Gravel Bike

The Best Gravel Bike Trails in el Canyet, Catalonia (Spain)

Photo of Badalona - Collserola fins Sant Pere Martir - Badalona Photo of Badalona-Girona-Badalona. Gravel. Photo of Badalona - El Corredor - Badalona
  • Badalona-Girona-Badalona. Gravel.

Gravel Bike

Avui anada i tornada a Girona amb Gravel. Després de fer-la només d'anada em vaig adonar que era factible fer anada i tornada, i amb els amigatxos del Espot Team hem fet una ruta amb un molt bon ritme. L'anada es per Ca...

• Badalona - El Corredor - Badalona

Gravel Bike

Ruta variada, on la primera part ens dirigim per la Serralada Litoral a Sant Mateu i Sant Bartomeu, tot pista ample. Un cop pasem la carretera de Coll d'Orrius anem agafant corriolets fins la Torrassa on ja tornem agafa...

Bellissima ruta...per mi..mig principiant...una mica masa tecnica...algunas baixada força "potent"...pero una de les mil...
    saramarte
    Photo ofCircular Sant Andreu de la Barca fins a Gelida i baixada pel riu fins a Martorell i Sant Andreu Photo ofCircular Sant Andreu de la Barca fins a Gelida i baixada pel riu fins a Martorell i Sant Andreu

Pujades per pistes enllacant urbanitzacions fina a Gelida. Baixada al riu i pista fins a Martorell i Tornada a Dant andreu denla barca. Tot en pistes en bon estat.

Ruta gravelera. Muy chula. He empezado desde Barcelona, subiendo por el rio hasta empalmarla en Sant Andreu de la Barca....
    AFP77
    Bona ruta. Tela les pujades inicials… jeje. Val la pena. Gràcies
    Khande
    Genial ruta puro gravel, disfrutando de subidas 😅 y paisajes.
    javitossa26

• Badalona - Montserrat - Badalona

Gravel Bike

Avui ruta per anar a saludar a la Moreneta. Ruta que com sempre pujem La Vallensana, per agafar la llera del riu fins Sabadell. Aquí si val a dir que del km 27 al 29 ens varem encigalar per un tram de riera gens recoman...

• Movember Gravel Day

Gravel Bike

Ruta reseguint la Movember-bike-day. Però nosaltres hem sortit i arribat a Badalona, circuit molt variat, ideal per a gravel, amb algun corriolet i pas divertit per gaudir de la bici. SALUT I REPUBLICA

Photo ofLadies & Gentlemen. Badalona-Girona Gravel. Photo ofLadies & Gentlemen. Badalona-Girona Gravel. Photo ofLadies & Gentlemen. Badalona-Girona Gravel.

Avui torno anar cap a Girona per seguir la ruta de la "Ladies & Gentlemen" amb alguna modificació al meu gust. En fi deixant de posar noms, es tracta d'anar de Badalona a Girona per un recorregut planer, ideal per a gra...

• BDN - Castell de Burriach. Gravel

Gravel Bike

Sortida en Gravel per anar al Castell de Burriach avui fent algun corriol ja mes divertidet. Baixada pronunciada fins Argentona i pujada per La Mutua. La sortida d'avui s'ha de remarcar el fort desnivell per ser Gravel. ...

Photo ofGravelada Collserola. Badalona - Sant Pere Martir. Photo ofGravelada Collserola. Badalona - Sant Pere Martir. Photo ofGravelada Collserola. Badalona - Sant Pere Martir.

Avui ruta Gravelera i estrenant en el meu cas la Trek Checkpoint, la meva primera gravel talment dita. Hem anat fins a l'Espai Mireia on hem fet un cafetó, i hem voltejat Sant Pere Màrtir. Remarcar la pujada fins a...

• circuito can ruti gravel prop4

Gravel Bike

Ruta circular desde El Canyet pasando por: - Puente de Mas Oliver (3.1 km) - Font de Can Mas (3.9 km) - Font Urb Vallençana (6.3 km) - Puig Castellar (7.3 km) - Coll dels Avions (8.4 km) - Font de la Bota (9.4 km) ...