The Best Mountain Bike Trails in Sant Pol de Mar, Catalonia (Spain)

Photo of Sant Pol Home Mort Golinons St. Andreu Tres Termes Photo of Calella-Vallgorguina-Santa Maria Palautordera-Castell de Monclus-Olzinelles-Calella Photo of Sant Pol - Sant Marti del Montnegre
    Photo ofSant Pol Home Mort Golinons St. Andreu Tres Termes Photo ofSant Pol Home Mort Golinons St. Andreu Tres Termes Photo ofSant Pol Home Mort Golinons St. Andreu Tres Termes

Bona sortida per Sant Pol, que combina pujades, baixades, corriols, camí i pista. Molt entretinguda amb molt bones vistes. Algun tram un pèl tècnic però sense gran dificultat. Poso moderat per les pujades i per al´gun pe...

Ruta no gaire llarga però preciosa. Té de tot, camins, pistes, corriols i un entorn de déu
    naojuarg
    Bones pujades la primera meitat, tornada suau
    Sergi Cartró
    Molt bona ruta! Sort que no passa per el cim del Turó de l'Home Mort! ... més d'un ciclista s'ha caigut baixant del Tur...
    Asia B
    Photo ofCalella-Vallgorguina-Santa Maria Palautordera-Castell de Monclus-Olzinelles-Calella Photo ofCalella-Vallgorguina-Santa Maria Palautordera-Castell de Monclus-Olzinelles-Calella Photo ofCalella-Vallgorguina-Santa Maria Palautordera-Castell de Monclus-Olzinelles-Calella

Sortim des de la nacional 2 prop de Calella i per carretera prenem direcció Sant Pol de Mar, per agafar la carretera que va a Sant Cebrià de Vallalta, ens desviem a la dreta per agafar una pista que passa per un camp de ...

Avui he fet la ruta,estem a la tardor, molt maca amb els arbres de varis color., Bastant pistera i si s'ha de posar un p...
    cchorta
  • Sant Pol - Sant Marti del Montnegre

Photo ofSant Pol - Sant Marti del Montnegre Photo ofSant Pol - Sant Marti del Montnegre Photo ofSant Pol - Sant Marti del Montnegre

Salida desde Sant Pol para subir por carretera hasta la pista que cruza por el Golf, subida hasta la Creu del Tres Terms, seguimos por la pista principal para desviarnos a la derecha por la ruta de las fonts, al llegar a...

Sin ser de la zona y escoger una ruta al azar, esta me ha encantado.
    JMCA.

• Sant Pol de Mar 28 Fonts del Montnegre

Photo ofSant Pol de Mar 28 Fonts del Montnegre Photo ofSant Pol de Mar 28 Fonts del Montnegre Photo ofSant Pol de Mar 28 Fonts del Montnegre

Sortida pel Montnegre amb l'objectiu de veure i fer fotos a totes les fonts d'un recorregut circular. No he pogut afegir tres fonts més, doncs no me permet posar mes punts. Son la font d'en Trici situada en un camí en di...

impresionante reportaje.
    neusdidac
    11923f
    Photo ofSant Pol de Mar 28 llocs i fonts del Montnegre Photo ofSant Pol de Mar 28 llocs i fonts del Montnegre Photo ofSant Pol de Mar 28 llocs i fonts del Montnegre

Sortida circular on he afegit fotos (moltes son fetes abans de fer la ruta). Com que el programa no deixa posar més de 25 punts, aquí menciono la resta de llocs amb fotos fins arribar als 28.Mina de Can Mates, situada al...

Photo ofSant Pol-Sant Martí de Montnegre-Sant Celoni Photo ofSant Pol-Sant Martí de Montnegre-Sant Celoni Photo ofSant Pol-Sant Martí de Montnegre-Sant Celoni

Títol de la sortida: "3-D BTT Sortida low cost per a gent gran. Montnegre". Encara que també es podria dir: "Ruta dels quatre Sants", per allò de Sant Pol-Santa Maria de Montnegre-Sant Martí de Montnegre-Sant Celoni. ...

Si m'ha agradat.
    martibdnbtt
    Photo of🔥🐗💀St.Pol - Trinxacanvis - Turó - Passavets - T Buixaus - T Montsoriu - Fuirosos - T Costes💀🐗🔥 Photo of🔥🐗💀St.Pol - Trinxacanvis - Turó - Passavets - T Buixaus - T Montsoriu - Fuirosos - T Costes💀🐗🔥 Photo of🔥🐗💀St.Pol - Trinxacanvis - Turó - Passavets - T Buixaus - T Montsoriu - Fuirosos - T Costes💀🐗🔥

Ruta d'estil TRAIL. Pujades fàcils per pista i baixades sempre per trialeres i corriols. La seva duresa recau en la quantitat de quilòmetres i el desnivell acumulat. La ruta surt de Sant Pol de Mar, atravessa la Serra...

Hola, he intentat fer aquesta ruta, pero sortint de Sant Vicenç de Montalt i enllaçant amb la teva ruta al gr83 al Montn...
    Agusti.pallares
  • Volta als 3 Turons des de St. Pol

Aquesta és una ruta bastant completa, d'estil rally total i amb moltes zones corrioleres que faran les delícies dels amants dels "singletracks" com jo. ;) Comencem la ruta a Sant Pol, direcció cap a l'urbanització de ...

Molt bona ruta sense cap incidència destacar, pel meu gust mols corriols de pujada (que ja esta bé) però malaguanyades l...
    Jordi Bernat Badia
  • calella-sant marti de montnegre-calella

Photo ofcalella-sant marti de montnegre-calella Photo ofcalella-sant marti de montnegre-calella Photo ofcalella-sant marti de montnegre-calella

Sortim des de la nacional 2 a prop de Calella i per carretera prenem direcció Sant Pol de Mar, per agafar la carretera que va a Sant Cebrià de Vallalta, ens desviem a la dreta per agafar una pista que passa per un camp d...

Photo ofcalella-creu canet-arenys de munt-collsacreu-calella Photo ofcalella-creu canet-arenys de munt-collsacreu-calella Photo ofcalella-creu canet-arenys de munt-collsacreu-calella

• Montnegre Menú Degustació

Bé, aquesta ruta té una mica de tot, d'aquí el seu nom Menú Degustació. No és una ruta endurera, tampoc és una ruta de rally, és doncs un "metxembrat" complert de corriols, camins i pistes per preparar rutes exigents pe...

Ruta gairebé tota per pista o camins estrets, tal com diu JO_ON la zona ombribola es espectacular, el bucle de Sant Iscl...
  • calella-sant andreu-tordera-calella

Photo ofcalella-sant andreu-tordera-calella Photo ofcalella-sant andreu-tordera-calella Photo ofcalella-sant andreu-tordera-calella

Photo ofCalella-Fuirosos-La Batlloria-Olzinelles-Sant Pol-Calella Photo ofCalella-Fuirosos-La Batlloria-Olzinelles-Sant Pol-Calella Photo ofCalella-Fuirosos-La Batlloria-Olzinelles-Sant Pol-Calella

Ruta circular amb sortida i arribada des de Sant Pol de Mar amb l'objectiu de baixa un corriol fàcil i un llarg tram de trialera força exigent. - Fàcil, bonic i curt corriol de Can Camps. - Tres trams de trialera que...

Ruta wapa wapa, disfruté mucho, vale la pena subir algunos km, si luego te encuentras con Trialeras así, gracias por com...
    alao
  • Corriols per St.Pol, la Creu i el Montalt

Photo ofCorriols per St.Pol, la Creu i el Montalt Photo ofCorriols per St.Pol, la Creu i el Montalt Photo ofCorriols per St.Pol, la Creu i el Montalt

Sortim de Sant Pol i fem uns quants corriols clàssics santpolencs: la pujada dels Pins de l'Estanislau, voltegem el Puig de Borinons i baixem per l'Obaga d'en Llort. Arribem a St. Cebrià i ens emfilem a les afores del po...

Confiormo el que diu Alex E, Corriol Hípica s'ha de passar per un alte camí, i lo del corriol ple de matolls sols són un...
    Jordi Bernat Badia
    Photo ofSant Pol - Sant Iscle - Dones d'aigua - Montnegre - Sant pol Photo ofSant Pol - Sant Iscle - Dones d'aigua - Montnegre - Sant pol Photo ofSant Pol - Sant Iscle - Dones d'aigua - Montnegre - Sant pol

Ruta fàcil de bicicleta de muntanya. Principalment son pistes en gran part evitables per corriols. Sortim de Sant Pol per el Farell, creuem l'autopista per un pont i anem pujant direcció el veïnat de Sant Iscle de Vist...

Muy recomendable
    Jorge Peña gomez
  • Sant Pol - Tres termes - Sant Cebria

Photo ofSant Pol - Tres termes - Sant Cebria Photo ofSant Pol - Tres termes - Sant Cebria Photo ofSant Pol - Tres termes - Sant Cebria

Pujada des de Sant Pol de Mar per la vall de Golinons, seguint fins l'abocador i despres fins a Tres Termes, creuant per Can Domenec, seguint per pista fins a sobre Cant Palau i baixant per corriols fins a Sant Cebria i ...

Photo ofCalella-Creu de Canet-Arenys de Munt-Sant Pol-Calella Photo ofCalella-Creu de Canet-Arenys de Munt-Sant Pol-Calella Photo ofCalella-Creu de Canet-Arenys de Munt-Sant Pol-Calella

Photo ofcalella-fuirosos-sant marti de montnegre-calella. Photo ofcalella-fuirosos-sant marti de montnegre-calella. Photo ofcalella-fuirosos-sant marti de montnegre-calella.