Moustajon - Col des Ares - Col de Menté - Moustajon 20210815

Photo ofMoustajon - Col des Ares - Col de Menté - Moustajon 20210815 Photo ofMoustajon - Col des Ares - Col de Menté - Moustajon 20210815 Photo ofMoustajon - Col des Ares - Col de Menté - Moustajon 20210815

August 15, 2021
August 2021

near Luchon/Moustajon, Occitanie (France)

Sortida del càmping Pradelongue cap a Moustajon per seguir el riu La Pique en pla-baixada cap a Cierp-Gaud. La ruta continua cap a Fronsac per pujar el Col des Ares (7,5 km aprox al 4%). Pas poc conegut perquè no té alçada ni rampes importants però preciòs. A la baixada abans de girar cap a Pont d'Oule a prop de Sengouagnet es corona el Col de Buret. Puja a Col de Menté des de Pont d'Oule (11 km aprox al 7% amb inici suau, trams exigents abans d'un descans en baixada i els últims 7-8 km exigents i amb continuitat). Parada a Ger-de-Boutx on hi ha font i lavabo. Baixada després de coronar Menté cap a Saint-Beat i via ciclable de La Garonne passant a prop del Lac de Géry cap a Marignac i Cierp-Gaud. Tornada a Moustajon desfent el camí de l'anada remuntant La Pique.