The Best Mountain Bike Trails in La Pinya, Catalonia (Spain)

Photo of Les 15 esglésies romàniques de la Vall de Bianya (II) Photo of Mas Garganta 03 (Ruta en bici): Mas Garganta – Via Verda – Olot – Fageda d’en Jordà – Vall del Corb Photo of Girolot Garrotxa-2ª Etapa
    Photo ofLes 15 esglésies romàniques de la Vall de Bianya (II) Photo ofLes 15 esglésies romàniques de la Vall de Bianya (II) Photo ofLes 15 esglésies romàniques de la Vall de Bianya (II)

La Vall de Bianya es troba a l'Alta Garrotxa, a mig cami entre Olot i l'històric Coll de Capsacosta. La Vall de Bianya és un aplec de petites i grans valls que inunden un territori de prades, boscos i rierols. El municip...

Ruta molt ben treballada ! A veure si algun dia tinguessis la versió amb les 2 ermites que et van quedar pendents ! Grà...
    mparaira
  • Girolot Garrotxa-2ª Etapa

2ª.Etapa de GIROLOT-GARROTXA. Sortim de La Pinya després d'un bon esmorzar fins a Joanetes x pla (uns 8 km), per començar una llarga i progressiva pujada x camí per la Serra de Les Comelles i després un Gr x corriol de ...

L'hem fet aquest cap de setmana, una aventura molt recomanable!! Hi hem fet alguna variant, aquí ho expliquem millor: ht...
    Dimas
  • Ridaura, Coll Fred, Ridaura

Dura pujada fins a Coll fred, el camí de baixada resulta una mica enfangat i patim. L'última par és una trialera força tècnica que ens porta de nou a Ridaura.

Photo ofLa Pinya- Sta Maria de Corco/ GIROLOT GARROTXA etapa2 Photo ofLa Pinya- Sta Maria de Corco/ GIROLOT GARROTXA etapa2 Photo ofLa Pinya- Sta Maria de Corco/ GIROLOT GARROTXA etapa2

La segona etapa la començarem escalfant motors amb el bici carril que ens portara fins la vall d' en vas on enfilarem cap a munt per una pista de pujada una mica dura,amb una punta de pendent del 22%. Després ve el tall ...

• Girolot Etapa 2

Segona etapa de la ruta Girolot. Arranquem desfent tota la via verda que vàrem fer ahir fins passat Hostalets d'en Bas, on hem de girar a la dreta (direcció La Coromina) i començar a pujar. Al començament tenim una cade...

• St Valentí/via romana/La cantina

Volta circular !! Olot , St Valentí ( primera pujada dura però va bé per escalfar cames ) bianya, via romana , tot seguit corriol molt guapo per tornar cap a st Llúcia, sota santigossa !! Acabar a la cantina per fer un c...

• etapa 2

Nombre: 2012-10-21 09:15Hora Inicio: 10/21/2012 09:15Hora Fin: 10/21/2012 15:21Distancia recorrida: 38,5 km (05:56)Tiempo en movimiento: 04:04Velocidad media: 6,5 km/hVel. en Mov.: 9,5 km/hVelocidad Máxima: 45,7 km/hAltu...

• Olot-Vall del Bac- via romana-olot

Buenas vivo cerca de donde sales, sí algún día quieres salimos juntos, yo soy nuevo por aquí, ya pasamos contacto, salud...
    Hokura
  • 161224-sant julia del mont

Matinal des de Olot. Pujem per el camp del tiro fins a Batet, el Godomar i Sant Abdo i Sant Senen. D'aqui enfilem cap a Sant Julià del Mont. La baixada la fem per el mateix cami fins a sota Sant Abdo, que el vorejem. rem...

• VOLCANOLIMITS 2013

Marxa feta amb sortida de can Tresserras de la Pinya (en lloc de la Cooperativa de la Vall de Bas)i arribada a Olot (barri Bonavista)