The Best Trails in Riutès, Languedoc-Roussillon-Midi-Pyrénées (France)

• [TC282] Bena - El Punxó

Completa ruta circular de senderisme, sense cap mena de dificultat tècnica, que té com a punt culminant el Punxó, un cim de 2.580 m d’alçada situat a l’extrem occidental de la carena de la Serra de la Portella de Bac d’O...

Gràcies!!! Hem gaudit molt amb aquesta ruta, tot i ser un dia ennuvolat. Hem hagut de seguir-la vigilant de no perdre el...
    gepebe
    Ruta plena de fauna,hem vist cérvols 5 mascles i 2 famelles, després també muflons i després més endavant hem vist com ,...
    Cris_Paco
    Nos ha servido para la bajada ya que la hemos combinado con otra ruta, espectacular, saludos!!!
    elebben
    Photo ofQuès- Castell de Querol Greccerdanya Photo ofQuès- Castell de Querol Greccerdanya Photo ofQuès- Castell de Querol Greccerdanya

Voliem aparcar a Quès però hi han cartells de retirada de cotxes i alscarrers que és pot passen moltes maquines i camions de gran volum . Hem aparcat a la p de parking abans d'arribar i hem passat per dins del rail entre...

Un passeig molt agradable per gaudir els colors de la tardó en un matí de sol.
    javierdequadras
    Seguim
    greccerdanya
    Una passada
  • El Punxó (100 cim)

Itinerari circular que, des d'una de les portes d'entrada al massís del Carlit, situada gairebé al final de l'estreta carretera asfaltada que va d'Enveitg fins a Bena, permet ascendir El Punxó, darrera elevació occidenta...

Ruta llarga, però senzilla, tot I que vas sense senders en una bona part del recorregut. Esmentar que quan faltava un km...
    pujantmuntanyes
    Photo ofPirineus (Cerdanya): el Punxó i Coll Roig Occidental Photo ofPirineus (Cerdanya): el Punxó i Coll Roig Occidental Photo ofPirineus (Cerdanya): el Punxó i Coll Roig Occidental

Ruta senderista a l'Alta Cerdanya per assolir dos 100 cims: el Punxó i el Coll Roig Occidental, al qual ja hi havia pujat des del vessant de Lanós. Nota: tram de cresta una mica exposat i roca mig mig entre el Pic de le...

Potser no va ésser el millor dia ja que la boira i núvols no varen deixar veure l'entorn i la paspectiva de la cresta de...
    Jordi Vallès

• Passeijada Volta a bena

Volta bena occitània circular. Sortirem del parking de bena i seguirem direcció poble de Bena i a mà dreta trobareu un entrador i seguim el camí.Pujarem fins a un orri i segiirem baixant per canps verds i després bosco...

Una prèvia que ens ha ajudat molt a no fer un lío demà.
  • El Punxó des de Bena Enveig

El punt d'inici de la ruta costa una mica de trobar, perquè el Google Navigator no t'hi sap portar... el problema és que la pista que té, està tallada degut a casetes que s'han anat fent, i que tenen el final dels carrer...

Una ruta molt maca
    @toi@sil@Mari@Xavier

Start time: 04/20/2019 15:57Finish time: 04/20/2019 16:08Distance: 0.4 km (00:10)Average speed: 2.51 km/hMax. speed: 6.37 km/hMinimum altitude: 1587 mMaximum altitude: 1611 mAscent speed: 267.2 m/hDescent speed: -128.6 m...

• Riutès - Latour-de-Carol

Simple walk nearby the river. Perfect to stop to swim and have a picnic with the full family. You will find some picnic tables and relax area to lay down and a playground for your kids

• Volta a Bena greccerdanya

Passeijada circular matinal. Sortim del parquim del serrats dels llops i ens dirigim cap a Bena, abans d'arribar al poble agafem el GRP TC per la vora del riu Bena on seguirem un camí ben fressat, fins a començar una pu...

Bonica passejada pel voltant de Bena
    Joan DF
    Una volta xulíssima, la cabana de pastó és un aixopluc genial, i la diferència de vegetació entre la vall del riu Bena i...
  • El Punxó - Bena - Enveitg

Track corregit i editat amb l'aplicació de Garmin Base Camp. La valoració de la dificultat de la ruta a Wikiloc, sempre es tècnica. Per la dificultat física cal tenir en compte distancia i desnivell. - Els Waypoint...

Photo ofCircular al Cim del Punxó des de Bena Photo ofCircular al Cim del Punxó des de Bena Photo ofCircular al Cim del Punxó des de Bena

Hi ha bàsicament tres maneres de pujar al Punxó. Es pot sortir des de Portè i llavors seguiríem el Tour del Carlit, ben indicat amb senyals grocs i vermelles, també des de Porta per la Coma Pregona i finalment l'opció me...

• El Punxo desde Bena Enveitg

Para ascender al Punxo nos trasladamos a la Vila de Bena, en el municipio de Enveitg, Alta Cerdanya francesa , al final de una pista asfaltada, un pequeño parking nos permiten dejar nuestro vehículo, donde vemos un plafó...

• Bena pic Mollet

Per arrivar a Bena se ha d agafar a Enveig la carretera a Brancoly i abans d arribar_ hi 1 quilometre o dos abans hi ha un trencant a ma esquerra asfaltat. S ha agafar aquest trencant fins arribar a un aparcament a ma dr...

Vistes espectaculars de la Cerdanya
    gusti1
  • Bena a pic Mollet

Muy bonita y mas suaves si se hace siguiendo río Brangoli. Vuelta por prats Maura y bajada por otro itinerario q usan los pastores de ganado y q se hace monótono...pero se trataba de hacer un recorrido circular. Desde l...

Molt bones vistes de la Cerdanya
    gusti1
  • Bena - Dorres

Sortim del parquing de Bena i ens dirigim per la carretera fins el camí que ens portarà cap a Feners i Brangolí. Ens desviarem un xic per visitar el Dolmen de Caballer. Desprès agafarem el corriol que amb bona ombra ens ...

Preciosa
    Noe Reinoso
  • El Punxó. Cerdanya francesa.

El Punxó, cim de 2.581 m situat damunt del poble de Porta. És en el final de la serralada que arriba fins el mateix pic del Carlit, tot passant abans pels pics de Coll Roig. Distància total: 16,7 km Desnivell de pujada...

Photo ofBENA - CASCADA DEL RIU BRANGOLÍ (ANADA I TRONADA) Photo ofBENA - CASCADA DEL RIU BRANGOLÍ (ANADA I TRONADA) Photo ofBENA - CASCADA DEL RIU BRANGOLÍ (ANADA I TRONADA)

Caminada que ens porta a visitar un salt d'aigua que en època de desglaç és força espectacular. És una zona no massa visitada que utilitza el camí que va fins els Estanyols de sota dels Pics de Coll Roig a la carena del ...

Fàcil i agradable caminada amb uns 500 m de desnivell i no gaire visitada...
    german.alonso3
    2073f
    Photo ofCascada Brangolí y Molleres de Maurá Photo ofCascada Brangolí y Molleres de Maurá Photo ofCascada Brangolí y Molleres de Maurá

El punto de inicio de la excursión de hoy es una zona de parking situada cerca de Bena, a la que llegaremos desde Enveitg , y donde empieza un camino de tierra que dejaremos después para seguir por un sendero por el qu...

2090f

Una mica de neu a la pujada amb alguns pendents fins al genoll a la cara nord-est, però molt recomanable a l'hivern si no acaba de nevar

Encara que no hem pogut completar la volta per massa neu, l'anada i tornada fins al salt d'aigua ha estat suficient per ...
    tomasdevic
  • Bena-Serrat dels Llops-Bena

Pista fins a un refugi de pastors. Deixem la pista i anem a buscar un camí que remunta al costat del riu Brangolí, que fa bonics salts d'aigua, i més amunt veurem una fotogènica cascada .Un cop al altiplà seguim per peti...

Molt maca. No hi ha camí, però es fàcil d’arribar.