The Best Mountain Bike Trails in Soldeu, Parròquia de Canillo (Andorra)

Photo of Mtb y sendas Soldeu-Canillo (Andorra) Photo of Enduro bike park Soldeu, Volta a Grandvalira Photo of 2013-08-14 Andorra. Soldeu 2.500
  • Mtb y sendas Soldeu-Canillo (Andorra)

Photo ofMtb y sendas Soldeu-Canillo (Andorra) Photo ofMtb y sendas Soldeu-Canillo (Andorra) Photo ofMtb y sendas Soldeu-Canillo (Andorra)

Mtb y senderismo Soldeu-Canillo (Andorra) Ruta en la cual salimos desde Canillo con mbt's y en la cual fuimos buscando un camino que une estos dos pueblo pero tras hacer un tramo del camino decidimos volver debido que...

• 2013-08-14 Andorra. Soldeu 2.500

Les pujades són més excursionisme que btt. Les baixades són per pistes d'esquí que també s'utilitzen per descens enduro. Les vistes són espectaculars. Una vaca acabava de parir un vedell.

• PORT DRET - ENDURO 5+

Fins el Pic Maià podem seguir la ruta ENDURO 5 o ENDURO 5 +, el millor es pujar fins el cap del telecadira La Solana. Seguirem el track fins a Grau Roig, si estem MOLT i MOLT en forma podem pujar per les pistes fins el P...

La ruta no és 100% ciclable, però 95% si. la baixada és espectacular i posarà a prova els frens. molt recomanable, arr...
    Oriol_Alella
    Photo ofDe Soldeu a Les Escaldes per bastants corriols Photo ofDe Soldeu a Les Escaldes per bastants corriols Photo ofDe Soldeu a Les Escaldes per bastants corriols

Ruta que busca el màxim de corriols, tot i que no sóc de la zona i segurament me n'hagi deixat algun d'interessant. Sortida de Soldeu direcció Grau-Roig des d'on pujem a Cubil passant prèviament pel Llac dels Pessons. De...

Ruta per Andorra. Corriols de Soldeu fins la carretera de Cortals d'Encamp força divertits. Pujada fins sobre l'Estany de Cubil molt exigent. Passeig fins l'Estany dels Pessons, remuntada molt i molt dura i baixada per p...

Quiero hacer esta ruta a través de Wikiloc pero sin conexión.es posible?también quería saber si es muy técnica y si se d...
    Raulbe79
  • Grandvalira XC

Atenció!! del km 13,5 al 14,5 el track va per la pista Verda del Bike Park Soldeu però en sentit pujada, si aneu més tard de les 10h és millor anar per la pisat de 4x4, al km 28, podeu seguir el corriol del camí del Gall...

La verdad que es una ruta para subir con electrica y bajar enduro. Si quieres disfrutar con tu bici XC busca otra. Esta ...
    Antoniet F.E
    Esta ruta de XC tiene más bien poco. Pistas y praderas de la estación de Sky y lanzarse campo a través y trialeras hacia...
    Ern Jordan
    Ruta que et porta per uns corriols espectaculars, hi ha alguns trams que s'ha d'estar fort per pujar. Millor anar amb bi...
    Oriol_Alella
  • Soldeu - Encamp

4 etapa per Andorra. Sortim desde l'hotel de Soldeu en direcció a l'estació d'esquí de Gran Valira en direcció e l'estany dels bessons, allà ens em fet un banyet ja que la pujada a sigut molt exigent, de alla hem anat ba...

• RUTA 72 - ENDURO 3

Sortint del telecabina de Soldeu, seguim la pista forestal fins el Pla de Riba Escorxada. Voltem el restaurant Riba Escorxada (per darrera) per la pista Diagonal Esquirol (pista d’esquí). Entrem per sota la línia elèct...

The best tobogane
    berkto
  • ENDURO 1 - VOLTA CUBIL

(CAT) Sortida del pla dels Espiolets de Soldeu, podem pujar per la pista o pel Telecabina Soldeu, la ruta comença a l'arribada del telecabina de Soldeu o si volem (millor) podem agafar el Telecadira de La Solana. Agafem ...

Pas de balisage mais facile à suivre avec l'application. Difficile, aussi bien dans les montées de la première partie qu...
    huchet isabelle

Ruta per Andorra amb una pujada molt, pero molt exigent, pero amb la recompensa de pujar fins el Pic Maià a 2600 metres i baixada sensacional fins a Soldeu per corriol, potser la millor baixada d'aquest estiu

• CLOTS DE MASSAT - ENDURO 5

Agafem el Telecabina Soldeu, seguim la pista Connection fins al telecadira La Solana, la ruta comença al cap del telecadira, cal seguir GPS o el telf., un cop a Grau Roig, si estem MOLT en forma seguim GPS i pugem per le...

• Soldeu - Molleres

Ruta 1 de Tracks d'Andorra, etapa de gran belleza però molt dura i técnica ja que la majoria dels corriols son poc ciclables. Amb molt desnivell, graons, escales, grans roques i arrels, en molts punts cal arrossegar la b...

• Soldeu - Pessons

2037f

Ruta 90% ciclable, un tramo de piedras que hay que bajarse y hay un trozo muy exigente justo antes de llegar al lago dels Pessons.

• ENDURO 2 - CAMÍ AVETAR

Sortida del cap del telecabina Soldeu, la primera part la podem fer la pista Shore o La Cova, just a dos revolts del final de La Cova, (revolt dreta) surt un corriol, l'agafem!! 60 metres més endavant, creuem la pista fo...