Certés - Manyat - Font de Palomera - Cortal de Sansa - Rec de L'obac

Photo ofCertés - Manyat - Font de Palomera - Cortal de Sansa - Rec de L'obac Photo ofCertés - Manyat - Font de Palomera - Cortal de Sansa - Rec de L'obac Photo ofCertés - Manyat - Font de Palomera - Cortal de Sansa - Rec de L'obac

June 21, 2015
June 2015

near Nagol, Sant Julià de Loria (Andorra)

Una altra variant de les moltes que hi ha per anar de Certés cap a Andorra.
D'aquest recorregut els canvis 100 % recomanables son:
- Un cop deixeu enrere les bordes de Manyat, abandoneu el GR i agafeu el corriol de la dreta, pujeu fins la següent casa i per sobre hi ha el camí que enganxa amb el GR de nou.
- En arribar al GR, al canviar de vessant veureu que hi ha tres camins i el que agafo es el de sobre que porta fins la Font de Palomera, es més fácil agafar qualsevol dels altres dos i baixar pel GR directament que és més fácil i menys perillos, ja que un cop al Cortal de Sansa agafo aquest camí que és molt pedregós i fácil de caure (jo aquest cop tres vegades i normalment no acostumo a caure gaire).
- Quan aneu pel Rec baixeu pel camí d'encorcers.