The Best Mountain Bike Trails in Sant Iscle de Vallalta, Catalonia (Spain)

Photo of Vuelta por el montnegre pisteando. Photo of 1-11-2014 Sant Iscle-Sant Marti de Montnegre Photo of Sant Iscle de Vallalta-Vallgorguina-Castell de Monclus-Olzinelles-Sant Iscle de Vallalta
  • Vuelta por el montnegre pisteando.

Esta vez Rubén hace de guia y me ofrece una ruta rodadora por pistas.Después de las lluvias de ayer era lo más sensato.Salimos desde St iscle y empezamos a subir por pista de tierra que aunque humeda y enganchosa hemos p...

Ruta molt xula, que et fa donar-ho tot a les pujades. Tot per camins, perfecte.
    gatigat
    Bonita ruta por el Montnegre todo por pista. Gracias por compartirla 😉👍
    Carlos Adame
    Hem fet aquesta ruta començant per Sant Iscle i en sentit antihorari. Molt bonica!!!! Gracies!!!!
    juan/carme
  • 1-11-2014 Sant Iscle-Sant Marti de Montnegre

Photo of1-11-2014 Sant Iscle-Sant Marti de Montnegre Photo of1-11-2014 Sant Iscle-Sant Marti de Montnegre Photo of1-11-2014 Sant Iscle-Sant Marti de Montnegre

Un "paseo" por el Montnegre para ir a visitar sus bosques en plena epoca otoñal. En vez de salida "estetica" casi nos sale una salida "épica" con sus rampones de subida y sus bajadas hiperpedregosas donde en un par de p...

Buenas, esta mañana he decidido hacer vuestra ruta.. hasta la subida del cruce que va a vallgorgina todo ok. Despues de ...
    Xavibiker44
    Photo ofCorriols y Trialeras a Olzinelles, Sant Iscle de Vallalta Photo ofCorriols y Trialeras a Olzinelles, Sant Iscle de Vallalta Photo ofCorriols y Trialeras a Olzinelles, Sant Iscle de Vallalta

Enlace del video: https://youtu.be/fA1gz0dRAI0 Al final del video hay un bike-consejo. Ruta wapa wapa por las dos Trialeras q hay arriba. Al salir entre el km 2 y el 3 hay un par de líneas rectas debido a q cuando se...

• RUTA CIRCULAR ST ISCLE - MONTNEGRE ST ISCLE.

Ruta con Ivan, Ruben,y Xavi.El tiempo nos ha respetado y hemos podido aprovechar una mañana de febrero con previsión de lluvias.Salida circular con origen y final en ST ISCLE DE VALLALTA.RUTA: ST ISCLE-CAN BOSC-DONES D´I...

subidas muy pronunciadas
    QUIMMOLI
    Photo ofSant Iscle - Pineda-Salt Capita-Cova-St Iscle Photo ofSant Iscle - Pineda-Salt Capita-Cova-St Iscle Photo ofSant Iscle - Pineda-Salt Capita-Cova-St Iscle

Sortida des de St Iscle, pujada per Can Ginebre-Pineda, Salt del Capita. Cova, Baixada fins Pineda i tornada a Pujar fins Antenes, Pla de st Andreu, Tres Termes, St cebria , st iscle. Sortida de ple estiu , Xavi de guia...

• Font Montnegre i Turó Gros x 4

Sortida de Font Montnegre per camí principal. A la cruïlla de la curva, es gira a l'esquerra per anar a buscar el GR5. Quan es troba, girar a la dreta i amunt, i a la següent cruïlla a baix a la dreta. Arriba fins la cru...

Photo ofFont Montnegre - Turó Gros - Pareire - Font Montnegre Photo ofFont Montnegre - Turó Gros - Pareire - Font Montnegre Photo ofFont Montnegre - Turó Gros - Pareire - Font Montnegre

Sortida de Font Montmegre. Un cop passem pel parc infantil a on hi ha la font, seguim fins la primera cruïlla, just al final de la primera rampa forta (1km des de la sortida). Agafem el camí de la dreta. Arribem fins cru...