The Best Mountain Bike Trails in la Vilella Baixa, Catalonia (Spain)

• Volta al Montsant

Volta a la Serra del Montsant seguint la Via de Montsant en BTT (ruta 5524011 de wikiloc fruit de la col·laboració entre l’empresa Natura Esport i el Parc Natural de la Serra de Montsant) amb una petita simplificació per...

Ruta muy bonita e ideal para el otoño.
    luzinthesky
  • Volta al Montsant Bikepacking

24/25.09.22 Dejamos la furgo en el pueblo de Vilella Baixa y salimos en bici. Subimos por asfalto hasta Vilella Alta y, después de cruzar el pueblo con unas fuertes rampas, cogemos una pista sin asfaltar que sube entre ...

• vilella baixa

tomb que transcorre pel cor del Priorat Sortim de la vilella baixa cap a Gratallops pero sense entrar-hi,sortim al cementiri i tirem a l'esquerra per la carretera fins al cami de l'ermita de la Consolació(les vinyes que...

• Montsant des de La Vilella Baixa

Sortida desde La Vilella Baixa, arribant a Poboleda, pujant a Morera, per anar pel camí dels cartoixans per sota de la Serra Major del Montsant, per baixar fins al mas Roger. Una bona sortida, on he combinat alguna de le...

Muy recomendable, alguna megarrampa dura pero vale la pena. Zona muy tranquila y grandes paisajes
    Ricard Piulats
    Photo ofVolta al Montsant Etapa 1 La Vilella Baixa-Ulldemolins Photo ofVolta al Montsant Etapa 1 La Vilella Baixa-Ulldemolins Photo ofVolta al Montsant Etapa 1 La Vilella Baixa-Ulldemolins

Vilella Baixa- Ulldemolins. Sortim de la Vilella Baixa i fem un bon tros per asfalt. Anem a la Cartoixa d'Escala Dei i d'aquí a la Morera del Montsant per pistes ciclables, si bé amb fortes rampes, sobretot a la sortida ...

• Priorat - vilella baixa

es una ruta divertida un poco tecnica i una ruta turistica por el priorato se pasan por varios pueblos empieza en la vilella baixa,gratallops,el lloar,la figera y de vuelta ala vilella

Molt bona ruta però amb alguns trams molt tècnics
    Adria.loza
  • la Vilella Baixa - Paüls

3ª Etapa Fonollosa-Paüls La Vilella baixa encantadora amb carrers recaragolat quan iniciïs la ruta et giraràs vàries vegades, camins i corriols del GR171 passarem pel Lloar i el Molar tot mixta. A partir de Garcia tot ro...

• ms3C

Loop trail from La Vilella Baixa passing through: - Toll de la Palanca (1.2 km) - Font de Cavaloca (11.8 km) - Coll de l'Ermengol (12.6 km) - Sant Antoni de Montalt (17.5 km) - Collet de l'Hort (18.2 km) - Forn del...

• Vuelta por MONTSANT

-una ruta excepcional con un poco de todo -en el km 10 NO hay que desviarse de la carretera, hay que que seguir la carrtera, no hemos despistado -desayuno en Cordunella km 22 -ultimo punto de agua en una hermita km 25...