CONEIX LES GAVARRES: Palol d'Onyar. Celrè nº113

Photo ofCONEIX LES GAVARRES: Palol d'Onyar. Celrè nº113 Photo ofCONEIX LES GAVARRES: Palol d'Onyar. Celrè nº113 Photo ofCONEIX LES GAVARRES: Palol d'Onyar. Celrè nº113

March 8, 2022

near Palol d'Onyar, Catalunya (España)

NO COPIAR NI USAR AQUESTA INFORMACIÓ SENSE AUTORITZACIÓ!

CONEIX LES GAVARRES: Palol d'Onyar

Repetim com sempre, que voldríem deixar clar que els espais que es mostraran a continuació són llocs únics, antics i que tenen un valor patrimonial i personal. Esdevenen zones moltes vegades privades o bé, amb molts anys a les espatlles, on hauríem de ser els encarregats de salvaguardar-les. Demanem que es respectin els camins, boscos, les fonts, les cases i que abundin les actituds cíviques envers aquest patrimoni natural i cultural que tanta gent s'estima.

En l’última edició de la revista, dedicada a en Miquel Pairolí, vam presentar la ruta literària, la qual convida, durant el recorregut, a llegir certs fragments de L’enigma i octubre. Avui us presentem una ruta, menys literària, que se situa en la línia de les anteriors. Sortim des de la pista poliesportiva de Palol d’Onyar, i pugem fins a l’església de Sant Sadurní. Baixem i resseguim la riera de la Teula, la creuem, fins a situar-nos a prop de la carretera dels Àngels. Progressivament, anem pujant a Can Mascort, moment en el qual comença el nostre descens, cap al Celrè. Tot seguit, prenem un petit corriol, que resseguim fins a arribar a can Gispert. De tornada, prenem, de nou, la pista de can Mascort. Finalment, baixem cap a Can Serra, i tornem al nostre punt de partida, l’església de Sant Sadurní de Palol d’Onyar.