The Best Mountain Bike Trails in Pujarnol, Catalonia (Spain)

Photo of Banyoles - Rocacorba - Bier i baixar per el Collet de Cal Negre 22/10/2023 Photo of Banyoles - Besalú per a St. Miquel de la Roca 21/10/2023 Photo of 1 Pujarnol, prat St Nicolau, Collet Portelles, Bastarra, El Freixe, Can Salavia (Mieres), Can Uliaire, Can Serrat,Falgons
  • Volta a Rocacorba

Ruta freerider amb eBike. Comencem en una explanada de la carretera de Pujarnol i agafem la pista que monta direcció a Can Gelada. Arrivats al mas seguim pujant per la pista fins a arribar al collet de can Gelada. En aqu...

sortim del pavelló de la draga a banyoles i nem cap a puig clarà, torre de ginestar, coll de guixeres, pi de st josep, sant miquel, pujarnol i banyoles. uns 40km amb trialeres i corriols molt macos.

Es fa més fàcil al haver un tram de carretera i Pujada fàcil a Pujarnol.
    Emili_Lam
  • Pujada a Sant Patllari

Ruta amb una primera part d'asfalt que canvia una vegada es comença a pujar des de Pujarnol cap a Sant Patllari. Indret amb una panoràmica espectacular de 360º sobre el Pirineu i la Costa Brava. La baixada en direcció a ...

Ruta en entorn privilegiat. Pujada constant, amb algunes rampes dures. La baixada es llarga, però havia plogut i no vaig...
    ParserCC
  • Rocacorba Enduro

Una ruta bastante exigente tanto fisica como tecnicamente, pero muy recomendable, con unos paisajes espectaculares y unas bajadas espectaculares mantenidas gracias a la gente de Banyoles.

• Ruta de Can Ramió i la Mota

Gaudiu d'una ruta plena de racons per descobrir. La primera part de la ruta transcorre per pobles i camps de cultiu amb poc desnivell que coincideixen amb escenaris propis de les rutes temàtiques de senderisme basades e...

• Ruta per la Vall de Sant Miquel i Guixeres

Circuit per a veritables amants de la BTT, pel quilometratge i la duresa d'alguns trams. Això es compensa amb paratges de gran bellesa i baixades tècniques per indrets inhòspits. Alguns dels trams es segueix la ruta 5 d...

• esperxada L 2023

esperxada 2023,pero treient la primera i ultima baixadeta sortint del coll de pujarnol,ruta molt dura i tecnica plena de corriols espectaculars desnivell real 2900metres positius Ruta circular desde Collet de Pujarnol p...

• Volta per Camós i Cornellà del Terri

El riu Terri neix a prop de la ciutat de Banyoles, de la unió entre cinc sèquies que travessen el seu nucli urbà, i canalitzades des de fa segles i aprofitades per la indústria. Discorre pel pla de Banyoles, el municipi ...

Sortim de banyoles i anem a girona passant per palol de revardit, la mota, el golf girona, i pujem als Àngels per la pista que surt de darrera st. fèlix. Tot seguit deixem aquesta pista per pujar pel camí a peu fins a da...

• esperxada 2014 llarga sense bucle inicial

Ruta espectacular per les vistes d'alguns llocs per on passa, així com de les baixades que son practicament totes trialeres i algunes força técniques. Com jo lo que busco es aixó, he de dir que m'ho vaig passar pipa. Tam...

• Volta per Serinyà i l'estany

Ruta 9-10: Ruta de gran interès quan l'Estany intermitent d'Espolla es troba ple ja que es pot veure el Saltant d'Espolla tot passant per les coves prehistòriques de Serinyà. Ruta 9-10: Ruta de gran interés cuando el ...

• Camí del Torrentmal i pujada al Puig Clarà

Primera part de ruta senzilla pels voltants de Banyoles i Porqueres que passa per corriols divertits amb paisatges molt agradables propers a l'Estany de Banyoles. La segona part és una pujada tècnica propera a l'Estany ...