eBike

The Best eBike Trails in Tregurà de Dalt, Catalonia (Spain)

Photo of Balandrau desde Tregurà de Dalt Photo of Tregura - Tres Pics - Refugi Coma de Vaca - Tregura Photo of Refugio Tregura, Coll de Meianell i Collada Verda des de Tregurà de Dalt
  • Balandrau desde Tregurà de Dalt

Tercer cop que pujo al Balandrau i tercer cop que ho faig des d'una altre vessant, intentant no repetir rutes, ja que trobo absurd penjar la mateixa ruta una i altre vegada. El primer cop vaig sortir de Núria: https://...

Photo ofTregura - Tres Pics - Refugi Coma de Vaca - Tregura Photo ofTregura - Tres Pics - Refugi Coma de Vaca - Tregura Photo ofTregura - Tres Pics - Refugi Coma de Vaca - Tregura

Sortim u-na mica més amunt De la Creu de Fusta ( Torroella de Baix ) Anem cap a el Collet de la Gralla Trenquem a la dreta I pugem per pista al Coll dels Tres Pics Som al Coll , i començem la Baixada que desemb...

• REFUGI COMA DE VACA - BALANDRAU

Sortim de la pineda, una mica més amunt de Tregurá de Dalt. Prenem pista , fins arribar al Collet de la Gralla, d´aqui girem a la dreta i agafem la pista ,que porta al Coll dels Tres Pics Continuem de baixada...

• TRES PICS

Sortim de Tregurá de Dalt agafem el cami que ens porta a la Creu de Fusta d´aqui continuem per pista fins arribar al Collet de la Gralla deixem la pista i prenem el cami que ens porta a la collada del Castell dels ...

• Tragura de Dalt

Sortim desde Tragura de Dalt, comemcem a pujar per la pista direcció Ribes de Freser i tornem.

Ruta amb unes vistes expectaculars.
    Herrarmando

Sortim del pont de Catllar i agafem una pista a la esquerra fins a Tragura, despres continuem per la pista que ens portaria cap al Balandrau, un cop passat una cabana baixem una mica mes fins la Collada de Medianell,aqui...