Per Osona & La Garrotxa (2na. Etapa. Ruta Girolot - La Garrotxa)

October 24, 2012
October 2012

near La Pinya, Catalunya (España)

2na. Etapa corresponent a la Ruta Girolot - La Garrotxa.
Comencem el segon dia, després un bon esmorzar a Mas La Garganta, on els "7 valents de la Xuia Team" hem passat la nit. Ens dirigim desde la Pinya cap a Les Preses, llavors prenem direcció cap a la Vall d'en Bas. Ja dins del terme d'Hostalets d'en Bas ens dirigim cap a la Serra de Comelles, l'ascens de la és dura. Superat un tram de GR, que hem de fer forçosament a peu, arribem al Pla de Falgars. Prenem el Camí Ral de Vic a Olot que ens portarà fins al Cingle d'Aiats. Disfrutant de les pistes i dels corriols passarem per St. Julià de Cabrera i ens dirigim cap al final de la nostra aventura, L'Esquirol de Santa Maria del Corcó.
Tot i que durant la 2na. Etapa la meteorologia ens va respectar, els efectes de la pluja del dia anterior eren ben presents sobre el terreny. Novament, terreny humit, rocós i fangós per seguir pedalant amb molt de compte.
Data de la 2na. Etapa: 21/10/12
Distància: 38,14 km.
Temps Pedalant: 3:57:10
Ascens Acumulat: 1001 m.
Descens Acumulat: 753 m.

• Montseta83 Feb 16, 2014

WARNING!!

Aquest cap de setmana hem fet la ruta i hem conegut el propietari per on passa el primer tram del segon dia (aquell que fa tanta pujada) El propietari està molt enfadat i ha tancat els accessos amb candau i no està disposat a negociar amb cap organització per accedir que la ruta passi per la seva propietat. Ha decidit tancar els accessos amb candau fa uns quatre mesos degut a alguns mals usos com ara deixar portes obertes, problemes amb gossos de caçadors... En definitiva, que tots els tracks penjats fins a data d'avui us portaran per aquesta propietat. Enlloc de passar per aquí ens han dit que s'ha de voltejar per les comelles fins accedir al GR. Podeu mirar si bike+ ja té la ruta actualitzada.