Badalona - Montserrat - Badalona

86 mi
February 4, 2023
February 2023

near El Canyet, Catalunya (España)

Avui ruta per anar a saludar a la Moreneta.
Ruta que com sempre pujem La Vallensana, per agafar la llera del riu fins Sabadell.
Aquí si val a dir que del km 27 al 29 ens varem encigalar per un tram de riera gens recomanable, ja dic 2 km a peu, val la pena pujar fins a Sant Julià d'Altura al bosc de Can Deu per el demés tot ciclable, la zona dels Caus també es molt agraïda per les vistes del Vallès això si un trencacames.
Ja reseguim per urbanitzacios fins Vacarisses i Monistrol i agafem una pista al costat del cremallera, pista amb fortes pendents fins al Monestir de Sant Benet on empalmem amb la carretera fins el Monestir de Montserrat. Foto de grup i ràpida baixada fins Monistrol on fem un entrepà i cafè i ens posem per la llera del Llobregat per una pista molt polseguera fins a Olesa on agafem la part mes llarga d'asfalt del dia fins arribar a Terrassa i aquí per la zona de Galliners per pistes ràpides i prensades fins Sant Cugat i Cerdanyola on agafem un altre tram de pisteig, ja a Montcada en el meu cas Riu Besòs, Santa Coloma de Gramanet i fins Badalona.

Ruta molt recomanable de Gravel i variada, traient el tram de pateix.