The Best Hiking Trails in Espúy, Catalonia (Spain)

Photo of Pic de Llena (100 cim) Photo of Pic de Filià o Tossal de Paiasso [100 Cims FEEC] - Pic de Fitero - Cabana del Pastor a Filià - [IBP 125 HKG] - [09.10.2021] Photo of Tossal de les Tres Muntanyes (2.597 m)-Tossal de Calma (2.621 m)-Tossal de la Costa (2.604 m)
  • Pic de Llena (100 cim)

Itinerari circular per ascendir al pic de Llena (també conegut com Tossal Llarg), de 2686 metres d’alçada, situat a la serra dels Tres Pessons, a la part nord del terme de Sarroca de Bellera (Pallars Jussà), tot i que en...

Gran ruta
    @toi@sil@Mari@Xavier

Photo ofA peu a l'Estany de Filià 15-JUN-18 Photo ofA peu a l'Estany de Filià 15-JUN-18 Photo ofA peu a l'Estany de Filià 15-JUN-18

Pugem en cotxe per la pista de l'ermita de la Mare de Déu de Fa, s'agafa al final d'Espui, en un revolt tancat i comença molt estreta però és força transitable. Comencem a caminar al rètol indicador del llac remuntant e...

Ruta interessant per conèixer com l’estupidesa humana no té límits.
    serull
  • Pic Filià

Si desde Senterada tomas la carretera L-503, poco antes de Capdella, a la izquierda, parte una pista de fuerte pendiente y firme en muy mal estado, no apta para turismos, que serpentea a la izquierda del rio, las faldas ...

Photo ofPic de Filià / Tossal de Paiasso (100 cim) Photo ofPic de Filià / Tossal de Paiasso (100 cim) Photo ofPic de Filià / Tossal de Paiasso (100 cim)

Itinerari circular que recorre en la seva totalitat les comes de l’Empriu i Fuses, i que, a més a més, suposa l’ascensió al Pic de Filià o Tossal de Paiasso, cim de 2.772 mts. d'alçada, que és el punt més alt del cordal ...

🚶‍♂️⛰😁👍
    XAVIER ADROER
  • Circular Espúy

1923f

Salimos de Espuy en dirección al santuario de la Mare de Deu de Fa pasando por el cementerio (recomendable pasar a verlo). El camino es ancho y cómodo hasta que nos desviamos para bajar por lo que hubiese sido una de las...

Nosaltres la volíem fer en sentit invers, primer la pujada des d'Espui, però no hem trobat la pujada ni amb el track. Ll...
    FeMaTo
  • TOSSAL DE PAIASSO

Iniciem la caminada a la cabana de Filià, on agafem el camí de Filià. Tret d’aquesta pista tot la ruta la fem sense cap camí marcat. Després d’un quilòmetre i mig a l’altura del Barranc de Coma Palomera iniciem la forta...

• Pic de Llena, 100 Cims

Ruta basada en la propuesta por "RosaMc" en Wikiloc: https://es.wikiloc.com/rutas-senderismo/pic-de-llena-100-cim-139574345

• Espui - Mare de Déu de Fa

2017/07/17. Sortida anual de dos dies, a la Vall Fosca, del grup de caminadors dels dimarts de Vic. Primera caminada, varem sortir des de l'Hotel Montseny - Espui - Mare de Déu de Fa. 10'5 quilometres amb un desnivell de...

De la Pobla de Segur pugem per la N-260 direcció a El Pont de Suert. A Senterada girem a la dreta i seguim per la L-503 direcció a Capdella. Passem Espui i passada la Central de Capdella, just abans d’arribar a Capdell...