The Best Mountain Bike Trails in Vallfogona, Catalonia (Spain)

Photo of Montseny Pyrinees odyssey day 3, part 1 Photo of Tardor per la Serralada Transversal (2016) Photo of Volta a la Serra de Milany des de Vallfogona de Ripollès
  • Montseny Pyrinees odyssey day 3, part 1

Photo ofMontseny Pyrinees odyssey day 3, part 1 Photo ofMontseny Pyrinees odyssey day 3, part 1 Photo ofMontseny Pyrinees odyssey day 3, part 1

First part of this route is mostly forest trail. Varied quality trail. Many loose stones, trail caved in at one spot (as shown in the photo) with only a narrow pass, and a nasty, (although probably non-lethal) fall on th...

• Tardor per la Serralada Transversal (2016)

Photo ofTardor per la Serralada Transversal (2016) Photo ofTardor per la Serralada Transversal (2016) Photo ofTardor per la Serralada Transversal (2016)

Un any més anem en aquest espai natural (Serres de Sta. Magdalena i Milany) a gaudir dels colors de tardor; fen una ruta curta per assaborir durant tot el dia el cromatisme i les vistes que ens ofereix el cim de Milany. ...

Moltes gràcies per compartir la ruta!
    Ayrton7

Photo ofLa Cau-Milany-Morro del Quer-Bauma del Teixidor Photo ofLa Cau-Milany-Morro del Quer-Bauma del Teixidor Photo ofLa Cau-Milany-Morro del Quer-Bauma del Teixidor

Una altra ruta per la Serra de Milany per gaudir dels colors d'aquesta tardor. Sortim des del davant de la planta d'àrids que hi ha entre Vallfogona i Ripoll en direcció est, primer molt suau i després per algunes ram...

Ruta preciosa de dificultad assequible, que no fàcil. Transcorre quasi íntegrament per pista de terra. Cimentada els pr...
    pepmaipor
    Photo ofVallfogona de Ripollès-Castell de Milany -Vallfogona de Ripollès Photo ofVallfogona de Ripollès-Castell de Milany -Vallfogona de Ripollès Photo ofVallfogona de Ripollès-Castell de Milany -Vallfogona de Ripollès

Ascensió al Milany (1.529 m) del repte 100 cims en btt. Cim nº 22 de la FEEC. Ciclable fins als ultims 20 metres. Aquesta ruta pel Ripollès, que vaig treure de http://ca.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=359678 ,publicad...

Ascenso final dificil
    agus2157
  • Volta Serra de Milany i Santa Magdalena

Photo ofVolta Serra de Milany i Santa Magdalena Photo ofVolta Serra de Milany i Santa Magdalena Photo ofVolta Serra de Milany i Santa Magdalena

Volta Serra de Milany Sortint des de Vallfogona de Ripolles, ens dirigim al castell de Milany. Després baixem a Vidrà per pista i per un corriol preciós. De Vidrà pugem per la carretera de muntanya fins a collfred, on...

Molt ben explicat. Amb el track i aquesta descripció és impossible perdre's.
    Ramon45
  • Coll de Canes, Milany, Sta. Magdalena

Photo ofColl de Canes, Milany, Sta. Magdalena Photo ofColl de Canes, Milany, Sta. Magdalena Photo ofColl de Canes, Milany, Sta. Magdalena

Sortim des del Coll de Canes fem 3 km. entre asfalt i pista cimentada fins a creuar la riera i comencem a pujar, més tard planegem i tornem a pujar fins al Coll de Milany on podeu deixar les bicis i pujar a la dreta i en...

• Vallfogona, Milany

El nostre punt de partida és Vallfogona direcció al veïnat avall fins trobar el torrent de la Tolosa i seguin el PR C-59.1. Seguirem paral•lels al torrent de la Tolosa pista amunt fins el trencant del coll de la Bena a o...

Sortim de Vallfogona direcció Oest, fins a la planta d'àrids, des on iniciem la pujada que, passant per el Coll de la Bena, ens portarà a Llaes, concretament al Teixidor. Aquí obligatòriament haurem de visitar-ne les bal...

Tot molt bé, però ha sigut una pallissa,..!!! 6 hores ja son massa per mi.
    Josep Mª Mayola
    La ruta és molt fàcil de seguir. Jo l'he fet desde Sant Joan de les Abadesses i surto pujant per les Llances. A l'arriba...
    Tkruz
    Photo ofColl de Canes-Milany-Santa Magdalena de Cambrils Photo ofColl de Canes-Milany-Santa Magdalena de Cambrils Photo ofColl de Canes-Milany-Santa Magdalena de Cambrils

Sortim de Coll de Canes i anem uns 2 km. per carretera en direcció a Vallfogona de Ripollès, deixem la carretera i continuem per pista cimentada amb indicadores de la Bauma. Comencem a pujar cap a la Baga d’Amunt. Ara i ...

• Vallfogona- Coll de Canes-La Berruga

Photo ofVallfogona- Coll de Canes-La Berruga Photo ofVallfogona- Coll de Canes-La Berruga Photo ofVallfogona- Coll de Canes-La Berruga

Ruta circular curta però exigent Per pistes 100% ciclable. Nonmés un tram curt de carretera De Vallfogona a Coll de Canes es pot fer tota per carretera. Però les vistes des de Puigsec del poble s'ho val. La pista del Col...

• RUTA 10 LES ARTIGUES

Punt de Sortida: Vallfogona de Ripollès (davant l’ajuntament) Comencem el circuit al bonic poble de Vallfogona de Ripollès, davant l’ajuntament, direcció Santa Cecília de Ragort. Durant el recorregut passarem per la ma...

• Canes+CastellMilany+Cambrils+Canes

Sortim de Coll de Canes per carretera en direcció Vallfogona. A l'alçada de la casa del Plans trenquem i agafem el cami de Vilallonga deixan al costat el camping de La Bauma. Anem seguint el cami per la Baga Amunt fins d...