The Best Mountain Bike Trails in Agullana, Catalonia (Spain)

Photo of Agullana-Darnius-Pantà Boadella-La Vajol-Agullana Photo of (AE).-CIRCULAR PUEBLOS DE GIRONA (53).- Agullana y el Suratell no está muerto Photo of RUTA CIRCULAR AGULLANA-Agullana-La Jonquera-La Estrada-Agullana
    Photo ofAgullana-Darnius-Pantà Boadella-La Vajol-Agullana Photo ofAgullana-Darnius-Pantà Boadella-La Vajol-Agullana Photo ofAgullana-Darnius-Pantà Boadella-La Vajol-Agullana

Avui sortim per la zona de l’Alt Empordà, concretament d’Agullana. Primer anem a emplenar els bidons d’aigua a la font i enfilem per pista cap a Darnius per L’Auleda. De Darnius seguim fins al Pantà de Boadella. Seguim u...

Hola, nosaltres hem seguit amb bicicleta una part de la ruta desde La Vajol baixant cap al Dolmen. Volia informar al cre...
    siprione
    100% recomanable
    titimantit7931
  • Agullana-La Bajol-Massanet-Darnius-Agullana

Photo ofAgullana-La Bajol-Massanet-Darnius-Agullana Photo ofAgullana-La Bajol-Massanet-Darnius-Agullana Photo ofAgullana-La Bajol-Massanet-Darnius-Agullana

Ruta que forma parte del recorrido por todos los pueblos de la Provincia de Girona, con el objeto de conocer sus lugares más interesantes, fotografiarlos y documentarlos. Que más se puede pedir si haces esta ruta en u...

Photo ofAgullana-Coll del portells-Coll de Panissars-Agullana Photo ofAgullana-Coll del portells-Coll de Panissars-Agullana Photo ofAgullana-Coll del portells-Coll de Panissars-Agullana

Interessant ruta que va des d'Agullana pujant cap a la frontera francesa, pedalant per el vessant nord de la carena i baixant després pel camí de Sant Jaume, o Pirinexus, fins a la Jonquera per tornar a Agullana per bosc...

Photo ofAgullana - coll Portell - Manrella - La Vajol - Agullana Photo ofAgullana - coll Portell - Manrella - La Vajol - Agullana Photo ofAgullana - coll Portell - Manrella - La Vajol - Agullana

Sortim d'Agullana en direcció a Santa Eugenia i ens enfilem fins al coll Portell traspassada ja la línia de França, seguim pel mig de fagedes i boscos d'alzina surera i tornem a creuar la línia fronterera pel coll de la ...

Ull ‼️Desembre 23 / Manrella a la Vagol tanca que impedeix el pas . Cal buscar ruta alternativa o fer ho per carretera.
    rocaalba
  • 21.11.09 Agullana - La Vajol

Ruta 33 del centre btt Salines-Bassegoda. Des d'Agullana pujarem cap a Can Mallol i el pla de l'Illa per anar cap a Santa Eugènia. Seguirem fins a trobar la carretera que ens durà fins a La Vajol. Baixarem cap a Can Gen...

• Agullana Agullana

Agullana - Pont de La Caixa LJQ- Suratell- Font Can Rabit -Sta Eugènia - Can Bech se Baix - Camp futbol Agullana

• Puja i Baixa Agullana

Cursa popular d'Agullana, pocs Kilòmetres amb els primers 13Km molt i molt durs. Se surt d'Agullana fins a la Vajol, s'arriba al coll de la Manrella, coll del portell, coll de lli i finalment Agullana. IBP 88.

Photo ofAgullana / Sta Eugenia / Coll del Portell / La Vajol Photo ofAgullana / Sta Eugenia / Coll del Portell / La Vajol Photo ofAgullana / Sta Eugenia / Coll del Portell / La Vajol

Fa setamanes vaig pujar al pla de les batereies desde Riunogues (França) , avui he pujat desde Agullana . Son dos sortides ben diferents per arribar al meteix lloc . La de avui les rampes de pujada son mes suaus , pero t...

• Dia 2 - Agullana - Montagut

Segon dia de ruta, una mica abans de les 7 a.m. ja estàvem sobre la bici, etapa dura, sobretot la ultima part amb 800m de desnivell en una pujada costant on el ferm a trams ens ha obligat a baixar de la bici. He trencat ...

• Agullana-Darnius-Maçanet de Cabrenys

Photo ofAgullana-Darnius-Maçanet de Cabrenys Photo ofAgullana-Darnius-Maçanet de Cabrenys Photo ofAgullana-Darnius-Maçanet de Cabrenys

Sortida en fortes rampes des de l'Agullana durant 2 km. La part més dura és la mateixa sortida del poble pels carrers en fort pendent. Després segueix un tram asfaltat i pista en bon estat fins a la baixada pronunciada e...

Photo of2016-11-12 Agullana Moixer les Illes la Vajol Photo of2016-11-12 Agullana Moixer les Illes la Vajol Photo of2016-11-12 Agullana Moixer les Illes la Vajol

Bonica volta per gaudir dels colors de la tardor. El recorregut es tot per pista excepte un curt tram de camí que sortint del veïnat francès de les Illes puja fins el coll del Lli. Peró no ens enganyem, tot i ser un reco...

• Agullana - Figueres - Agullana

Ruta que segueix la publicada per l´usuari 3CLAUS. Recorregut: Agullana - L´Estrada - Boadella - Les Escaules - Llers - Figueres - Vilatenim (Fes Més) - Pont de Molins - Biure - L´Estrada - Agullana. Molt divertida i no ...

ruta avitual
    joanagullana12
  • 6ª MARCHA BTT PUJA I BAIXA

la puja i baixa una marcha durilla pero guapa en 13km ya llevas casi 800 de desnivel acomulado todo el rato subiendo le faltava currioles avian pocos luego lo mejor de todo las bajadas a tope todo el rato .

• Ruta 33 Centre BTT: Santa Eugènia

Des d’Agullana pujarem cap a Can Mallol i el pla de l’Illa per anar cap a Santa Eugènia. Seguirem fins a trobar la carretera que ens durà fins a la Vajol. Baixarem cap a Can Genís pels prats de Can Martí, des d’on enfila...

• Volta Agullana - Cap de Creus Etapa 1

Photo ofVolta Agullana - Cap de Creus Etapa 1 Photo ofVolta Agullana - Cap de Creus Etapa 1 Photo ofVolta Agullana - Cap de Creus Etapa 1

28/07/2017 Agullana - Darnius - Boadella - Les Escaules - Pont de Molins - Castelló d'Empúries * Haurem de baixar de la bici abans d'arribar a Boadella degut a una baixada per un corriol

• Volta pel sud d'Agullana i Darnius

2017-06-10 Agullana - L'Estrada - Mas d'en Gorra - Can Gallat - Mas Rajol - Font de la Deu - Can Geli del Bosc - Agullana El camí que va de la carretera GI-502, que passa per Can Gallat és mal transitable. Millor aga...

Très beau parcours. Merci.