The Best Trails in la Presta, Languedoc-Roussillon (France)

• La Presta, Plaguillem

Sortim de St. Salvador, passat Prats de Mollo, direcció a la Presta per carretera asfaltada, i seguim amunt passant per les Torres d’en Prest, el bac de les Conques i fins arribar al refugi de Els Forquets. Seguim cap a ...

• PLA GUILLEM -IBP 91- ****

Sortida des de St Sauver direcció La Presta i muntanya amunt fins, passant per Les Forquets, Roques Blanques. Més de 1400 mts + sense treva. De Roques Blanques a Pla Guillem des d'on baixem fins als Estables fent tramade...

Photo ofColl de les Basses-Variant Coll Regina 13-2015 Photo ofColl de les Basses-Variant Coll Regina 13-2015 Photo ofColl de les Basses-Variant Coll Regina 13-2015

Doncs finalment he fet els "deures" pendents , fer la baixada des de Pla Guillem a Prats de Molló ( http://es.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=4677775) , per la variant apuntada per Javierm1964 , per no haver de baixar per...

Photo ofColl de Basses- Roques Blanques- Pla Guillem-Coll de Régine-Prats de Mollo Photo ofColl de Basses- Roques Blanques- Pla Guillem-Coll de Régine-Prats de Mollo Photo ofColl de Basses- Roques Blanques- Pla Guillem-Coll de Régine-Prats de Mollo

La millor ruta Btt que he fet fins ara !! Imprescindible tenir 2 vehicles . El primer el deixarem a Prats de Mollo (Parking 1) i seguirem amb el segon vehicle carregan totes les bicis fins el Parking 2 , en aquest Waypo...

Ruta realmente fantástica que realicé con el creador de la ruta en julio de 2014 con visibilidad desde el Pla guillem ha...
    javierm1964

• Cresta Set Homes - Rojà - Tres Vents

Alpine Climbing
    Photo ofCresta Set Homes - Rojà - Tres Vents Photo ofCresta Set Homes - Rojà - Tres Vents Photo ofCresta Set Homes - Rojà - Tres Vents

Bonica passejada per les crestes del massís del Canigó. El primer dia, vam fer un apropament des de les Conques fins al refugi no guardat del Pla Gillem, completament nevat, on vam fer nit. El segon, fàcil ascenció al Pi...

• PRATS DE MOLLO-PLÀ GUILEM -IBP 100- ***

Deixem els cotxes just al desviament de Sant Salvador, a pocs quilòmetres de Prats de Molló per la carretera de la Presta. El primes quilòmetres els fem per la carretera fins a la Presta on girem 180º a la nostre dreta p...

• PUIG DE LA COLLADA VERDA

8h i mitja. CAN BOIX- COLL DE LA FRADERA- PLA DE LES BASSES- BARRACA D'EN MIQUEL- COLLADA DE LES ROQUES BLANQUES- PUIG DE LA COLLADA VERDA- PORTELLA DE L'AVET- PLA DE LES EUGÜES- COLL BAIX- ROCA RODONA- LA PRESTA Sor...

• La Presta, Plaguillem

IBP 94. Sortida de la Presta, al costat de Prats de Mollo i 22Km de pujada fins el Coll de Roques Blanques i Plaguillem. Després tot baixada molt ràpida, amb algun petit tram a peu molt tècnic.

• ELS FORCATS -IBP 78- **

25/9/2010 Volta rodona amb pujades interesants i baixada mitad trialera (amb trams a peu) i mitad per pista. XV-JAS-IP-JR-JV-FF-JS