The Best Mountain Bike Trails in Riudellots de la Creu, Catalonia (Spain)

Photo of ENTRE EL TERRI I EL REVARDIT: PUJALS DELS PAGESOS I DELS CAVALLERS, SORDS I PALOL. Photo of Per la vall del Terri: Sant Andreu - Sant Mer - Pujals dels Pagesos i dels Cavallers - Cornellà - Sords - Palol de Revardit Photo of El Tren Pinxo de Banyoles
    Photo ofENTRE EL TERRI I EL REVARDIT: PUJALS DELS PAGESOS I DELS CAVALLERS, SORDS I PALOL. Photo ofENTRE EL TERRI I EL REVARDIT: PUJALS DELS PAGESOS I DELS CAVALLERS, SORDS I PALOL. Photo ofENTRE EL TERRI I EL REVARDIT: PUJALS DELS PAGESOS I DELS CAVALLERS, SORDS I PALOL.

Comencem la ruta a Riudellots de la Creu i després de travessar l'autovia, prenem una pista asfaltada cap a l'esquerra (no confondre amb l'entrada de l'urbanització La Beguda). Aquesta pista passa a ser de terra i ens po...

Bona ruta! Bastant fàcil, per pistes i camins. A la primavera permet gaudir dels camps florits de groc
    oskaroff
    Mooie route!
    Renate van der Laan
  • El Tren Pinxo de Banyoles

Ruta fàcil que, sortint de l'església de Riudellots de la Creu, ens porta fins a l'Estany de Banyoles, seguint la Via Verda del Tren Pinxo. Cal portar un dispositiu GPS per fer el seguiment, ja que la ruta de l'antic tre...

• (PE) CIRCULAR LA REPUBLICA.-

Al principio de esta ruta te encuentras con caminos que han sido cortados al construirse la línea del tren de alta velocidad y que al parecer no hay ninguna intención de repararlos. El primero y más complicado es el que ...

Photo ofRuta 7 del Centre de BTT del Pla de l'Estany (Ravós de Terri, Vilavenut, Vilamarí, Sant Andreu de Terri) Photo ofRuta 7 del Centre de BTT del Pla de l'Estany (Ravós de Terri, Vilavenut, Vilamarí, Sant Andreu de Terri) Photo ofRuta 7 del Centre de BTT del Pla de l'Estany (Ravós de Terri, Vilavenut, Vilamarí, Sant Andreu de Terri)

Aquesta ruta és la número 7 del Centre de BTT del Pla de l'Estany i com a tal està perfectament senyalitzada amb els símbols propis dels centres de BTT. El punt de sortida que he triat és un polígon industrial que hi ha ...

Beaux paysages de la région du pla de l’es tant
    cloetalain
  • Pla de l'Estany

Riudellots de la Creu - St. Andreu del Terri - Pujals dels Pagesos - Pujals dels Cavallers - Cornellà de Terri - Palol de Revardit

Gràcies per compartir aquesta ruta. M'ho he passat molt bé fent-la.
    ebassegoda
  • Can Ramió de Camos i La Mota

Sortida Btterans, 12 de desembre de 2009. Recorregut exigent. La primera part de la ruta transcorre per veïnats i camps de conreu amb poc desnivell fins arribar a la carretera de Pujarnol. Després d'un tram d'asfalt, com...

Photo ofLlagostera Llança amb AVE ebike.117km totats. Photo ofLlagostera Llança amb AVE ebike.117km totats. Photo ofLlagostera Llança amb AVE ebike.117km totats.

Llagostera Llança ebike..començant a grabar a riudellots de la creu..ruta molt llarga repassant pobles de l emporda la part de Perelada fins Delfiá molt sec normalment,despres comença la pujada de veritat passant per vil...

Ruta 3 color negro Centre BTT Plà de l'Estany. Riudellots de la Creu (C-66)- Palol de Revardit- Camós- Carretera hasta Pujarnol- Subidas por buenas pistas y más pedregosas después- Bajada hacia el Turó de Can Valentí. Po...

• RA- Cap al Pla de Martís

Ruta llarga i circular seguint pistes de bicicleta pels municipis de Palol, Camós, Porqueres, Banyoles i Serinyà. Tornada per Via Verda cap a Girona, passant pel municipi de Cornellà del Terri.

• Ruta BTT3 Estany de Banyoles

Ruta que segueix l'itinerari número 3 de Banyoles, sortint desde el centre informació de BTT tancat, a prop de palol de revardit. Ruta sense gaire complicacions, una pujada una mica intensa, i baixa xula.

• Ruta 7 BTT Pla de l'Estany

2093f

Sortida del veïnat de la República, cap a Riudellots de la Creu, Ravos del Terri, Pujals dels Pagesos, Vilavenut i Ollers. Tornada per Vilamarí, Sant Mer, Olives i Medinyà

• Riudellots de la Creu pla de l'estany....

Photo ofRiudellots de la Creu pla de l'estany.... Photo ofRiudellots de la Creu pla de l'estany.... Photo ofRiudellots de la Creu pla de l'estany....

Riudellots de la Creu pla de l'estany.... ruta dividida en 2 parts.Fins el km 19...planera i molt simple si ets un amant dels corriols i camins més exigents, a partir d'aqui comença a ser mes dura i divertida, track copi...

• Ruta 3 de Pla de l'Estany

Molt divertida!! Una primera part de puja i baixa. Després comencem a pujar per agafar altura primer per la carretera de Rocacorba, més tard ja és desvia per una pista forestal força empinada però en perfecte estat. Els...

Ruta molt recomenable, amb alguna pujades molt tècniques i baixades molt llargues
    XC17
  • Girona - RUTA 3 Centre Btt Banyoles.

Ruta de dificultad alta según el centro de Btt de Banyoles. Según mi punto de vista no tiene demasiada dificultad excepto los casi 1000m. de desnivel. Hay varios km de asfalto.