negre i Pic de Madrès

Per arribar a l'inici de la ruta, un cop al Coll de la Creu, prenem una pista transitable direcció al Coll de Sansa i als Estanyols. Deixem el cotxe abans de creuar un pas canadenc. Seguim direcció als Estanyols on trobe...

Photo ofPuig de la Pelada ( 2.370 mts. ) Conflent Photo ofPuig de la Pelada ( 2.370 mts. ) Conflent Photo ofPuig de la Pelada ( 2.370 mts. ) Conflent

Es pot aparcar al refugi dels Estanyols que era la nostre intenció, però havia nevat i no es podia accedir amb cotxe. Ruta circular des de Vilanova passant per: - Col des Agrellons (0.7 km) - Refugi Dels Estanyols (3....

• Pic Pelade desde Col de la Creu

Deixem el cotxe a l'aparcament del Col de la Creu. Anem per la pista transitable que ens porta al Col de Sansa. Allà trobem una cruïlla de senders i pistes i agafem la que ens porta al Refugi dels Estanyols. El deixem a ...

Photo ofExcursió (tornada de) Torre de la Creu Photo ofExcursió (tornada de) Torre de la Creu Photo ofExcursió (tornada de) Torre de la Creu

Anada o Tornada, Part 2de2 d’una excursió circular que des d’un dels pàrquings del Llac Matemale ens porta entre boscos de pi, prats de pastura i granges fins a la Torre de la Creu , a l’antic poble de Creu. Poble habita...

Photo ofDel coll de la Creu al refugi del Torn Matamale Photo ofDel coll de la Creu al refugi del Torn Matamale Photo ofDel coll de la Creu al refugi del Torn Matamale

Començant al coll de la Creu, una bonica passejada per una pista no transitada, enmig de.boscos d'avets I pi negre, amb precioses vistes al llac de Matemale, els Angles. els Perics i la Pica del Carlit. Al refugi servei ...

Ruta ombrejada de facil accés i, si vols, amb premi al refugi
    lmarques
  • Refugi dels Estanyols

Ruta circular des de Coll de Creu passant per: - Coll de Sansa (3.9 km) - Refugi Dels Estanyols (5.6 km) - Col des Agrellons (9.0 km) Per veure la ressenya i més fotos, aneu a: https://maifemcim.blogspot.com/2024/0...