The Best Trails in Luchon/Moustajon, Languedoc-Roussillon-Midi-Pyrénées (France)

Photo of Rondje extra para matar a la suegera Photo of Luchon/Moustajon , Francia - Pasarela Pequerin Photo of Bagnères-de-Luchon - Col de Peyresourde - Col d'Azet - Col de Portet - Col de Peyresourde - Bagnères-de-Luchon 20210811

• Bosque de Hournet

Subida con desnivel continuo por pista forestal con hermosas vistas hacia Super Bagneres al llegar arriba . Todo sombra.

• Superbagnères 20210810

Road Bike

Sortida del càmping Pradelongue per travessar Bagnères i fer l'ascensió a Superbagnères (18,4 km 6,5%). L'inici de la pujada una mica irregular fa baixar la mitjana de la pendent. A partir del desviament de la Vall de Ly...

• Transpirenaika E4 Luchon - Luz St.Sauveur

Bicycle Touring
    Photo ofTranspirenaika E4 Luchon - Luz St.Sauveur Photo ofTranspirenaika E4 Luchon - Luz St.Sauveur Photo ofTranspirenaika E4 Luchon - Luz St.Sauveur

Laugarren etapa, non 3 portu gogor igoko ditudan. Lehenengoa Luchon-en bertan hasten da, col de Peyresourde (1563m), 15.km-an. Bigarrena col de Aspin (1490m) 46.km-an. Eta hirugarrena col du Tormalet (2115m), 76.km-an. B...

Sortida del càmping Pradelongue cap a Bagnères-de-Luchon per pujar el Col de Peyresourde (15 km aprox al 6-7%). Després de coronar el Peyresourde baixada d'un parell de km per agafar el desviament a l'esquerra cap a Peyr...

Photo ofMoustajon - Le Castech - Moustajon 20210816 Photo ofMoustajon - Le Castech - Moustajon 20210816 Photo ofMoustajon - Le Castech - Moustajon 20210816

Sortida del càmping Pradelongue per la carretera en direcció a Moustajon. Abans d'arribar a les primeres cases pujada per un corriol a mà esquerra que s'enfila dret i gira a la dreta pel bosc. A la clariana d'un tallafoc...

• Luchon VTT n 2, dernière part

Ruta BTT desde Luchon, ruta del centro btt de Luchon n2 recortando y subiendo por soda. Una vuelta espectacular con poca dificultad técnica, ruta con poca gente y unos single tracks finales espectaculares. Esta bien seña...