Mountain Bike

The Best Mountain Bike Trails in Ardabīl (Iran)

593 trails

(46)
Photo of hamed0002000 گیلوان ماسال در انتها رشت Photo of hamed0002000 قزوین بطرف رازمیان عبور از گردنه کدوک و سپس رسیدن به سپارده Photo of Qazvin To Ramsar رکابزنی مسیر قزوین، الموت غربی (رازمیان)، اشکورات، جنت رودبار، رامسر
  • near Gīlvān, Ardabīl (Iran)
    65.59mi
    4341f
    Photo ofhamed0002000 گیلوان ماسال در انتها رشت Photo ofhamed0002000 گیلوان ماسال در انتها رشت Photo ofhamed0002000 گیلوان ماسال در انتها رشت

https://www.strava.com/clubs/cycling-Gilan-Rasht If you want to make your dreams come true, the first thing you have to do is wake up. So , Walk with Aims. Run with confidence . Fly with your Achievement . So get up ,...

• near Maḩalleh-ye Fāz Do Jānbāzān, Ardabīl (Iran)
    54.40mi
    12031f
    Photo ofhamed0002000 قزوین بطرف رازمیان عبور از گردنه کدوک و سپس رسیدن به سپارده Photo ofhamed0002000 قزوین بطرف رازمیان عبور از گردنه کدوک و سپس رسیدن به سپارده Photo ofhamed0002000 قزوین بطرف رازمیان عبور از گردنه کدوک و سپس رسیدن به سپارده

• near Maḩalleh-ye Fāz Do Jānbāzān, Ardabīl (Iran)
    133.66mi
    16611f
    89| Rating 4.56
    Photo ofQazvin To Ramsar رکابزنی مسیر قزوین، الموت غربی (رازمیان)، اشکورات، جنت رودبار، رامسر Photo ofQazvin To Ramsar رکابزنی مسیر قزوین، الموت غربی (رازمیان)، اشکورات، جنت رودبار، رامسر Photo ofQazvin To Ramsar رکابزنی مسیر قزوین، الموت غربی (رازمیان)، اشکورات، جنت رودبار، رامسر

این ترک مشابه ترک الموت تا جنت رودبار است با این تفاوت که اینبار مسیر را کامل از قزوین تا رامسر رکاب زدیم برنامه جنت رودبار تقریبا چند ساله به پای ثابت برنامه های من تبدیل شده امسال هم مثل چند سال گذشته این مسیر رو رکاب...

بسیار عالی درود بر شما
    Ali Reza Poulad
    سلام خسته نباشید .منم خیلی دوس دارم از این نوع سفرهارو تجربه کنم.اما نمیدونم چجوری باید شروعش کنم.دوچرخم حرفه ای نیس و ش...
    pouya_n
    خسته نباشيد من اين مسير رابه تنهايي خيلي وقت پيش ركاب زدم واونموقع من از ويكي لاك استفاده نميكردم وقتي به سپارده رسيدم ،...
    hadi1962
  • near Majareh, Ardabīl (Iran)
    53.50mi
    6450f
    85| Rating 5.0
    Photo ofخلخال به ماسوله - روز ششم سفر سبلان تا البرز مرکزی Photo ofخلخال به ماسوله - روز ششم سفر سبلان تا البرز مرکزی Photo ofخلخال به ماسوله - روز ششم سفر سبلان تا البرز مرکزی

ماسوله روستای زیبایی است .. بیشتز از آنکه زیبا باشد متفاوت است . با آنچه در جاهای دیگر می توان دید . نزدیک به کوه و هوایی نسبتا خنک در مقایسه با پایین دست ها ، جنگل های زیبای اطرافش و شهری که پلکانی است . خانه ها روی هم ...

خسته نباشید همرکابان
    مسیر زیباییه .
  • Search by Passing Area

Find trails starting or passing through your selected areas.

Get Wikiloc Premium Upgrade to remove Ads
    Search by Passing Area Search by Passing Area
  • near Manţaqeh-ye Yeylāqī-ye Na’ūr, Ardabīl (Iran)
    43.88mi
    3967f
    84| Rating 4.08
    Photo ofنئور سوباتان تالش - روز چهارم سفر سبلان تا البرز مرکزی Photo ofنئور سوباتان تالش - روز چهارم سفر سبلان تا البرز مرکزی Photo ofنئور سوباتان تالش - روز چهارم سفر سبلان تا البرز مرکزی

صبح در شئورابیل از خواب بیدار شدیم . امین دوست اردبیلی مان هماهنگی ماشین ها را برای انتقال ما به نئور انجام داده بود . ساعت 7 ماشین ها رسیدند و تا آنها برسند ما دوچرخه ها را بار نیسان کرده بودیم . تا نئور راه زیادی نیست ...

با سلام. روستایی که از آنجا به طرف دریاچه نئور می پیچیم بودالالو نام دارد
    gh-Hekmatfar
    سلام این تلگرام منه @hadighorbanzadeh
    این از مسیرهاییه که همیشه دوست دارم برم
    17.16mi
    3783f
    82| Rating 5.0
    Photo ofقینرجه تا شابیل - روز دوم سفر از سبلان تا البرز مرکزی Photo ofقینرجه تا شابیل - روز دوم سفر از سبلان تا البرز مرکزی Photo ofقینرجه تا شابیل - روز دوم سفر از سبلان تا البرز مرکزی

شب را در سوییت های آبگرم آیقار قینرجه خوابیدیم. شب که رسیدیم وقت آبگرم تمام شده بود . مسئول مجتمع گفت ساعت 8 شروع بکار است . انشالله از آب گرم استفاده کنید . ساعت 8 نشده بقچه مان را برداشتیم و راهی شدیم . کسی نبود . نشست...

مسیر از سال قبل راحت تر شده براتون ..
    abmah
    مسیر سخته را چرا نرفتید....
    29.96mi
    2556f
    81| Rating 5.0
    Photo ofدریاچه آیقار به آلوارس از مسیر هازار میخ و قوجا قار Photo ofدریاچه آیقار به آلوارس از مسیر هازار میخ و قوجا قار Photo ofدریاچه آیقار به آلوارس از مسیر هازار میخ و قوجا قار

روز دوم از سفر ، از کمپ مان در کنار دریاچه آیقار راهی شدیم و در سرازیری شدید که دیروز در طی 3 ساعت بالا رفته باودیم در عرض 10 دقیقه به دره تندیرلی رسیدیم . از رودخانه رد شدیم و در سمت دیگر بالا رفتیم تا به هازارمیخ برسیم...

مسیر فوق العاده دوس داشتنی و زیباییه،البته من پیاده طی کردم،ضمنا عکساتون هم عال اند
    mehdi.tabibvand
    A very nice route, congratulations.
    Oscar Upegui
  • near Panāhgāh-e Sabalān, Ardabīl (Iran)
    40.66mi
    1998f
    81| Rating 5.0
    Photo ofشابیل سردابه اردبیل - روز سوم سفر سبلان تا البرز مرکزی Photo ofشابیل سردابه اردبیل - روز سوم سفر سبلان تا البرز مرکزی Photo ofشابیل سردابه اردبیل - روز سوم سفر سبلان تا البرز مرکزی

شب دوم را در کانکس های شابیل ماندیم . بعد از آبگرم ، خواب راحتی داشتیم . هوای نیمه شب سرد بود . ولی آسمان بسیار صاف و پر ستاره بود . در این موقع از سال که هوا هنوز گرم نشده و هم به دلیل ماه رمضان ، هنوز فصل مسافرت ها به ...

یادش بخیر . جای من خالی
    خیلی زیباست
    maryamshirazi
  • near Bashīrlu-ye Bālā, Ardabīl (Iran)
    60.05mi
    4364f
    80| Rating 5.0

در اولین روز از سفر سه روزه مغان ، از گرمی شروع به حرکت کردیم . مسیرمان از قوزلو بود به سمت جاده مرزی . راهی که سربالایی خوبی داشت و تا ظهر درگیر سربالایی بودیم . بعد از ناهار ، سرازیر شدیم و در جاده مرزی بسیار زیبا ادام...

آی داغلار سنده سوزوم واااار
    abmah
    روز پر ماجرایی بود و به اندازه یک هفته آب و هواهای مختلف دیدیم . ظهر در برف می لرزیدیم و عصر در هوای بهاری شاد شاد بودیم
    maryamshirazi
  • near Qeshlāq-e Shāhvardī, Ardabīl (Iran)
    34.50mi
    1214f
    75| Rating 5.0
    Photo ofسفری در قشلاق ها - روز دوم سفر مغان Photo ofسفری در قشلاق ها - روز دوم سفر مغان Photo ofسفری در قشلاق ها - روز دوم سفر مغان

در روز دوم رکابزنی دشت مغان ، به دیدار دوست عزیزمان آقا رضا رفتیم که از عشایر شاهسون اند و در این ایام در خانه قشلاقی شان در دشت مغان ساکن اند . آقا رضا را در ییلاق های سبلان دیده و شناخته ایم و دوستی عمیقی ناشی از محبت ...

من خیلی دوست داشتم بیام ولی نشد . خوش بگذره
    مغان زیبا ، مغان سرسبز
    maryamshirazi
  • near Meshgīn Shahr, Ardabīl (Iran)
    27.51mi
    6175f
    74| Rating 5.0
    Photo ofمشگین شهر -موئیل -شابیل . روز دوم سفر دور سبلان Photo ofمشگین شهر -موئیل -شابیل . روز دوم سفر دور سبلان Photo ofمشگین شهر -موئیل -شابیل . روز دوم سفر دور سبلان

صبح ساعت 7 خانه را تحویل رادیم و راهی شدیم . دو سناریو در نظر داشتیم . اول اینکه با توجه به بارندگی صورت گرفته و احتمال گل آلود بودن مسیر های ییلاق ريال برای رسیدن با شابیل مسیر جاده آسفالته را از میان باغ های مشگین شهر ...

پیرزنه گفت تا خدا باید برید بالا . سربالایی شدیدی بود
    abmah
    روزي عالي وپر ازهيجان را درمسير مهربان به مشكين پشت سرگذاشتيم وباخودفكر ميكردم مگر بهتر از ديروز ميتوان ديد اما باوركني...
    hadi1962
    اطراف سبلان جاهای دیدنی زیادی دارد . . مخصوصا مسیر مشگین شهر به موئیل که پر از آب های معدنی است . این منطقه را حتی با ما...
    maryamshirazi
  • near Majareh, Ardabīl (Iran)
    51.65mi
    5919f
    72| Rating 5.0
    Photo ofKhalkhal to masuleh - Day 7 of Iran Alborz 2019 tour Photo ofKhalkhal to masuleh - Day 7 of Iran Alborz 2019 tour Photo ofKhalkhal to masuleh - Day 7 of Iran Alborz 2019 tour

این مسیر از روستای مجره شروع می شود . مجره جایی است که جاده های پونل و اسالم به هم می رسند و البته مسیر کلور و ماسوله هم از اینجا از مسیر اصلی خلخال جدا می شود . ما با ماشین از تالش تا مجره آمدیم و از اینجا رکابزنی مان ر...

این مسیر فوق العاده است
    maryamshirazi
  • near Adgadlū-ye Angūtlār, Ardabīl (Iran)
    37.32mi
    2651f
    71| Rating 5.0
    Photo ofمنطقه خروسلوی مغان - روز اول سفر مغان Photo ofمنطقه خروسلوی مغان - روز اول سفر مغان Photo ofمنطقه خروسلوی مغان - روز اول سفر مغان

برای رکابزنی در منطقه مغان اینبار با تیمی کوچک و جمع و جور ، منطقه خروسلو را انتخاب کردیم . منطقه ای که ناهمواریهای مخملی آن در بین دشت های سرسبز مغان ، خوش جلوه و زیباست . در امتداد دره شمالی ارتفاع گرفتیم و از دامنه جن...

تپه های مخملی - حیف که امسال من نبودم .
  • شابیل -سردابه-اردبیل

Save to a List
    near Panāhgāh-e Sabalān, Ardabīl (Iran)
    38.86mi
    2963f
    69| Rating 5.0

روز سوم سفر به ییلاقات سبلان . شروع از آب گرم شابیل و اتمام در شهر اردبیل . گزارش کامل را می توانید رد سایت گردنه مه آلود ببینید . سوم مسیرمان را از شابیل آغاز کردیم . در اولین پیچ بعد از شابیل در مسیری سرپایینی که به ...

صبحی که با شیشلیک در قوتورسویی شروع بشه مگه میشه بد باشه .
    abmah
    A very nice route, thanks for sharing the route.
    سردابه طبیعت بسیار زیبایی دارد . اواسط خرداد بهشت روی زمین است
    30.70mi
    2146f
    66| Rating 5.0
    Photo ofMehraban to qeynarja hot spring -meshginshahr -day2 . مهربان به قینرجه مشگین شهر . روز دوم Photo ofMehraban to qeynarja hot spring -meshginshahr -day2 . مهربان به قینرجه مشگین شهر . روز دوم Photo ofMehraban to qeynarja hot spring -meshginshahr -day2 . مهربان به قینرجه مشگین شهر . روز دوم
    حسابی حال کردید با آبگرم بعد از دوچرخه سواری
    حیف که مسیر سنگینیه وگرنه واقعا دوست دارم این مسیر رو طی کنم
    14.51mi
    5161f
    65| Rating 5.0

دریاچه آیقار یا صمدگولی ، دریاچه کوچک ولی بسیار زیبایی است که در ارتفاع 3450 متری از سطح دریا و در کنار قله آیقار قرار گرفته است . در این برنامه از قینرجه استارت زدیم و در مسیر تندیرلی ادامه مسیر دادیم . در جاده ای سنگلا...

A very nice route, congratulations
  • جنگل فندقلو -دریاچه سوها

Save to a List
    near Namīn, Ardabīl (Iran)
    37.72mi
    5220f
    64| Rating 5.0

جنگل های فندقلو خط انتهایی جنگ های شمال کشور در مرز گیلان و مازندران اند که در امتداد کوه های البرز از مسیر مرزی گردنه حیران تا محدوده شهرستان اردبیل کشیده شده اند و بیشتر در محدوده نمین واقع اند . فاصله 60-70 کیلومتری ا...

سلام این مسیر رو با سواری میشه رفت؟؟ راهنماییم کنید ممنونم
    mostafa.ghaderri
    Very nice photos, Congratulations.
    نپرسيد كجاست رد بگيريد وبرويد تا ازبكري طبيعت لذت ببريد
    hadi1962
  • near Karā Rūd, Ardabīl (Iran)
    19.82mi
    3691f
    Photo ofخلخال اسالم مسیر آفرودی آکسایا khalkal asalm Photo ofخلخال اسالم مسیر آفرودی آکسایا khalkal asalm Photo ofخلخال اسالم مسیر آفرودی آکسایا khalkal asalm

گروه دوچرخه سواری آکسایا همدان رکاب زنی از تفرجگاه عندلیب به سمت جاده اسالم خلخال . ترک زیر شامل تمامی نکات مهم مسیر از قبیل دوراهی ها،محل های مناسب کمپ،چشمه ها و... میباشد. بخش های از مسیر مالرو و پاکوب است مسیر کام...

• near Maḩalleh-ye Towḩīd, Ardabīl (Iran)
    60.02mi
    9199f
    Photo ofرکابزنی یک روزه مسیر قزوین تا سرچشمه خارود و برگشت تا روستای بهرام آباد Photo ofرکابزنی یک روزه مسیر قزوین تا سرچشمه خارود و برگشت تا روستای بهرام آباد Photo ofرکابزنی یک روزه مسیر قزوین تا سرچشمه خارود و برگشت تا روستای بهرام آباد

تاریخ 26 اردیبهشت 1399 رکابزنی مسیر قزوین باراحین، زرشک گردنه کدوک، کامان، فلار، بهرام آباد، پر رود، آکوجان، تلاتر، پرچکوه ، سرچشمه خارود، رشکین، قسطین، فشک و بهرام آباد شروع رکابزنی : ساعت 7:30 صبح از قزوین پایان رکا...

• near Manţaqeh-ye Yeylāqī-ye Na’ūr, Ardabīl (Iran)
    35.95mi
    2825f
    Photo ofNeor To Subatan رکابزنی کوهستان مسیر نئور سوباتان تالش Photo ofNeor To Subatan رکابزنی کوهستان مسیر نئور سوباتان تالش Photo ofNeor To Subatan رکابزنی کوهستان مسیر نئور سوباتان تالش

رکابزنی مسیر دریاچه نئور (استان اردبیل) به ییلاق سوباتان و تالش 15 خرداد 1398 به همراه گروه خانواده در طبیعت قزوین چهاردهم خرداد: حرکت از قزوین به سمت استان اردبیل و دریاچه نئور شب مانی و کمپ در کنار دریاچه نئور پانزده...

• near Now Deh, Ardabīl (Iran)
    32.45mi
    3432f
    Photo ofفندقلو تا اسپیناس ،روز اول سفر مرز گیلان و اردبیل Photo ofفندقلو تا اسپیناس ،روز اول سفر مرز گیلان و اردبیل Photo ofفندقلو تا اسپیناس ،روز اول سفر مرز گیلان و اردبیل

روز اول سفر فندقلو از پلیس راه نمین اردبیل شروع شد .‌از مسیری در بین مزارع تا اول جاده فندقلو رسیدیم و در واقع خیلی سخت می شد تصور کرد که جنگل هایی مه آلود در فاصله خیلی نزدیک به این اقلیم نسبتا خشک باشند . با رسیدن به ا...

• near Qārāpālchaq, Ardabīl (Iran)
    41.16mi
    3727f

روز دوم سفر سوباتان بعد از شب طوفانی که در کمپ داشتیم به سمت شکردشت راهی شدیم . مسیر خاکی که ماشین رو هم هست و تقریبا بدون اینکه ارتفاع خاصی بگیرد صرفا در دامنه ها بالا و پایین می شود . شکر دشت واقعا زیبا بود . بعد از ش...

• near Maḩalleh-ye Towḩīd, Ardabīl (Iran)
    39.18mi
    5994f
    Photo ofMTB Zanasuj To Vartavan رکابزنی مسیر قسطین لار (گردنه الموت) زناسوج ورتوان دریابک زرشک Photo ofMTB Zanasuj To Vartavan رکابزنی مسیر قسطین لار (گردنه الموت) زناسوج ورتوان دریابک زرشک Photo ofMTB Zanasuj To Vartavan رکابزنی مسیر قسطین لار (گردنه الموت) زناسوج ورتوان دریابک زرشک

رکابزنی مسیر قزوین، رزجرد، گردنه قسطین لار (گردنه الموت)، زناسوج، ورتوان، دربایک، زرشک، باراجین 24 خرداد 1398 مسیر از قزوین (ارتفاع 1310 متر) تا روستای رزجرد (ارتفاع 1630امتر) آسفالت و با شیب ملایم می باشد (20 کیلومتر)...

• مجره به ماسوله

Save to a List
    near Majareh, Ardabīl (Iran)
    53.13mi
    4380f

روزششم حركت از مجره ( خلخال) به ماسوله طول مسير ٨٦ كيلومتر ارتفاع كسب شده ١٣٣٥ متر نيمي از مسير اسفالت ونيمي خاكي صبح زود دوچرخه ها ووسايل را بار وانت كرده وبطرف مجره حركت كرديم ( باتوجه به به احتمال باران درمسير خاك...

Create your Trail Lists

Organize the trails you like in lists and share them with your friends.