eBike

The Best eBike Trails in Peralada, Catalonia (Spain)

Photo of Peralada-Pont De Molins-Boadella por camino natural de la Muga Photo of Peralada - Vilanova - Castelló, Santa Margarita - Vilaüt- Pedret i Marzà - Peralada Photo of Peralada, Roses, Punta Falconera I tornar.
    Photo ofPeralada, Roses, Punta Falconera I tornar. Photo ofPeralada, Roses, Punta Falconera I tornar. Photo ofPeralada, Roses, Punta Falconera I tornar.

Hem sortit de casa cap a Marzà, d'allà a Pedret. Passant pels estanys de Vilaüt hem arribat a Roses. Hem passat ran de mar, fins el port, Canyelles i Almadraba, d'allà hem enfilat cap a punta Falconera. En arribar al, tr...

Photo ofPeralada, Vilamaniscle, Rabós, Espolla, Sant Climent, El Priorat, Peralada Photo ofPeralada, Vilamaniscle, Rabós, Espolla, Sant Climent, El Priorat, Peralada Photo ofPeralada, Vilamaniscle, Rabós, Espolla, Sant Climent, El Priorat, Peralada

Ha començat com una pedalada per carretera, però en arribar a Rabós he passat per dins el poble i, per pistes cap a Espolla, d'Espolla a Sant Climent, m'he desviat per veure el Dòlmen de la Cabana d'Arqueta, tornant de S...

Esta muy bien indicada y el entorno es muy bello y agradable; el unico pero para mi gusto es q tiene demasiado asfalto
    jansrg

Photo ofPeralada, platja de la Rubina i tornar. Photo ofPeralada, platja de la Rubina i tornar. Photo ofPeralada, platja de la Rubina i tornar.

Ruta per pedalar i gaudir. Hem sortit pel camí de Vallgornera fins Marzà, d'allà a Pedret, Vilaüt, fins Sant Margarita, volta pels aiguamolls fins la Rubina, cap Empuriabrava. Tornada pel camí del Muga amb aturada a Cas...

• Peralada - Roses - Peralada

Sortida planer i preciosa en un dia assolellat Hem sortit pel camí de Vallgornera cap a Marzà. En arribar a Marzà hem agafat cap a Vilajuiga, per després agafar un camí de terra que ens porta a Pedret. Hem seguit recte ...

Photo ofPeralada, Dòlmens I Menhirs d'Espolla, Peralada Photo ofPeralada, Dòlmens I Menhirs d'Espolla, Peralada Photo ofPeralada, Dòlmens I Menhirs d'Espolla, Peralada

Sortim de Peralada per Olives, passem per Mont Pedrós, cap a Masarac, abans del Priorat agafem un corriol i cap a Sant Climent, anem cap a Vilartok8 i enfilem cap a la ruta dels dòlmens i Menhirs, ben senyalitzada, segui...

Photo ofPeralada, la Salut de Terrades, Peralada Photo ofPeralada, la Salut de Terrades, Peralada Photo ofPeralada, la Salut de Terrades, Peralada

Hem sortit de Peralada per la Riba del Llobregat, cap a Cabanes, d'allà hem anat cap a Pont de Molins. A Pont de Molins hem agafat el camí del Muga fins la resclosa, allà hem agafat un bocí de carretera fins al trencant ...

Photo ofPeralada - Sant Quirze de Colera - Peralada Photo ofPeralada - Sant Quirze de Colera - Peralada Photo ofPeralada - Sant Quirze de Colera - Peralada

Ruta circular amb sortida de Peralada, destinació a Sant Quirze de Colera i retorn a Peralada. Combina trams de pistes i camins amb trams d'asfalt per carreteres amb poc trànsit. Bonic paisatge del tram de la serra de l'...

Photo ofPeralada, Roses, Punta Falconera, Peralada Photo ofPeralada, Roses, Punta Falconera, Peralada Photo ofPeralada, Roses, Punta Falconera, Peralada

Hem sortit de Peralada cap a Marzá, d'allà a Pedret, trencant a la dreta cap a la Torre de'n Mornau, hem sortit a la carretera de Palau i passat el trencant de Vilaüt hem agafat a la dreta cap a Roses, hem pujat al pla d...

Photo ofPeralada, Sant Martí d'Empúries, Peralada Photo ofPeralada, Sant Martí d'Empúries, Peralada Photo ofPeralada, Sant Martí d'Empúries, Peralada

Hem quedat amb uns amics a Pedret. He sortit de Peralada cap a Marzà i d'allà a Pedret, on ens hem trobat tota la colla, d'allà cap a la Torre de Mornau i, passant pel Pont da Vinci, hem anat cap a Castelló, hem empalma ...

• Peralada, Grifeu i tornar.

Sortida de Peralada cap a Marzà perl camí de Sant Jaume i d'allà fins Vilajuïga. Hem buscat un altre camí per arribar a la baixada de Valleta, però ha estat molt costarut. Hem seguit per carretera fins el cementiri de Ll...

• Peralada, Llançà, Peralada

Hem sortit de Peralada pel camí de les costes cap a Delfià, hem travessat la carretera i hem agafat camí a Vilamaniscle, hem trencat a l'esquerra per agafar el camí de Sant Quirze, passar un trosset hem trencat a la dret...

Sortim de Peralada per les costes, fins Delfià passant per les Basses, d'allà anem cap a Vilamaniscle, ens aturem a la font a reomplir, pugem al coll i anem direcció Puig d'Esquer, però sense arribar a dalt. Baixem fins ...

• Peralada, Llançà, Peralada

Hem sortit de bon matí, per Les Costes, cap a Delfià, d'allà cap a Vilamaniscle, pujant fins el coll de Sant Silvestre, baixada fins Sant Silvestre de Valleta i, altra vegada cap a munt per anar a buscar el camí a Llançà...

Hem sortit de Peralada, cap a Vilarnadal, passant per Olives (Pirinexus), de Vilarnadal cap a Cantallops amb aturada per fer el cafè i reomplir bidons. Hem enfilat cam a Requesens i d'allà a l'avió estavellat. Un xic pas...