Volta al Cap de Creus Espot Team. BTT.

Photo ofVolta al Cap de Creus Espot Team. BTT. Photo ofVolta al Cap de Creus Espot Team. BTT. Photo ofVolta al Cap de Creus Espot Team. BTT.

October 3, 2020
October 2020

near Canyelles Petites, Catalunya (España)

Doncs avui he pogut fer una de les rutes que feia alguns anys anava al darrere tot resseguint un Track i Consells que em va donar el Xus de BttManía i amb la companyia del Espot Team.

La ruta és la Volta al Cap de Creus amb Btt.

Nosaltres hem sortit de la Platja de Canyelles on a l'Octubre hem pogut aparcar davant mateix del Mar. Sortim pujant una urbanització per dirigir-nos a Cadaqués primer per unes pistes fins a trobar la primera baixada (Las Abelles al Strava) baixada rapida amb pedra i terra algun talús o desnivell però factible al nostre nivell que ens deixa a Cala Montjoi, oju cal dir que no són fàcils per a gent no acostumada a baixar. Enllacem amb un corriol tot ple de punxes que ens ha deixat cames i braços marcats i on per sort no hem punxat rodes per baixar cap a Cadaqués per pista un tram i enllaçar un parell de trossos el Gr, aquí si ja amb màxima dificultat de descens un nivell alt de tècnica i valentia.
Un cop a Cadaqués agafem aigua, una Coca-Cola i ja remuntem per agafar la part més espectacular de la ruta, un llarg corriol anomenat "La Muntanya Negra" i un descens dels ràpids amb molt de Flow (dels que a mi m'agraden) que ens deixa a l'entrada de Port de La Selva, sense arribar al poble tombem a l'esquerra per a Selva de Mar agafar aigua i encarar l'última pujada del dia, quasi bé 400 m del tiron i aquí ja encarem l'última trialera i la que més ens ha fet treure el somriure i patir de braços i cames, baixada pedregosa amb algun salt on les nostres bicis XC les hem portat al límit.

Doncs bé, dir que ha sigut un gran dia de BTT on els temps, la temperatura, el vent i la Companyia ha estat fantàstica, val a dir que hem acabat el dia amb un bany i una fideuada a Platja Canyelles.

Remarco que el nivell de baixades per algú que vulgui seguir la ruta és alt i a trams força tècnic.

Doncs ja sabeu SALUT I REPUBLIC.