Pujada a Sant Patllari

January 4, 2018

near Pujarnol, Catalunya (España)

Ruta amb una primera part d'asfalt que canvia una vegada es comença a pujar des de Pujarnol cap a Sant Patllari. Indret amb una panoràmica espectacular de 360º sobre el Pirineu i la Costa Brava. La baixada en direcció a Banyoles és ràpida i divertida encara que el camí no sigui gaire bo.
Ruta 4 del centre BTT.

Ruta con una primera parte de asfalto que cambia una vez se empieza a subir desde Pujarnol hacia Sant Patllari. Lugar con una panorámica espectacular de 360º sobre el Pirineo y la Costa Brava. La bajada en dirección a Banyoles es rápida y divertida aunque el camino no sea muy bueno.
Ruta 4 del centro BTT.

Route with a first part of asphalt that changes once begins to rise from Pujarnol to Sant Patllari. Place with a spectacular panoramic view of 360º on the Pyrenees and the Costa Brava. The descent towards Banyoles is quick and fun although the road is not very good.
Route 4 of the BTT center.

Sant Patllari

Església de Porqueres

Balneari de la Puda

Vila romana de Vilauba

• Photo of ParserCC
    ParserCC Oct 31, 2018

Ruta en entorn privilegiat. Pujada constant, amb algunes rampes dures. La baixada es llarga, però havia plogut i no vaig gaudir-la. Haure de tornar-hi un altre dia. Recomanable per entrenar cames.