The Best Mountain Bike Trails in la Vajol, Catalonia (Spain)

Photo of Gtpc 2/9 La Vajol - Oix Photo of Volta al Pic de les Salines (la Vajol) Photo of La Vajol - Castell de Cabrera - Santuari de Les Salines - Coll del Pou de Glaç - Les Illes - Coll de Lli - La Vajol
  • Gtpc 2/9 La Vajol - Oix

Ruta calurosa que exige atravesar un puerto. Comenzamos en bajada y tras cruzar el pueblo de Mançanet de Cabrails vamos en busca del camping en que barajamos dormir el día anterior. Nos alegramos de no hacerlo... Son ...

• Volta al Pic de les Salines (la Vajol)

Photo ofVolta al Pic de les Salines (la Vajol) Photo ofVolta al Pic de les Salines (la Vajol) Photo ofVolta al Pic de les Salines (la Vajol)

Volta al Pic de les Salines (la Vajol) tot i els errors del Garmin una volta circular des de La Vajol pel recorregut de l'exili cap a l'altra Catalunya (França) des d'aquell famós pas pel coll de Lli i les muntanyes de l...

Paisatge i ruta maquíssima, ara bé el terreny era força complicat!
    laiona84

• Cicloturisme: Les Salines i Roc de Frausa

Photo ofCicloturisme: Les Salines i Roc de Frausa Photo ofCicloturisme: Les Salines i Roc de Frausa Photo ofCicloturisme: Les Salines i Roc de Frausa

Tradicional sortida de tardor aquesta vegada fent una completa volta al massís de les Salines a cavall entre l'Alt Empordà i el Vallespir, travessant grans fagedes, ascendint al Roc de Frausa (alt. 1421 mts )- un excepci...

• 12.12.09 La Vajol - Les Salines

Ruta 23 del centre btt Salines-Bassegoda. Sortim de La Vajol i enfilem el Coll de la Manrella. Prenem el camí del Coll de Lli i de Les Salines. Anem cap a l'est coronant el massís de Les Salines. Deixem a l'esquerra el ...

• LA VAJOL-LES ILLES-AGULLANA

EL COTXE EL DEIXEM PASSAT EL RESTAURANT MANRELLA, A LA CTRA. QUE PUJA AL MONUMENT AL PRESIDENT COMPANYS. LA PISTA FINS EL COLL DE LLI ESTA MOLT TRENCADA, ES UN TRAM DE 1KM DESPRÈS BAIXEM PER UNA PISTA QUE ES TORNA CORR...

Tout est très varié dans ce parcours, les paysages mais également les types de pistes empruntées. Dommage que la remonté...
    Serge Duteuil
  • La Vajol-Salines-Trialera-La Vajol

Ruta dura per les fortes rampes , sobretot la ultima etapa de pujada a La Vajol , varis troços patejan . Per contra la baixade trialera desde el cami de Les Salines a la carretera asfaltada , es lo millor de tota la sort...

Molt xula la ruta. Fàcil de seguir. Molts trams els havia fet al revés. Llàstima que no vaig poder fer el corriol-triale...
    quimividal
  • La Vajol, ruta de l'exili

Es un track descarregat que nosaltres he modificat un pèl . Nosaltres hem sortit primer cap el monument de l' exili per després recular i seguir el track original. Ens hem trobat que en una zona despres del monument a Ll...

• Ruta 23 Centre BTT: Les Salines

Sortim de la Vajol i enfilem el Coll de la Manrella. Prenem el camí del Coll de Lli i de Les Salines. Anem cap a l'est coronant el massís de les Salines. Deixem a l'esquerra el castell de Cabrera, travessant boscos esplè...

Photo ofLa Vajol - les Salines - Coll dels Pous - la Vajol Photo ofLa Vajol - les Salines - Coll dels Pous - la Vajol Photo ofLa Vajol - les Salines - Coll dels Pous - la Vajol

Sortim de Can Comaulis (la Vajol) i pugem fins el Coll de Lli, seguim cap el Puig del Faig, el Coll de les Cordes fins arribar a les Salines, d'aquí ens enfilem fins el Coll dels Pous i tornem pel mateix camí. Dura la pu...

• Ruta de l'exili (versió centreCAC)

Deixem el cotxe a la Vajol just a l’entrada del pobla hi ha un parking gros visible. Prenem la pista forestal que voreja el parking. Amb uns minuts ens durà al monument de l’exili1. Retornant al parking prenem el primer ...

• La Vajol - Colera

Etapa que forma part d'una volta realitzada en 4 dies. A tenir en compte: - Tot i anar jo amb alforges, no la recomanaria per fer amb alforges. Molt millor amb bikepacking o motxil.la. - En la primera etapa hi ha un...

• La vajol- sadernas

Ruta de Esglesia de Sant Martí a Ermita de Santa Cecília passant per: - Dolmen de Mas Puig Caneres - Ermita de Sant Esteve del Llop - Pont Vell - Ermita de Sant Antoni - Ermita de Mare de Déu de Palau - Ermita Sant...

• La Vajol+Les Illes+Les Salines+La Vajol

Volta amb tram d'asfalt per França , pero per una carretereta tipica francesa de montanya , sensa transit i sota els castanyers i alsines , te 3 m. d'amplada i es molt agradable per les vistes sobre el "Roussillon" .Al f...