The Best Mountain Bike Trails in la Presta, Languedoc-Roussillon (France)

• La Presta, Plaguillem

Sortim de St. Salvador, passat Prats de Mollo, direcció a la Presta per carretera asfaltada, i seguim amunt passant per les Torres d’en Prest, el bac de les Conques i fins arribar al refugi de Els Forquets. Seguim cap a ...

• PLA GUILLEM -IBP 91- ****

Sortida des de St Sauver direcció La Presta i muntanya amunt fins, passant per Les Forquets, Roques Blanques. Més de 1400 mts + sense treva. De Roques Blanques a Pla Guillem des d'on baixem fins als Estables fent tramade...

Photo ofColl de les Basses-Variant Coll Regina 13-2015 Photo ofColl de les Basses-Variant Coll Regina 13-2015 Photo ofColl de les Basses-Variant Coll Regina 13-2015

Doncs finalment he fet els "deures" pendents , fer la baixada des de Pla Guillem a Prats de Molló ( http://es.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=4677775) , per la variant apuntada per Javierm1964 , per no haver de baixar per...

Photo ofColl de Basses- Roques Blanques- Pla Guillem-Coll de Régine-Prats de Mollo Photo ofColl de Basses- Roques Blanques- Pla Guillem-Coll de Régine-Prats de Mollo Photo ofColl de Basses- Roques Blanques- Pla Guillem-Coll de Régine-Prats de Mollo

La millor ruta Btt que he fet fins ara !! Imprescindible tenir 2 vehicles . El primer el deixarem a Prats de Mollo (Parking 1) i seguirem amb el segon vehicle carregan totes les bicis fins el Parking 2 , en aquest Waypo...

Ruta realmente fantástica que realicé con el creador de la ruta en julio de 2014 con visibilidad desde el Pla guillem ha...
    javierm1964

• PRATS DE MOLLO-PLÀ GUILEM -IBP 100- ***

Deixem els cotxes just al desviament de Sant Salvador, a pocs quilòmetres de Prats de Molló per la carretera de la Presta. El primes quilòmetres els fem per la carretera fins a la Presta on girem 180º a la nostre dreta p...

• La Presta, Plaguillem

IBP 94. Sortida de la Presta, al costat de Prats de Mollo i 22Km de pujada fins el Coll de Roques Blanques i Plaguillem. Després tot baixada molt ràpida, amb algun petit tram a peu molt tècnic.

• ELS FORCATS -IBP 78- **

25/9/2010 Volta rodona amb pujades interesants i baixada mitad trialera (amb trams a peu) i mitad per pista. XV-JAS-IP-JR-JV-FF-JS