Alpine Climbing

The Best Alpine Climbing Trails in Artigues, Languedoc-Roussillon-Midi-Pyrénées (France)

Photo of 303 - Pic de Baixollada - Capcir - Pays de Donezan - Photo of Pic de Baixollada [100 Cims FEEC] - Pic de Canras - Lago y Refugio Laurenti - [IBP 118 HKG] - [19.08.2019] Photo of Midi de Bigorre o Pic du Midi ( Desde Artigues por el Valle d´Arizes y el Col d´Aouet con descenso por Senda de las Mulas )
    Photo of303 - Pic de Baixollada - Capcir - Pays de Donezan - Photo of303 - Pic de Baixollada - Capcir - Pays de Donezan - Photo of303 - Pic de Baixollada - Capcir - Pays de Donezan -

Ruta en que farem el cim del Pic de Baixollada. Tot i que el cim pertany al Capcir, la ruta és fa pel Pays de Donezan, prop de Querigut, entre l'Aude i l'Ariege. APROXIMACIÓ: Poc desprès de passar el poble de Puigval...

No n'hi ha cap dificultat tècnica sinó cuidar-se de no desvallar baixant del Pic de la Baixollada amb aquestes roques mo...
    Pierpetit
    preciosa ruta. no habia escuchado hablar de este pico, y me sorprendió gratamente, gracias por compartir.
    jose luis corujo
    Photo ofPic de Baixollada [100 Cims FEEC] - Pic de Canras - Lago y Refugio Laurenti - [IBP 118 HKG] - [19.08.2019] Photo ofPic de Baixollada [100 Cims FEEC] - Pic de Canras - Lago y Refugio Laurenti - [IBP 118 HKG] - [19.08.2019] Photo ofPic de Baixollada [100 Cims FEEC] - Pic de Canras - Lago y Refugio Laurenti - [IBP 118 HKG] - [19.08.2019]

RUTA GRABADA CON GARMIN ETREX 30X Y VERIFICADA CON BASECAMP : DISTANCIA TOTAL ................. 12'8 kms. TIEMPOS REALES: TIEMPO TRANSCURRIDO ....... 08:18:05 TIEMPO EN MOVIMIENTO ...... 05:18:37 TIEMPO DETENIDO ....

Moltes gràcies per l informació. Una ruta fantàstica per pujar al pic de Baixollada. Més tècnica per seguir al coll de L...
    Mau
  • Pic de la Baixollada

Alpine Climbing

Ruta de referència: https://ca.wikiloc.com/rutes-senderisme/pic-de-baixollada-100-cims-7479249 La marco difícil per que en el nostre cas, al coll de Llaurentí, vam anar per l'esquerra. Vam haver de fer varis intents ...

• Le Roc Blanc hivernal

Alpine Climbing

Per arribar a l'inici de la ruta agafarem la pista que surt de la D16 entre Puyvalador i Querigut anomenada ruta forestal de Laurenti. Pista de 12 Km en molt bon estat, molt millor que la que ve de Les Plan, força deteri...

Photo ofRoc Blanc (2.542 m) desde el refugio de Laurenti Photo ofRoc Blanc (2.542 m) desde el refugio de Laurenti Photo ofRoc Blanc (2.542 m) desde el refugio de Laurenti

Ascensión a uno de los picos más característicos de la parte oriental del departamento francés del Ariège, en la comarca del Donezan. El punto de partida está en el refugio forestal de Laurenti al que se puede subir (en ...

Estamos mirando zonas por el ariege
    Jesúsrisa
  • Midi de Bigorre casi circular desde Artigues

Alpine Climbing
    Photo ofMidi de Bigorre casi circular desde Artigues Photo ofMidi de Bigorre casi circular desde Artigues Photo ofMidi de Bigorre casi circular desde Artigues

Inicio en Artigues, en el centro vacacional que se accede desde el PK 51,5 de la carretera de subida a Tourmalet, D918, cerca de la población de Santa María de Campan. Seguimos en coche pasando el hotel des Cascades; nad...

• El Roc Blanc per El Llac LAURENTI

Alpine Climbing

Ruta circular des de Artigues passant per: - Refugi Laurenti - Cabana de Counc - Estany de Laurenti - Roc Blanc - Coll de Laurenti Ruta longitudinal Molt llarga, la pujada al llac de laurenti es forteta i dura apro...

• Artigues-MIDI DE BIGORRE- Bareges

Alpine Climbing

Hoy salimos de la gìte de Etape Les Cascades con morriña porque se está muy bien y nos han atendido de maravilla, ayer por la tarde noche ha estado lloviendo torrencialmente y salimos con neblina, las primeras rampas por...

• Roc Blanc (2542m)

Alpine Climbing

sortida molt molt maca per tot. Sé que està de moda que avui totes les sortides siguin fàcils, suposo que ja no existeixen sortides ni moderades ni difícils. Jo la dictmino de moderat, has de fer grimpades, pujades molt...

Accès Coordonnées GPS: 42º 55' 0.63'' N / 0º 11' 0.9'' E Depuis Bagnères-de-Bigorre, suivre la direction Campan, puis Sainte-marie de Campan. A Sainte Marie de Campan, suivre la route de la Mongie / Col du Tourmale...