The Best Mountain Bike Trails in Gironella, Catalonia (Spain)

Photo of Gironella-Llac de Graugés-Els Quatre Vents-Sant Quintí-Riera de Clarà-Santgelis (4 corriols) Photo of Gironella-Cal Lluent-Cal Colom-Bosc de les Comes-La Molina-Cererols-Vilardaga-Cerdanyà-La Vallnova Photo of Pedalada de Gironella 2013
    Photo ofGironella-Llac de Graugés-Els Quatre Vents-Sant Quintí-Riera de Clarà-Santgelis (4 corriols) Photo ofGironella-Llac de Graugés-Els Quatre Vents-Sant Quintí-Riera de Clarà-Santgelis (4 corriols) Photo ofGironella-Llac de Graugés-Els Quatre Vents-Sant Quintí-Riera de Clarà-Santgelis (4 corriols)

IBP índex: 75 Temps amb les parades descomptades. Sortim de Gironella, per la carretera de Casserres però de seguida la deixem per trencar a la dreta agafant una pista que de pla ens porta fins a cal Puntes, hi passe...

Pedalada fantàstica. Els gossos dels quatre vents tenen la cadena molt llarga. 😅 Gràcies Totof!!
    Alfons sherpa
    Ruta muy divertida con senderos fáciles y rapidos
    Alejo F. Rumi
    Un corriol, no el vàrem fer per estar massa brut
    Xevi Molera
    Photo ofGironella-Cal Lluent-Cal Colom-Bosc de les Comes-La Molina-Cererols-Vilardaga-Cerdanyà-La Vallnova Photo ofGironella-Cal Lluent-Cal Colom-Bosc de les Comes-La Molina-Cererols-Vilardaga-Cerdanyà-La Vallnova Photo ofGironella-Cal Lluent-Cal Colom-Bosc de les Comes-La Molina-Cererols-Vilardaga-Cerdanyà-La Vallnova

IBP índex: 67 Sortim de Gironella baixant cap al Llobregat per anar a buscar el PR-C 144 “Ruta de les Colònies”, el camí segueix el riu aigües avall per la riba esquerra amb un pendent suau, a l’alçada de la resclosa ...

Preciosa ruta que hemos recorrido 5 amigos ayer, 05-05-2019. Todo muy bien excepto un tramo hacia el km16.9 que está mu...
    MarianoLapierreBH
  • Pedalada de Gironella 2013

Passarem per: Gironella, Pont de les Eres, Serrat de la Perutxa, Bellver, Riera del Pontarró, Costa de la Garanja, Ocata, Serra de Ramons, Campament, Baga de Voladeres, Baga de la Font del Pi, Coll de la Perutxa, Riera ...

• Gironella-Montsent-Gironella

2005f

Sortim de Gironella, travessant la riera de la Riba, enfilant-nos cap al serrat de la Perutxa, ho fem per pistes amb pendents moderats. Arribem al coll de la Perutxa i al primer revolt agafem un corriol que marxa cap a l...

Photo ofRuta de les colònies tèxtils del Llobregat en BTT. Entra Gironella i Manresa. 16 05 2019 Photo ofRuta de les colònies tèxtils del Llobregat en BTT. Entra Gironella i Manresa. 16 05 2019 Photo ofRuta de les colònies tèxtils del Llobregat en BTT. Entra Gironella i Manresa. 16 05 2019

Recorregut fet el 16 05 2019. Cal recordar que segueix un PR 144 recorregut per fer apeu. Amb les modificacions fetes he deixat els trams de dificultat alta ( Bici a peu) per anar per camins de bon fer. Gairebé tot ci...

M'agradaria saber si la veus factible en fer-la en sentit invers. I conèixer la teva opinió sobre el temps estimat en re...
    guti1966
  • Gironella - Montsent - Gironella

Ruta circular des de Gironella passant per: - Pantà de Cerdanyola (3.2 km) - Pantà d'Olvan (7.8 km) - Església Santa Maria (8.7 km) - Montsent (17.5 km) - Collada del Mascaró (19.0 km) - Font de Bossoms (20.7 km)...

• Gironella - Via verda Llobregat

Ruta en MTB en família. Inici en el centre de Gironella (pàrquing públic gratuït). Pedalem per carrers de Gironella en direcció a La Font del Balç per sender estret al costat del riu Llobregat. Continuem fins a La M...

Photo ofBTT: Gironella - Les Febres - Canudes - Les Vinyes - Tarradelles - Gironella Photo ofBTT: Gironella - Les Febres - Canudes - Les Vinyes - Tarradelles - Gironella Photo ofBTT: Gironella - Les Febres - Canudes - Les Vinyes - Tarradelles - Gironella

Volta amb pocs km però amb bastants caminets, poca pista i asfalt quasi inexistent. Hi ha alguna trialera que es fa de pujada que pot obligar a empaitar una mica la bici. La resta, per gaudir del Mountain Bike!

Buena ruta de corriols, cercana a Casserres que es donde estoy hospedado. Muy amena, todo corriols!!! La repetiré antes ...
    Egraro14
  • Pedalada Gironella 14

Recorregut llarg de la pedalada d'enguany fet 15 dies abans de la Pedalada oficial. Circuït sense pujades llargues però trencacames, combinant corriols i pistes amb alguna trialera de dificultat mitjana. Sortida des de ...

• Gironella-Graugés-Obiols-Cal Rosal-Pedret

Photo ofGironella-Graugés-Obiols-Cal Rosal-Pedret Photo ofGironella-Graugés-Obiols-Cal Rosal-Pedret Photo ofGironella-Graugés-Obiols-Cal Rosal-Pedret

Ruta pel baix Berguedà. Sortida de Gironella, passem per l'estany de Graugés, Obiols i cal Rosal. A continuació fem la via verda fins a Pedret per uns túnels molt divertits. Per arribar a Sant Quirze de Pedret, fem una f...

Photo ofPedalada Gironella'13-Sant Maurici de la Quar Photo ofPedalada Gironella'13-Sant Maurici de la Quar Photo ofPedalada Gironella'13-Sant Maurici de la Quar

Sortida des de Gironella, bona part de la ruta es la pedalada de Gironella'13, de pocs quilòmetres però intensa, amb molts corriols i racons sorprenents. Esmorzar a Sant Maurici de la Quar, qualitat, preu i servei molt b...

• Prèvia Pedalada Gironella 2015

Track de la sortida de reconeixement pel què serà el recorregut llarg de la propera Pedalada de Gironella 2015, que es farà el proper dia 8 de març de 2015. És un recorregut molt trencacames on no hi ha pràcticament t...

• Circuit inclusiu 16: Gironella

Recorregut preciós, relaxant i inspirador. Des del centre del poble recorrem la vora del riu Llobregat en la seva part més maca. Combinació d’aigua i verd ideal per fer esport. 3 distàncies per triar. Avui tota la famili...

Fantástica ruta para estirar las piernas. Buenas vistas y algunas subidas interesantes. Solo comentar que en el último k...
    Lorena Esc
  • Gironella berga

2034f

Primer son uns 4 km menys ja que ens habiam descuidat una motxila als 2 km i vaig torna a buscarla aixi que uns 4 km menys. No explicare els detalls ja que seria complicat, nomes que te molts corriols de tot tipus de ...

Una ruta per la meva terra, el Berguedà, encara que aquí també visitem el Lluçanès. Una ruta exigent, amb corriols de pujada bastant tècnics i durs, us faran mal les cametes, però és el que toca, bon esmorzar al Restaura...

Molt bona per les cames fortes
    joanlores
  • Gironella: matinal de BTT

Volta distreta al voltant de Gironella per treure la pols a la BTT i suar una miqueta. Hi ha alguna trialera una mica tècnica, però tot és ciclable. Es pot retallar la ruta a varis llocs.

• Gironella-La Quar-Sant Pere de la Portella

Photo ofGironella-La Quar-Sant Pere de la Portella Photo ofGironella-La Quar-Sant Pere de la Portella Photo ofGironella-La Quar-Sant Pere de la Portella

Nota!!!! Seguir ruta per carretera de Gironella fins a Sagas. No seguir la ruta marcada d’anada! Anar per carretera. Aquesta ruta està agafada del Google Maps i em va portar per un tram de pista que caig haver de baixar...

• BTT Critèrium Gironella: 2a secció

Segona part del bucle de BTT pels voltants de la Vila de Gironella. La major part de la ruta transcorre per caminets, amb alguna zona una mica tècnica. També s'alterna alguna pista i molt poc asfalt. Alerta amb els abund...