The Best Mountain Bike Trails in Canyelles Petites, Catalonia (Spain)

Photo of COSTA BRAVA -BTT-14- Roses-Mas Mares-Coll de Perafita-Cadaques-Cala Joncols-Cala Montjoi Photo of Canyelles petites-joncols - cadaques Photo of Coll del Canadell, Coll de Perafita i Coll d'en Fràgam des de Platja de Canyelles Petites.. tbé Cadaqués -Port Lligat-Cap Creus.
  • Roses - El Peni - Cadaqués - Roses

Tant si ets de mar com de muntanya, aquesta ruta t'agradara, ja que combina perfectament els dos ambients. Sortim de les afores d'una urbanització de roses on hi ha un petit aparcament i de seguida comencem una pujada q...

Cagarutes, moltes gràcies per compartir aquesta ruta. Ens ha agradat molt!!
    Cel-965

• CAP DE CREUS 81KM

Ruta molt maca i distreta, també algo dura, ja que son 81km i un desnivell acumulat negatiu de quasi 2.300 metres, i el més fort está pasat els 50km, amb la pujada al Monastir de Sant Pere de Rodes, i després encarta que...

• Volta al Cap de Creus Espot Team. BTT.

Photo ofVolta al Cap de Creus Espot Team. BTT. Photo ofVolta al Cap de Creus Espot Team. BTT. Photo ofVolta al Cap de Creus Espot Team. BTT.

Doncs avui he pogut fer una de les rutes que feia alguns anys anava al darrere tot resseguint un Track i Consells que em va donar el Xus de BttManía i amb la companyia del Espot Team. La ruta és la Volta al Cap de Cre...

• guiatge recu

Ruta de Menhir del mas Marès a l'Almadrava pasando por: - Coll d'en Fràgam (0.7 km) - Tomba del General (2.4 km) - Cova de la Malaterra (2.7 km) - Cista del Puig Rodó (3.2 km) - Pedres Negres (3.9 km) - Pas del Llop (4.7...

• Tastet cap de cap creus

Volta al cap de creus fins cadaques. Pujades x pista i baixades amb corriol, a destacar el corriol x arribar a cadaques, val la pena(val la pena). A partir d’aqui predomina la pista fins a cala montjoi i la pujada de des...

Entorn agradable.
    vilarsalvador
  • vuelta a Cap de Creus

interesantisima vuelta al cabo de Creus, hay que ir provistos de agua, ojo. un placer pedalear por Cadaques, aunque hay mucha gente. en cala Montjoi, sera mejor rodear el nucleo por la carretera, de lo contrario tendre...

• Roses-Cadaques

Ruta circular de Roses-Cadaqués-Perafita-Puig Alt-Roses. Totalment ciclable, no té dificultats tècniques, alguna pujada exigent. Hi ha uns 4 o 5 Km que no hi altre opció i passen per carretera. Molt bones vistes, es disf...

Just to add a acomment for people who do not speak Spanish. Easy to follow. Only tricky was to find the exit in Cadaques...
    Markus Br.
  • Roses - Palamós

Canyelles Petites - Sant Joan de Palamós el pas pels aiguamolls es molt bonic, el camí de les dunes per passar el Montgrí, es xulu però em va agradar més el que passa per l'Estertit.

• Roses.Cala Joncols

Roses.Cala Joncols tiempo real 2h 10 minutos. ligera tramontana en aumento a medida que pasaba la mañana. Poco transitado, si bien a la vuelta, en torno a las 12h bastante mas circulación.

• ROSES-CADAQUÉS-ROSES

RUTA BTT QUE HEM FET EL CLUB DESFRENATS DE BESALÚ,MOLT BONICA I UN XIC EXIGENT,EL PAISATGE DEL MAR MENTRE PADALES,UN COP A CADAQUÉS PASES MOLT APROP DEL MAR,ESMORZAR PLATJA CADAQUÉS.RUTA CENT PER CENT CICLABLE,US LA RECO...

Sortint del hotel Canyelles ja et trobes una pujada molt forta d'un desnivell superior al 20% pero no dura gaire.Mes endavant es veu un trencall com s'hi m'hagues equivocat de ruta pero es millor seguir per allà i enllaç...

Highly recommend this for its variety of different landscapes and challenging rocky decents.