Güzelbahçe - Kuş pınarı

November 25, 2014
November 2014

near Güzelbahçe, İzmir (Türkiye Cumhuriyeti)

Tamamı bisiklet sürüşü için uygun değil. Parkur içinde Patika, Taşlı dere yatağı, yamaç tırmanışı var Taşlı dere yatağında ve yamaç tırmanışında bisikleti omuzda taşımak gerekiyor. Güzelbahçe deresinden patikalardan başlayıp yamaç tırmanışı ile Büyükkaya mahallesine, oradan Papaz dağı sırtlarına, patikadan Karaca iniş bölgesine. Çatalkaya yolundan Kuşpınarına ve Küçükkaya istikametinden Güzelbahçe'ye dönüş.
Linkini verdiğim videoda, bütün parkuru mümkün oldukça ayrıntılı anlatmaya çalıştım.

• Photo of Işık Kavalcı
    Işık Kavalcı Apr 4, 2023

Tebrikler... Dereden, patikaları bile olmayan o sarp arazide bisikleti sırtlayıp çıkmak her babayiğidin yapabileceği bir şey değil. Bu parkurda biz doğa yürüyüşü yapıyoruz. Arazinin ne özellikte olduğunu çok iyi biliyorum. Bir de, toprak orman yollarından süratle inişiniz bana çok tehlikeli ve heyecanlı geldi. (Bisiklet sporu yapmadığımdan belki de...)
    Tek başınıza değil de, bir ya da birkaç arkadaşla çıksanız daha iyi olur kanımca.
    Videoyu sonuna kadar soluksuz izledim. :))