The Best Mountain Bike Trails in Montgat, Catalonia (Spain)

Photo of Montgat - Meridià Verd - Illa Fantasia Photo of MONTGAT-SEMINARI-FONT DE LA TEULA-FONT DE ST. DOMÈNEC I CA-FONT D'EN SUNYERA-FONT DE L'ALBA- MONTGAT Photo of Montgat-Turó Galzeran (100 cims FEEC)-Mataró i un futiment de corriols
  • Montgat

Super divertido, first up hill pretty heavy, but after a very nice and technical downhill, and discovering the area.

• Montgat - Meridià Verd - Illa Fantasia

Photo ofMontgat - Meridià Verd - Illa Fantasia Photo ofMontgat - Meridià Verd - Illa Fantasia Photo ofMontgat - Meridià Verd - Illa Fantasia

Montgat - Illa Fantasia La ruta surt de l'estació de Montgat, passa per Montgat, El Masnou, Ocata, punt final del Meridià Verd, Poligon Industrial Feliu Vila, Premià de Mar, Premià de Dalt, Vistalegre i arriba a Illa ...

Un recorrido muy agradable por la zona costera, el cual merece una buena calificación, Muy buenas fotos y mejor aun su d...
    Oscar Upegui
    Photo ofMONTGAT-SEMINARI-FONT DE LA TEULA-FONT DE ST. DOMÈNEC I CA-FONT D'EN SUNYERA-FONT DE L'ALBA- MONTGAT Photo ofMONTGAT-SEMINARI-FONT DE LA TEULA-FONT DE ST. DOMÈNEC I CA-FONT D'EN SUNYERA-FONT DE L'ALBA- MONTGAT Photo ofMONTGAT-SEMINARI-FONT DE LA TEULA-FONT DE ST. DOMÈNEC I CA-FONT D'EN SUNYERA-FONT DE L'ALBA- MONTGAT

De Montgat pugem a Tiana on enllacem amb el corriol de Sant Romà que ens pujarà fins a la Cartoixa de Montalegre i d'allà cap al seminari, pugem fins al Turó del Reig i anem en direcció Santa Maria de Martorelles, entrem...

Muy buena ruta para disfrutar del entorno d las vistas y las subidas jajjaja
    erykmg2390
    Hola, he recorrido parte de esta ruta, concretamente el tramo comprendido desde la entrada a la ruta de las fuentes, has...
    chatame1

Photo ofEnduro - Montgat Torre de Guaita Badalona Castanyers Photo ofEnduro - Montgat Torre de Guaita Badalona Castanyers Photo ofEnduro - Montgat Torre de Guaita Badalona Castanyers

Recorrido de 20Km para hacer en hora y media mas o menos. Empezamos suave subiendo por Tiana y por la carretera de la conrería hasta el Seminario. Tras pasar el seminario nos metemos a la izquierda por la pista de ti...

• MONTGAT - CASTELL DE BURRIAC - MONTGAT

Photo ofMONTGAT - CASTELL DE BURRIAC - MONTGAT Photo ofMONTGAT - CASTELL DE BURRIAC - MONTGAT Photo ofMONTGAT - CASTELL DE BURRIAC - MONTGAT

Ruta basada en "Burriac per corriols" de l'autor "pbrufau". Des d'alella fins a l'entrada del corriol que porta al castell és tot pista, excepte el desviament per anar a la font de sant mateu que es passa per un petit c...

Variat, grans vistas
    jordiarmadanscubells
  • MONTGAT - CREU DE CAN BOQUET - MONTGAT

Photo ofMONTGAT - CREU DE CAN BOQUET - MONTGAT Photo ofMONTGAT - CREU DE CAN BOQUET - MONTGAT Photo ofMONTGAT - CREU DE CAN BOQUET - MONTGAT

Montgat - Cartoixa - Seminari - 9 pins - Alella Park - Font Gurguí - Corriols + pista fins a Creu de can Boquet - Tornada per pista fins al desviament de Teia - Corriols fins Alella - Camí del Mig - Montgat

Dificultat moderada si estàs acostumat a fer BTT. Pujades dures però factibles i alguna baixada tècnica però espectacula...
    uriruiz
  • TIANA - TORDERA - GIRONA (03-04-2010)

Photo ofTIANA - TORDERA - GIRONA (03-04-2010) Photo ofTIANA - TORDERA - GIRONA (03-04-2010) Photo ofTIANA - TORDERA - GIRONA (03-04-2010)

Sortida pistera, llarga però sense cap complicació tècnica. L'he pogut fer seguint el track de l'amic Dojavi de Bttbadalona.com fins a Tordera i el track Girona-Tordera de la UEC-HORTA BTT, penjats aquí al Wikiloc. Pod...

Ruta con tres subidas faciles y tres bajadas por trialeras. Las indicaciones que siguen son para transmitir sensaciones y aportar algún detalle interesante, mas que para ser una guía exacta de ruta. Para hacer la rut...

Brutal! A favoritos directo
    fabriikk
  • MONTGAT - ROCA D'EN TONI - MONTGAT

Montgat - Tiana - corriol Sant Romà - Cartoixa - Turo Reig - 9 pins - Alella park - Coll Gurguí - Font de Can Gurguí - Corriol de la font - Creu de Can Boquet - Dolmen de la Roca d'en Toni - Sant Mateu - Mirador Cornisa ...

Des de Montgat anem cap a Alella pel camí del mig, i pugem per la riera de la coma fosca fins a arribar a la carretera d'Alella on girem a la dreta passat el club de tennis, a partir d'aquí pugem fins al GR92 en direcció...

Deunido amb la ruta...te trams q directament no son ciclables
    ventura7
    Hi ha algun tram difícil: entre Montgat i Alella hi ha un tram que el camí és complicat, la pujada d'Alella cap amunt és...
    oriolfam
  • Montgat - Blanes

Ruta agradable per la serralada litoral, el Corredor i Montnegre. Sortida desde Montgat, passant per Alella on ja ens enfilarem cap a la font d en Gurgui i la Roca d' en Toni. Passarem aprop d' Argentona i tot seguit ja ...

• Montgat-Can Boquet

Sortida llargueta però de les mes agradables que he fet per aquesta zona. La darrera baixada per Can Boquet una passada, molta pedra que et feia estar al 100% per no acabar a terra...la repetiré segur!!! Tot pista aque...

Molt xula. La pujada a dalt de tot de Tiana té unes rampes de cullons!! Val la pena per les vistes i el recorregut. Molt...
    quimividal
    Photo ofMontgat - Ermita Sant Mateu ( Premià de Mar) . Photo ofMontgat - Ermita Sant Mateu ( Premià de Mar) . Photo ofMontgat - Ermita Sant Mateu ( Premià de Mar) .

Montgat - Ermita Sant Mateu ( Vilassar de Dalt) . Ascensión matinal, buena salida para dar rodaje a las piernas. A partir de Tiana, tomárselo con calma. Cronologia de la salida en blog d'en litus. www.litusdream.blo...

1995f

Un recorrido divertido y de dificultad media. Empezamos pasando por el centro de Tiana y seguimos subiendo por la carretera hasta llegar al puerto de la conrería donde giramos a la izquierda hacia el seminario. Nos m...

No la he echo, pero la explicación acción merece un 10 👍
    Darusa
  • MONTGAT- VALLROMANES - MONTGAT

De Montgat pugem cap a Tiana fins a trobar el corriol de Sant Romà, arribem a la Cartoixa i seguirem pujant fins al Seminari. A partir d'aquí seguim el GR92 i pugem a la torre de guaita fins arribar a Alella Park. Un cop...

De Montgat pugem fins a Tiana i agafem el corriol de Sant Romà fins a la Cartoixa, a partir d'aquí seguirem per pista fins que ens trobem amb l'indicació del GR92 direcció Badalona. Anirem baixant per pista fins que a un...

Varias subidas en zonas rocosas
    fabriikk

Subida hasta Sant Mateu, seguir a la Roca d’en Toni y seguir por pista dirección ermita de Sant Bartomeu. Una vez alli, bajar por asfalto hasta la Roca del Valles, coger el rio hasta llegar a Montornes. Cruzamos Montorne...

Photo ofTIANA - TRIALERA DE l'ORENETA - TIANA (10-04-10) Photo ofTIANA - TRIALERA DE l'ORENETA - TIANA (10-04-10) Photo ofTIANA - TRIALERA DE l'ORENETA - TIANA (10-04-10)

Surto de Tiana per anar a Badalona, on comença la ruta. Baixem la trialera de l'Oreneta i ens arribem fins la Roca Foradada de Can Gol. Passem per la trialera del Cactus i, per la platja, ens arribem fins el Tub de Singu...