The Best Mountain Bike Trails in Sant Miquel de Campmajor, Catalonia (Spain)

Photo of (GA) CIRCULAR PUEBLOS DE GIRONA (02).- Mieres. Photo of Sant Miquel de Campmajor volta circular passant per Mieres Photo of Circular: Camí de Sant Miquel de Campmajor a Mieres - El Torn - Ruta dels Soldats de Salamina
    2031f
    Photo of(GA) CIRCULAR PUEBLOS DE GIRONA (02).- Mieres. Photo of(GA) CIRCULAR PUEBLOS DE GIRONA (02).- Mieres. Photo of(GA) CIRCULAR PUEBLOS DE GIRONA (02).- Mieres.

Esta es una ruta que en su mayor parte transita por carreteras asfaltadas. Hemos visitado el antiguo Colegio de El Collell, uno de los más antiguos de la Provincia de Girona, ya cerrado y que actualmente se usa para f...

• St miquel de Campmajor-Sta Pau-St Miquel

Photo ofSt miquel de Campmajor-Sta Pau-St Miquel Photo ofSt miquel de Campmajor-Sta Pau-St Miquel Photo ofSt miquel de Campmajor-Sta Pau-St Miquel

Sortim de Sant Miquel de Campmajor en direcció a Falgons. Un cop arribats allà agafem un camí rural que ens dirigirà al poble de Mieres. Després de fer uns dos-cents metres per la carretera GI-524 girem a la dreta, i des...

• Sant Patllari

Sortim del càmping La Vall de Campmajor cap a Pujarnol. 10km de pujada constant fins que agafem un corriol que fa la volta i ens puja fins l'ermita de Sant Patllari. Vistes fins al Cap de Creus. Tornem a baixar el corrio...

• Guixeres i Merlant

Ruta pels volts de la Vall de Campmajor, 100% ciclable i corriolera. Sortida des del càmping La Vall de Campmajor, pujada curta pero intensa al Collet de Guixeres, després baixar direcció Serinyà fins a trobar el primer...

• Sant Miquel Campmajor - Banyoles - Serinya

Saliendo de la iglesia de Sant Martí de Campmajor, la ruta recorre por casi todo el recorrido el circuito R5 de BBT del Consell Comarcal. Desde Sant Martí al Puig Clarà la ruta va por pista 100% ciclable y la bajada del ...

• Vall de campmajor

La vall de campmajor - banyoles

Tiene de todo. Senderos, pista y algo de asfalto. Me tuve q bajar de la bici un par de veces por q era imposible... Buen...
    lucas gonzalez nigro
  • Volta a Puig Clarà

Ruta pels volts de la Vall de Campmajor. sortida des del càmping de La Vall de Campmajor direcció el collet de Guixeres. Un cop al collet anar direcció Merlant fins la casa de Can Soler, travessar-la i baixar per la pis...

Ruta per gaudir de conduir la bici. Excepte l'últim corriol, molt difícil de passar, la vegetació envaeix el estret corr...
    Somdos++
  • Sant Patllari i Merlant

sortida des del Càmping de La Vall de Campmajor. Anem direcció Pujarnol, amb pujada constant d'uns 10km. Un cop a dalt es pot pujar fins l'ermita amb molt bones vistes, en aquesta ruta no hi pugem. Baixem per un corriol ...

• Volta a Serinyà

Ruta pistera pels volts de la Vall de Campmajor. Sortida des del càmping La Vall de Campmajor. Hi anem passant per la casa de Can Pla, on s'agafa un corriol a mà dreta. A Juliol de 2021 està bastant brut i ens hem d'atur...

• Sant Miquel de Campmajor - Serinyà

Sortida Matinal amb BTT. Ruta de nivell mig que passa per camins i corriols. La pujada es una mica trencada i amb pedres, pero es 100% x 100% ciclable. La baixada es per corriols i llarga, molt recomanable per als que ...