Calella-Creu de Canet-Arenys de Munt-Sant Pol-Calella

Photo ofCalella-Creu de Canet-Arenys de Munt-Sant Pol-Calella Photo ofCalella-Creu de Canet-Arenys de Munt-Sant Pol-Calella Photo ofCalella-Creu de Canet-Arenys de Munt-Sant Pol-Calella

-23 ft
June 28, 2015
June 2015

near Sant Pol de Mar, Catalunya (España)

Sortim des de la nacional 2 prop de Calella i per carretera prenem direcció Sant Pol de Mar, per agafar la carretera que va a Sant Cebrià de Vallalta, ens desviem a la dreta per agafar una pista que passa per un camp de golf, arribem a Sant Cebria, passem per una pista que porta al poliesportiu, ara per carretera seguim fins arribar gairebé a Sant Iscle de Vallalta, ens desviem a l'esquerra per pujar per pista fins a la Creu de Canet, ens desviem a la dreta en arribar al final de la pista, (la Creu de Canet esta a l'esquerra si voleu anar a veure-la), començem a baixar amb alguna pujada fins a Arenys de Munt, parada per esmorzar, 2a pujada del dia a Collsacreu, creuem la carretera i seguim pujant per la urbanització, amb alguna rampa forta, passem pel Coll Genís i Pla de Forés, pugem una mica mes per fer una pista amb una llarga baixada passant per l'Ermita de la Salut, i Iscle de Vallalta, fem una mica de carretera fins a Sant Cebrià de Vallalta , tornem a entrar a pista per passar una altra veure pel camp de golf i creuem pel poble de Sant Pol de Mar i acabem la ruta, on amb començat.

IBP 46

Salimos desde la nacional 2 cerca de Calella y por carretera tomamos dirección San Pol de Mar, para coger la carretera que va a Sant Cebria de Vallalta, nos desviamos a la derecha para coger una pista que pasa por un campo de golf, llegamos a Sant Cebria, pasamos por una pista que lleva al polideportivo, ahora por carretera seguimos hasta llegar casi a Sant Iscle de Vallalta, nos desviamos a la izquierda para subir por pista hasta la Creu de Canet, nos desviamos a la derecha al llegar al final de la pista, (la Creu de Canet esta a la izquierda si quereis ir a verla), empezamos a bajar con alguna subida hasta Arenys de Munt, parada para desayunar, 2ª subida del día al Collsacreu, cruzamos la carretera y seguimos subiendo por la urbanización, con alguna rampa fuerte, pasamos por el Coll Genís, Pla de Forés, subimos un poco mas para hacer una pista con una larga bajada pasando por la Ermita de la Salud, y Iscle de Vallalta, hacemos un poco de carretera hasta Sant Cebria de Vallalta, volvemos a entrar a pista para pasar otra ver por el campo de golf y cruzamos por el pueblo de Sant Pol de Mar terminamos la ruta, donde empezamos.