The Best Mountain Bike Trails in Aiguaviva, Catalonia (Spain)

Photo of 12 Ermites entre Girona i Anglès (IBP:60) Photo of (GI) CIRCULAR PUEBLOS DE GIRONA (12).- Aiguaviva Photo of Volta Per La Comarca De La Selva
  • 12 Ermites entre Girona i Anglès (IBP:60)

1991f
    Photo of12 Ermites entre Girona i Anglès (IBP:60) Photo of12 Ermites entre Girona i Anglès (IBP:60) Photo of12 Ermites entre Girona i Anglès (IBP:60)

Desnivell acumulat + real: 900 m Agradable pedalada que ens permet conèixer 12 ermites que es troben situades entre Girona i Anglès. La ruta transcorre bàsicament per planes del Gironès i la Selva, prop de la llera de...

Bona ideia la de fer una ruta i visitar ermites de Girona, però un fiasco en disenyar la ruta....Camins pedregosos, una ...
    Nutriespai
    Photo of(GI) CIRCULAR PUEBLOS DE GIRONA (12).- Aiguaviva Photo of(GI) CIRCULAR PUEBLOS DE GIRONA (12).- Aiguaviva Photo of(GI) CIRCULAR PUEBLOS DE GIRONA (12).- Aiguaviva

Las rutas circulares forman parte de nuestros trayectos para conocer todos los rincones de la Provincia de Girona. La idea de este tipo de rutas es empezar en un pueblo de la Provincia y dando una vuelta circular regresa...

• Volta Per La Comarca De La Selva

Pedalada per la comarca de la selva sobre camins de terra. Passem per els pobles o per els voltants de: AIGUAVIVA FORNELLS DE LA SELVA SALITJA VILOBI D'ONYAR SILS (VALLCANERA) SANTA COLOMA DE FARNERS BRUNYOLA...

....ruta entretinguda i agradable de fer.... .....gràcies per compartir-la...
    Akhim

• RODANT PELS POBLES DE LA SELVA

Ruta planera i que transcorre quasi el 100% per pistes de terra. Si be la zona on passem per sota la línea eléctrica de 132 kv., ès molt irregular amb algunes rampes poc ciclables. L'altre zona on el ciclar es comp...

• Aiguaviva - Rocacorba - Girona - Aiguaviva

Photo ofAiguaviva - Rocacorba - Girona - Aiguaviva Photo ofAiguaviva - Rocacorba - Girona - Aiguaviva Photo ofAiguaviva - Rocacorba - Girona - Aiguaviva

Sortim d'Aiguaviva i fem una mica de Bicicarril fins a Bescanó on ens desviarem a la dreta just abans d'entrar al poble en direcció Sant Gregori per camins de carro. Un cop a Sant Gregori un tall de carretera de terra i...

• Aiguaviva - l'Esparra Btt Aiguaviva

1952f
    Photo ofAiguaviva - l'Esparra Btt Aiguaviva Photo ofAiguaviva - l'Esparra Btt Aiguaviva Photo ofAiguaviva - l'Esparra Btt Aiguaviva

Sortim d'Aiguaviva en direcció Salitja, Vilobí d'Onyar, Urb. Les Comas Vallcanera, Riudarenes, l'Esparra i tornada. A Salitja hi ha un forat on hem de vigilar no caure. 16 km/h. 31 min. de parada. 3:21 h. temps en movi...

• BTT Aiguaviva Volta circular

Avui tocava sortideta..... Aiguaviva + Vilobí + santa coloma + castanyet + el Surós + santa Bàrbara + baixada a tota hòstia fins la ctra. Angles Santa Coloma on he agafat la carretera per anar a st. Romà + St Dalmai + vo...

• Btt Aiguaviva - el tió

Aiguaviva - St. Dalmai - Brunyola - St. Marti Sapresa - St Pere Sestronques - Angles - Carrilet - Bescanó - Salt - Vilablareix - Aiguaviva 49 Km amb corriols, pistes i una trialera no molt complicada. Hem parat a esmor...

• Sortida Popular Aiguaviva - BTT Aiguaviva

Btt Aiguaviva - Girona - Costa Brava - David Saubí Sortida Popular amb bicicleta d'Aiguaviva: Primer: Es pot fer tan a peu com amb bicicleta. Segon: hi ha alguna pujadeta, però es pot fer molt bé amb aire familiar. T...

• aiguaviva - montnegre

aiguaviva - fornells de la selva - llambilles - sant mateu de montnegre ruta tranquila per ferla en un matí i amb la tornada baixant per corriols una mica atrevits...

• Quimet Aiguaviva Mas llunes

volta circular, pista de molt bon fer. BTT Aiguaviva - David Saubí i Quim Alvarez ...::: BTT Aiguaviva by David Saubí :::...

• Girona i Rodalies

volta per girona i rodalies passant per taialà, sant gregori, bescanó, vilablareix i aiguaviva passeig tranquil passant per camins, corriols i una mica d'asfalt

• St Pere Sestronques

Sant Pere Sestronques és una capella preromàmica situada prop del mas Can Gravat, gairebé a tocar els límits de separació dels termes municipals d’Anglès i Brunyola. Podria ésser del segle IX o anterior. En unes obres de...