The Best Hiking Trails in Palol d'Onyar, Catalonia (Spain)

Photo of Can Mascort, el Celré, Molí d'en Rigau, Gorgues del Sant Pare i Santa Margarida de Quart des del Castell de Palol d'Onyar Photo of Via Verde del Carrilet: Palol d'Onyar-La Creueta-Girona Photo of Palol d'Onyar - Santa Margarida de Quart - Gorgues del Sant Pare - Molí d'en Rigau
    Photo ofVia Verde del Carrilet: Palol d'Onyar-La Creueta-Girona Photo ofVia Verde del Carrilet: Palol d'Onyar-La Creueta-Girona Photo ofVia Verde del Carrilet: Palol d'Onyar-La Creueta-Girona

Damos fin con esta ruta a la Vía Verde del Carrilet que transcurre entre Sant Feliu de Guíxols y Girona. Hoy nos sentimos satisfechos pues la realidad es que tenemos hecha completa la Vía Verde del Carrilet desde Olot h...

Photo ofCONEIX LES GAVARRES: Palol d'Onyar. Celrè nº113 Photo ofCONEIX LES GAVARRES: Palol d'Onyar. Celrè nº113 Photo ofCONEIX LES GAVARRES: Palol d'Onyar. Celrè nº113

NO COPIAR NI USAR AQUESTA INFORMACIÓ SENSE AUTORITZACIÓ! CONEIX LES GAVARRES: Palol d'Onyar Repetim com sempre, que voldríem deixar clar que els espais que es mostraran a continuació són llocs únics, antics i que t...

Photo ofPalol d'Onyar - Els Àngels - Palol d'Onyar Photo ofPalol d'Onyar - Els Àngels - Palol d'Onyar Photo ofPalol d'Onyar - Els Àngels - Palol d'Onyar

Palol d'Onyar - Els Àngels - Palol d'Onyar Sortida des del poble de Palol d'Onyar, en el meu cas vaig sortir des del carrer de la Figuera i vaig anar tot recta i després vaig girar a l'esquerra, ja que a la dreta no a...

• Palol d'Onyar

Ruta circular Palol d'onyar-gorges de Quart! Passem per esglèsia sta. Margarida de Quart- gorg del sant Pare, molí d'en Rigau i Prat d'en Bruguera.

• Palol d'Onyar - Palol d'Onyar

Circular molt interessant i divertida, corriols i camins molts d'ells circuits de bicicleta de muntanya per ciclistes experimentats i ben equipats. Per l'estat del ferm millor portar pals i gorra per les branques baixes...

• Palol d'Onyar

19888f

Primera excursió a un pic per capes: la primera fase l’hem començat a l’àrea de picnic despres de dues hores de camí. Ha costat una mica trobar el bosc escalfant uns 5 Km entre pedres escarpades per les fortes corrents, ...