The Best Mountain Bike Trails in l'Estació, Catalonia (Spain)

Photo of 18.08.2015 Cap de Creus Photo of Vilajuiga Empuriabrava la Rubina Pau Vilajuiga Photo of vilajuiga - Sant Pere de rodes, per ctra. i port de la selva - cala tamariua - Llança per cami de ronda.Rest i Estacio renfe.
  • 18.08.2015 Cap de Creus

Descobrint nous indrets, gaudint de la bicicleta de muntanya per el Cap de Creus. Sortida de Vilajuïga en direcció a Llança fins creuar una part del poble per anar a bora mar i d’aquí agafar el Camí de Ronda que, resseg...

• Cap de Creus i l'Albera

Volta pel Parc Natural de Cap de Creus i l'Albera. En el tram de Vilajüiga a Roses, travessarem alguns dels indrets més destacables de la part oriental dels Aiguamolls. Si coincideix amb les migracions de les aus, l'espe...

• TITAN Rosas

Ruta que pasa por casi todas las calas de Roses a Cadaques, unas vistas impresionantes, eso si parece en algun punto Titan Desert, hay que ir provistos de agua con la que caia hoy... 35º.. Eso si despues un buen baño en ...

• Vilajuiga a Colera per Puig Esquers

Photo ofVilajuiga a Colera per Puig Esquers Photo ofVilajuiga a Colera per Puig Esquers Photo ofVilajuiga a Colera per Puig Esquers

Sortida de Vilajuïga direcció a Garriguella, pujada a la carena de La Baga d'En Ferran, forta pendent per camí a peu per la carena, es recomanable agafar una pista a l'esquerra on hi ha una senyal de direcció, anirem igu...

• Overmountain Cap de Creus

Aquesta ruta és preciosa pels amants de les trialeres, les bones vistes, i les excursions tècniques. Les pujades son per carretera majoritàriament (ho agrairem quan portem unes quantes baixades) que ens permeten remuntar...

Photo ofVILAJUÏGA-ALBERES-SALINES-VALLESPIR-CONFLENT-RIPOLLÈS Photo ofVILAJUÏGA-ALBERES-SALINES-VALLESPIR-CONFLENT-RIPOLLÈS Photo ofVILAJUÏGA-ALBERES-SALINES-VALLESPIR-CONFLENT-RIPOLLÈS

Ruta que dóna el tomb al Canigó, tot i comneçant per l'Empordà i acabant pel Ripollès, després d'haver passat pel Vallespir (vall del Tech) i el Conflent (vall del Têt). Els números, si no hi ha més indicacions , corresp...

• Vilajuiga-Figueres

Ruta fàcil, planera, bonica. Hem fet algun tros per carretera… Havíem d’agafar el tren!

• VILAJUIGA LLANSA

1998f

Ruta con vistas espectaculares por el parque natural del cap de creus.

• Vilajuiga - Bordils

Vilajuia - Vilaut - Castelló D'Empuries - Sant Pere Pescador - Sant Marti d'Empuries . L'Escala - Sobrestany - Bellcaire - Verges - Jafre - Colomers - St. Llorenç - Flaçà - Sant Joan de Mollet - Bordils.