Hiking

The Best Hiking Trails in Karaj, Ostān-e Alborz (Iran)

809 trails

(1)
  • امامزاده طاهر کرج

0.73mi
    7f

هر بار میرم امامزاده طاهر زمان میبره که قبور مورد نظرم رو پیدا کنم چون جاهاشون رو فراموش میکنم.برای همین موقعیتشون رو ثبت کردم.البته چند تا شون رو که قبلا رفته بودم و ازشون عکس دارم رو این بار نتونستم پیدا کنم.در واقع از...

10.27mi
    3675f

سه شنبه مورخ ۱۴ اردیبهشت سال ۱۴۰۰ حرکت از روستای سرجوی ساعت ده دقیقه به هفت صبح برای رسیدن به پای کوه باید از ۲ زیر گذر یا تونل عبور کرد. مسیر مناسب زمستان و در این مسیر یک چشمه هم وجود دارد. مسافت طولانی ولی پاکوب کام...

4.75mi
    1608f
    Photo ofیکشنبه اول اردیبهشت ۹۸ صعود به قله بیجی با همنوردان البرزی Photo ofیکشنبه اول اردیبهشت ۹۸ صعود به قله بیجی با همنوردان البرزی Photo ofیکشنبه اول اردیبهشت ۹۸ صعود به قله بیجی با همنوردان البرزی

ساعت ۷و ربع صبح حرکت کردیم ب سمت قله توی مسیر کلی عکس گرفتیم و ب قله که رسیدیم جشن تولد داشتیم . تولد دوست خوبمون نازنین جون بود که بچه ها زحمت کشیده بودن و کیک و بادکنک گرفته بودن خیلی خوش گذشت . کلی اون بالا موندیم . ه...

• Outdoor Navigation

Guide yourself along millions of outdoor trails from your smartphone. Even offline!

Get Wikiloc Premium Upgrade to remove Ads
    Outdoor Navigation Outdoor Navigation
    4.10mi
    1319f

تمرین هفتگی .ساعت ۵ و نیم عصر ب سمت قله حرکت کردیم حدودا ۷بالا بودیم نیم ساعتی موندیم و برگشتیم . هوا بسیار عالی بود . حدودا یک ربع ب ۹ هم پایین بودیم

27.63mi
    5518f
    Photo ofصعود به قله خونکهار [از روستای دروان] Photo ofصعود به قله خونکهار [از روستای دروان] Photo ofصعود به قله خونکهار [از روستای دروان]

"گروه کوهنوردی راهیان البرز" (سرپرست :استاد لطیف عاشوری) ارتفاع قله خونکهار: 3350 متر موقعیت جغرافیایی: استان البرز، کرج، جاده آتشگاه، روستای دروان (Dorvan) ارتفاع روستای دروان: 2130 متر مسافت پیموده شده تا قله...

1.86mi
    2067f

روز پنجشنبه سوم خرداد 1397 هشتم ماه رمضان تصمیم گرفتم به قله بیجی کوه برم و افطار رو در قله باشم. دخترم سارینا هم باهام اومد. برای رفتن به قله مسیر چشمه را انتخاب کردیم. حدود ساعت 7:45 عصر از پای زنجیر استارت زدیم و ده د...

• عظیمیه به دو برار

24.84mi
    4170f

عظیمیه به دو برار دوستان بر گشتنی حواسم نشد جی پی اس رو خاموش کنم همین طوری روشن مونده بود، از این بابت شرمنده. صعود در طوفان کامل انجام شد. شماره جهت راهنمایی ، سوال ، هماهنگی برنامه 09121938655 اینستاگرام 6irpa...

• Shahrak-e Bahārestān

3.62mi
    738f

باغستان https://www.google.com/search?q=%D8%A8%D8%A7%D8%BA%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86%D8%8C+%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86+%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86&hl=fa باغستان، استان تهران, یک شهر در ایران https://www.google.com/se...

Live Tracking

Share your location with friends and loved ones during an activity.