The Best Trails in Nagol, Parròquia de Sant Julià de Lòria (Andorra)

Photo of Esglésies romàniques a Andorra Photo of 239.📍CONTRABANDISTAS II 🏔 PIC NEGRE ➕ VW T1 Photo of Sant Julià - Arcavell - Rabassa - Aixirivall - Sant Julià
    Photo of239.📍CONTRABANDISTAS II 🏔 PIC NEGRE ➕ VW T1 Photo of239.📍CONTRABANDISTAS II 🏔 PIC NEGRE ➕ VW T1 Photo of239.📍CONTRABANDISTAS II 🏔 PIC NEGRE ➕ VW T1

Ruta de Sant Julià de Lòria a Càmping Cortal del Gral pasando por: - Església de Sant Esteve de Juberri (5.0 km) - Coll de la Rabassa (13.9 km) - Font dels Traginers (19.0 km) - Coll de Pimés (20.3 km) - Pic Negre (...

Bonitos parajes, excelentes vistas
    Olman Alvarado Z
    Photo ofSant Julià - Arcavell - Rabassa - Aixirivall - Sant Julià Photo ofSant Julià - Arcavell - Rabassa - Aixirivall - Sant Julià Photo ofSant Julià - Arcavell - Rabassa - Aixirivall - Sant Julià

Excepte tram d'enllaç fins la duana, la resta per pista de terra o corriol La única variació respecte altres que pot haver-hi a wikiloc és el tram des del Hotel Comabella fins Sant Julià que he baixat pel GR i Camí d'Ai...

• Ruta Romanic Andorra

Car

Ruta en cotxe per les esglésies romàniques d'Andorra : Sant Serni de Nagol, Santa Coloma, Sant Miquel d'Engolasters, Sant Climent de Pal, Sant Romà al conjunt històric de les Bons i Sant Joan de Caselles

• Collada Muntaner

Volta circular pujant per pista i baixant per corriol. Pujada un cop s'arriba a Os de Civis girem a l'esquerra i comencem a pujar per la pista, seguint sempre direcció per camí BTT cap a Collada Muntaner. Hi ha la opció...

• Aixàs

Arribant a Aixàs cal passar per darrera les cases i saltar dos tanques electrificades vigilant no enramparse ni trencar les tanques. Seguir el Corriol, no te pèrdua. Baixada molt tècnica amb bastants passos no ciclables...

• Certés - La Comella - Escaldes

Camí difícil, s'ha de caminar una estona. El tram del bosc negre és molt tècnic A tenir en compte: - Fins arribar a la Pica Romana, millor seguir el GR7 ja que hi ha dos passos que a peu gairebé s'ha de gimpar, cosa qu...

• Coll de la gallina

Pujada pel camí de canòlich, després pel bosc i de baixada recomano seguir la carretera no el trak ja que passa per zones gairebé impracticables. Abans de coll de jou el track surt a un camí que gairbé segur puja fins a...

La primera mitad, hasta llegar a la col de la gallina, muy bien señalizado y buen trail. Desde cima hacia abajo es impo...
    Galguilu
    Gràcies, sense el track es complicat orientar-se en aquest bosc!!!!
    Oriol PV
  • La Rabassa (Naturland cota 2000)

Pujada per la carretera fins la curiosa Font de la Rabassa situada en mig de la frontera, amb un brollador a cada país, baixada pel camí de Sant Cristofol i final pel tram de GR fins l'antiga duana. Pujada fàcil i baixad...

• Coll de la gallina bici

Pujada amb neu, no recomanable amb neu tova i humida no es pot pedalar, amb més fred i la neu dura es pot pujar pedalant, baixada des de Fontaneda per camí ciclable al 99 %. Subida con nieve, no recomendable con nieve...

• Camí de Costaseda pujant per Certés

Trialera molt difícil. He hagut de baixar de la bici en tres pasos de pedres uns 4-5 m. cada una i en altres dos o tres amb el peu a terra i poc a poc, a lo que he d'afegir dues caigudes. Suposo que els experts igual ba...

Pujant bona part de la gallina, tota la baixada per camins 99.9 % ciclable L'inici inclou baixada per les escales dels horts, i primer tram del camí d'Aixirivall. El coll de la gallina es puja el tram més dur just ab...

• Nagol - El Coll de Jou

Fácil!! Buen calzado y listo!! Lo importante de estas salidas. Es la desconexión!! El relajante sentir de la naturaleza.🥰

• GR7 - Tram Sant Julià de Lòria

Pujant per la carretera de certés, agafar el GR a Llumeneres fins antiga duana. Subiendo por la carretera de Certés hasta coger el GR a la altura de Llumeneres. 80 % ciclable. ha d'agradar la bici de muntanya i camin...