The Best Trails in Sveti Petar, Primorsko-Goranska (Croatia)

Photo ofUčka Tunnel - Rečine waterfall - Učka Tunnel (05/2022) Photo ofUčka Tunnel - Rečine waterfall - Učka Tunnel (05/2022) Photo ofUčka Tunnel - Rečine waterfall - Učka Tunnel (05/2022)

Technical difficulty: 1/5 Physical difficulty: 1.5/5 Note #1: This trail officially starts at the free parking lot near the eastern entrance of the Učka tunnel (on Rijeka side). At the time of writing (05/2022) that ...

The path is not available anymore and is not maintained... It looks like a public landfill...
    Fred&Pau LelouxDeSmet
  • Slap Banina Učka

At the entrance to the tunnel Učka from the Rijeka side there is a parking lot that comes by turning to the right, so the underpass comes to the other side of the zigzag. From that place the forest path leads us towards ...

• Slap Rečina

Krasan izlet na Učki. Nakon kratkog hodanja po makadamu skrećemo u šumu i nastavljamo pješačiti cijelim putem uz potočić do slapa Rečina. Prelazimo potočić preko mostića pa preko kamenja.Ima dosta malih slapova. Slap Reč...

• Poklon, Planik - 06.06.2013

2073f

Auto ostavljamo malo iza Veprinca. Dalje sa biciklama na Poklon, pa makadamom do prijevoja između Velikoga i Maloga Planika, pa dalje uz kuću Bončić i dalje prema kući Brdo i natrag do auta.

Staza 6 na Učki, prekrasna staza, najviše me privukla što prolazi u podnožju dva prekrasna vrha na koja smo više puta ve...
    molany

Auto ostavljamo na parkiralištu desno od ulaza u tunel Učka i markiranom stazom se penjemo na Pećnik. Istim putem vraćamo se natrag i prekoputa glavne ceste nastavljamo prema slapu Banina (ili Rečina). Natrag do auta vra...

Pravo za pole obeda 👍🏻
    travalja
  • Staza 6 Učka

Ova staza na granici je između umjerene i teške zahtjevnosti. Težu bih dao jedino iz razloga što na početku ima jedan kraći dio koji se vozi po asfaltnoj cesti uzbrdo, prije samoga vrha još kraći dio gdje se bicikli mora...

• Pećnik - 01.01.2020

Auto ostavljamo na parkiralištu prije tunela Učka. Nastavljamo markacijama uz napuštene barake na vrh Pećnika. Istim putem vraćamo se natrag.

04 H / 2020 JUŽNI PARKING UZ ISTOČNI ULAZ U TUNEL UČKA - trasom OPO - ODVOJAK BANINA - OPO TRASA KROZ KANJON REČINE - SLAP REČINA - trasom vodovoda, uz vodospremu Sejnice - MAKADAM STAZA UČKA BIKE No.8 (MALA UČKA - TUNE...

• tramontana cres

Off Road
    Schön Landschaft und viele lost places. Aber teilweise schwerer. Hat viel Spaß bei der Tour.
    Lass krachen Alda
  • Cres dan 3 v1

Trail from Sveti Petar passing through: - Planinarska kuća Sveti Gaudent (24.2 km) - Sv Nikola (32.7 km) - Majka Božja od Loza (44.9 km)