Photo ofVOLTANTS DE GIRONA: CAMÍ RAL DE SANT GREGORI, EL LLÉMENA, EL TER I LA VIA VERDA DEL CARRILET. Photo ofVOLTANTS DE GIRONA: CAMÍ RAL DE SANT GREGORI, EL LLÉMENA, EL TER I LA VIA VERDA DEL CARRILET. Photo ofVOLTANTS DE GIRONA: CAMÍ RAL DE SANT GREGORI, EL LLÉMENA, EL TER I LA VIA VERDA DEL CARRILET.

June 30, 2019
June 2019

•   4.5 2 Reviews

near Santa Eugènia de Ter, Catalunya (España)

Sortim de Girona travessant el Pont de Fontajau en direcció cap a Fontajau girant a l'esquerra un cop acabat el pont i estem al davant de la rotonda. D'aquesta forma comencem el Camí Ral que passa pel davant de la Nestlè, per sota l'autopista i les Cases Noves, abans d'arribar al centre de Sant Gregori.
Quan som al centre, girem a l'esquerra en direcció al Veïnat d'Argelaguet però després del camp de futbol, girem cap a la dreta per la petita Via Verda que va pel costat del Llémena. La seguim fins que trobem un baixant cap a l'esquerra que ens porta a travessar el riu per una passera de pedres (si no volem passar per l'aigua). Un cop a l'altre costat, seguim la pista fins que trobem la carretera que ve del Veïnat de l'Església de Sant Gregorion girem a l'esquerra de nou per dirigir-nos fins el Pla d'Argelaguet que travessem totalment per anar a trobar la passera sobre el Ter dels àrids i que ens situa al terme de Bescanó.
Només travessar la passera, girem a l'esquerra per un corriol que ens porta per les Ribes del Ter fins que acaba pujant a trobar la Via Verda del Carrilet.
Un cop a la Via Verda, la seguim, passant per la Pilastra, les Deveses de Salt i les Hortes de Santa Eugènia abans d'arribar al centre de Girona.

Camí Ral de Sant Gregori

SillayMochila Oct 30, 2020

Genial!! Molt ben explicat!! Gràcies 👍

RIANEL Nov 1, 2020

Gràcies a tu per la valira

Perdó, volem dir per la valoració i comentaris. Dins el possible intentem donar la nostre visió dels recorreguts.
    Salut i botes!

• Photo of SillayMochila
    SillayMochila Nov 1, 2020

Merci!! Salut I rodes 👨🏻‍🦽

CARLES PUJOLAR Dec 21, 2021

Tot perfecte menys una cosa..no vaig trovar cap passeres per trabesa el riu ... inclús o vaig demanar amb gent .. suposo amb el temps no i deuen ser hi ...??

RIANEL Dec 21, 2021

La passera va desaparèixer amb una riuada fa temps. La ruta que has seguit és de mitjans de 2019 i encara hi era. Ara toca voltar per Bonmatí....
    Salut!

CARLES PUJOLAR Dec 21, 2021

Ok moltes gràcies i et felicito per les teves rutes .. ara en bici quand pugui en seguiré més d´una ..!!

RIANEL Dec 21, 2021

Doncs bones pedalades que sempre hi ha alguna ruta per fer. Si necessites qualsevol aclariment, aquí estem.