Vallfogona de Ripollès-Castell de Milany -Vallfogona de Ripollès

Photo ofVallfogona de Ripollès-Castell de Milany -Vallfogona de Ripollès Photo ofVallfogona de Ripollès-Castell de Milany -Vallfogona de Ripollès Photo ofVallfogona de Ripollès-Castell de Milany -Vallfogona de Ripollès

July 3, 2010
June 2010

•   4.3 1 review

near Vallfogona, Catalunya (España)

Ascensió al Milany (1.529 m) del repte 100 cims en btt. Cim nº 22 de la FEEC. Ciclable fins als ultims 20 metres.

Aquesta ruta pel Ripollès, que vaig treure de http://ca.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=359678 ,publicada per http://ca.wikiloc.com/wikiloc/user.do?name=jarcass.

Es una bona manera de pujar al Castell de Milany a l’estiu ja que al inici va resseguint tot planejant la Riera de Valfogona fins arribar al Moli de la Tolosa i d’aquí puja per unes fagedes ombrívoles que van paral•leles al Torrent de la Tolosa i que travessem al arribar als Quintans de l’Euric.

Desprès de fer un parell de revolts, tot en pujada, per boscos mes oberts de Pi Roig per tornar a l’ombra dels fajos fins arribar a la Capella de la Mare de Deu de la Cau, d’aquí fins arribar a la Casa de Milany anirem planejant o amb lleugera pujada encara protegits del sol, continuem ara ja amb pujada fins el Pla del Jaçal encara sota els fajos i desprès d’un revolt sobtat haurem de canviar els papers amb la bici, ara ella a sobre, però son cinc minutets de res.

I apa a pedalar un trosset, ja per sota del Castell de Milany, combinant la gespa lapa amb el corriol escopidor, fins arribar a un pla sota del castell on podem deixar la bici i pujar en cinc minuts per veure unes bones vistes des de els 1526 metres on hi ha situat el castell.
El retorn a Vallfogona es fa per bona pista, al principi amb força pedra, però com mes avall mes bona, passant per Les Artigues i el Trull, quan te'n adones ja ets a Vallfogona.

Sender

Sender 2

Camí de la Tolosa a l'Obric

Collet de les Pedretes

Hola, como te deja Wikiloc subir 45 fotos, gracias por la ruta

• Photo of totof
    totof Sep 4, 2022

Hola Oskrp1976, ara fa uns quants anys que no en pujo de rutes però, abans podies pujar 5 o 6 fotos per cada punt de pas "waypoint".

• Photo of jafaga
    jafaga Oct 9, 2022

Hola,
    ¿Creeis que los caminos por donde pasan son factibles con bici de gravel?