Mountain Bike

The Best Mountain Bike Trails in Güzelbahçe, İzmir (Turkey)

24 trails

(3)
  • Güzelbahçe - Çatalkaya - Narlıdere

22.87mi
    3940f
    38| Rating 4.33

Güzelbahçe'den Kavacık köyü yönüne başlayan yolculuk, Küçükkaya köyünü geçtikten sonra, Payamlı köyüne gelmeden önce Kuş pınarı diye anılan bölgeden toprak yola girerek başlar Bu bölümden sonrası tamamen toprak yoldur. ...

Güzel rota. Küçükkaya'daki toprak yol ayrımından sonra Çatalkaya'ya kadar fazla sayıda iniş çıkış mevcut, zorlayabiliyor...
    eturhan
  • Güzelbahçe-Çamlı-Urla İskele

16.14mi
    1325f

Güzelbahçe Adnan Kahveci Meydanı'ndan Seferihisar yönünde giderken 6,7.inci km'de Çamlı tabelasını göreceksiniz. Bu tabeladan yaklaşık 100-150 m sonra sağa dar bir sokak dönüyor. Bu sokağa girdiğinizde, medeniyetin içind...

• Güzelbahçe - Büyükkaya

8.09mi
    1791f

Yaka mahallesinden, Büyükkaya mahallesine toprak ve oldukça dik bir yoldan tırmanışla başlar. Büyükkaya mahallesinden Doğuya Papaz dağı istikametinde orman içinden patikalardan devam eder. Ormanın içinden, dağ sırtlarınd...

• Güzelbahçe - Kuş pınarı

11.50mi
    2336f

Tamamı bisiklet sürüşü için uygun değil. Parkur içinde Patika, Taşlı dere yatağı, yamaç tırmanışı var Taşlı dere yatağında ve yamaç tırmanışında bisikleti omuzda taşımak gerekiyor. Güzelbahçe deresinden patikalardan başl...

• Send to your GPS

Download trails from Wikiloc directly to your Garmin, Apple Watch or Suunto.

Get Wikiloc Premium Upgrade to remove Ads
    Send to your GPS Send to your GPS
  • Payamlı-Kavacık-Gödence-Seferihisar

28.94mi
    4432f
    Photo ofPayamlı-Kavacık-Gödence-Seferihisar Photo ofPayamlı-Kavacık-Gödence-Seferihisar Photo ofPayamlı-Kavacık-Gödence-Seferihisar

Bu rotayı her zamanki araç yolundan gitmekten sıkılanlara harika bir alternatif. Güzelbahçe'den Kavacık'a kadar asfalttan gidip Kavacık köyünün içine giriyoruz. Sonra toprak yoldan devam edip sağa dönüyoruz ve Çamtepe'ni...

• Güzelbahçe-Çamlı-Şehitlik-Urla

21.20mi
    1066f

Başı/sonu aynı ama ortası farklı rotalar serisinin üçüncüsü. Çamlı tabelasından sağa dönüş, tırmanış ve otoban yanına kadar iniş, otobanın altından geçip Urla gişelerindeki göbekten doğruca karşıya devam. Sonraki ışıktan...

• Güzelbahçe Dere Patika

1.15mi
    3f

Güzelbahçe Deresi içinde, harika bir patika. Kuş pınarı istikametinde yaklaşık 2 km hafif tırmanış. Bisiklet sürmeye uygun, doğa ile baş başa, kuş cıvıltıları, dereden akan su sesleri eşliğinde harika bir yol. Dönüş daha...

• Güzelbahçe Mtb parkuru

2.30mi
    417f
    25| Rating 5.0

Güzelbahçe Mtb parkurunun zor kısmıdır. Çıkışın büyük kısmı patikadır ve kolay bir parkur olduğunu söyleyemem. Eğer bugünlerde enerjiniz fazla ise bu parkur tam size göre :)

gerçekten zor denemeden önce iki defa düşünün.
    ozan koray doganay
  • Güzelbahçe-Çamlı-Urla-Güzelbahçe

16.48mi
    997f

Bu sefer Çamlı'dan sonra otoyolun yanına geldiğimizde düz devam etmeyip yolun altından Urla tarafına geçtik. Otoban'ın Urla gişelerine gelmeden de sağa, Mesa Sitesi'ne doğru döndük. Eski Çeşme yoluna çıkmadan da tekrar s...

• Distance
    11.78mi
    1342f
    21| Rating 4.67

Küçükkaya'ya kadar tırmanış 7 km sürüyor. Yol asfalt. Küçükkaya'nın hemen girişinde sağa dönüyoruz. Yaklaşık 4 km'lik iniş başlıyor. Kısa bir mesafe asfalt, sonra toprak dağ yolu başlıyor. Zaman zaman taşlı olan inişte f...

Çıkış çok zorlamıyor ancak kolay da değil kondisyon yok ise dinlenerek çıkılabilir, iniş çok zevkliydi, Çamlı'da dere ke...
    eturhan
  • Distance
    22.43mi
    636f

Özbek yoluna dönünce sağda lojmanları göreceksiniz. Sağdaki ikinci sokaktan girince Batıçim'in hazırbeton tesisine giden yola girmiş olursunuz. Bu yol aynı zamanda Torasan-Özbek tarafından gelip dağı aşarak Çeşmealtı'na ...

Outdoor Navigation

Guide yourself along millions of outdoor trails from your smartphone. Even offline!