The Best Mountain Bike Trails in Bàscara, Catalonia (Spain)

Photo of Bàscara, Romanyà d'Empordà, Pontós, Creixell, Borrassà, Ordis, Santa Eugènia, Taravaus, Navata, Canelles Photo of Bàscara-Galliners-Ollers-Vilert-Espìnavessa-Bascara Photo of (AE) RIOS DE LA PROVINCIA DE GIRONA (11).- Siguiendo el Río Fluvía lo más cerca posible - Tramo Báscara - Sant Mori
    Photo ofBàscara, Romanyà d'Empordà, Pontós, Creixell, Borrassà, Ordis, Santa Eugènia, Taravaus, Navata, Canelles Photo ofBàscara, Romanyà d'Empordà, Pontós, Creixell, Borrassà, Ordis, Santa Eugènia, Taravaus, Navata, Canelles Photo ofBàscara, Romanyà d'Empordà, Pontós, Creixell, Borrassà, Ordis, Santa Eugènia, Taravaus, Navata, Canelles

Feta el 14/06/20 amb bon sol i bona visibilitat. Ruta fàcil i turística visitant tots els pobles, ermites i torres entre Bàscara i Figueres. Pistes amples i fàcils amb trams de carretera asfaltada. Puja i baixa ...

tot perfecte !! molt ben explicat tot i tenim els mateixos gustos ... a més d´anar en btt coneixer els llocs i racons de...
    CARLES PUJOLAR
    Photo ofBàscara-Galliners-Ollers-Vilert-Espìnavessa-Bascara Photo ofBàscara-Galliners-Ollers-Vilert-Espìnavessa-Bascara Photo ofBàscara-Galliners-Ollers-Vilert-Espìnavessa-Bascara

Serie de rutas dedicadas a descubrir, visitar y documentar las Ermitas catalogadas de la Provincia de Girona, distribuidas y seguidas por sus correspondientes comarcas. En este caso se trata de las Ermita de Sant Seba...

1926f
    Photo ofBàscara - Llançà (per Figueres i Peralada) Photo ofBàscara - Llançà (per Figueres i Peralada) Photo ofBàscara - Llançà (per Figueres i Peralada)

Avui hem fet una ruta per l’Alt Empordà. Hem aprofitat un track que va de Girona a Llançà per fer una passejada per l’Empordà, que sempre és molt bonic. Nosaltres hem sortit de Bàscara en direcció a Ordís, passant per F...

Bona sortida per l'Empordà
    MarcCAT
  • BTTADA Bàscara 2013 (RLS Btteros)

Salida por territorio Bàscara con VR, AM (ellas), AB, AR, JL y yo (SB). Ruta de algo de pista y mucho corriol, diseñada por RAFAGAASSS (Gracias)con alguna variante, que hizo las delicias de todos. Se dividió en dos grupo...

Muy entretenida con muchos cambios de ritmo por el terreno. Pero difícil de seguir al tener que cruzar campos que según ...
    angekaro
  • Bàscara, Galliners, Orfes, Bàscara

Ruta 50% Montañá y 50% carretera, con parada restaurante la Barretina de Otras donde puedes guardar las bicicletas en el garaje. La ida tiene algunas subidas moderadas, la vuelta solo superar la rampa saliendo de Orfes, ...

• Bàscara-sant Mori-a Dues bandes del Fluvia

Photo ofBàscara-sant Mori-a Dues bandes del Fluvia Photo ofBàscara-sant Mori-a Dues bandes del Fluvia Photo ofBàscara-sant Mori-a Dues bandes del Fluvia

Ruta de reconeixement del Fluvia per aconseguir fer rita general. Tram Bascara -Sant Mori. Tram dret te un bon inici podent gaudir de les vistes properes, despres obliga a fer tram de Carretera local d asfalt, gairabe fi...

Photo ofBascara Ordis Llers  Navata per el nord del fluvia Photo ofBascara Ordis Llers  Navata per el nord del fluvia Photo ofBascara Ordis Llers  Navata per el nord del fluvia

Sortint del Poble de Bascara i creuant el riu Fluvià seguim direcció NORD fins el poble de Llers en ple Alt Empordà, seguirem en direcció sud per arribar de nou a les lleres del Fluvià, combinem les pistes fàcils amb cam...

• Bascara i el Fluvia sud est

Ruta de pujar i baixar, en el seu primer tram segueix la senyalització del Camí Sant Jaume, tor seguit segueix el GR1, en alguns trams modificat per trovar camps, seguim pistes, passem Poblets i arrivem als plans de VENT...

• Cami Sant Jaume 2º etapa Bascara Girona

Photo ofCami Sant Jaume 2º etapa Bascara Girona Photo ofCami Sant Jaume 2º etapa Bascara Girona Photo ofCami Sant Jaume 2º etapa Bascara Girona

Segona etapa amb sortida a la plaça del poble de Bascara. Hi han dues altarnatives per baixar fins a Girona, per la banda dreta per Vilademuls o per esquerra, per Viladasens, sembla bastant bosc. He triat Vilademuls, la ...

• Bàscara - Girona pel camí de Sant Jaume

1975f
    Photo ofBàscara - Girona pel camí de Sant Jaume Photo ofBàscara - Girona pel camí de Sant Jaume Photo ofBàscara - Girona pel camí de Sant Jaume

Desde Bàscara a Girona siguiendo el Camí de Sant Jaume. Fácil, sin ninguna complicación. Asfalto al final del recorrido para entrar en Girona y en alguna carretera secundaria sin tráfico. Desvío sin marcar a la salida de...

• Cicloturime: Ermita de Crespià

Bonic recorregut pel tram mitjà del riu Fluvià des de Bàscara fins més enllà de Crespià; l’objectiu serà descobrir l’ermita rupestre o troglodita de Sant Miquel de la Roca, un temple primitiu amb orígens eremites malgrat...