Photo ofPeralada, Marzà, Vilajuïga, Coll del Mosquit, Santa Helena, Mont Perdut, Garriguella, Peralada Photo ofPeralada, Marzà, Vilajuïga, Coll del Mosquit, Santa Helena, Mont Perdut, Garriguella, Peralada Photo ofPeralada, Marzà, Vilajuïga, Coll del Mosquit, Santa Helena, Mont Perdut, Garriguella, Peralada

February 1, 2023
February 2023

near Peralada, Catalunya (España)

Hem sortit de Peralada cap a Marzà, Vilajuïga I cap a munt a Sant Pere de Roda, hem fet un bocí passant per la vora de la via del tren i hem agafat alguns corriols costaruts fins empalmar amb la carretera a Sant Pere de Roda, la qual hem seguit fins a Mas Ventós, allà hem agafat una pista amb força rampa que ens porta fins el Coll del Mosquit amb vistes impressionants, ben a prop de Sant Salvador de Verdera. Per baixar hem desfet el camí, fins que hem trencat cap a Santa Helena i allà hem travessat la carretera per baixar per pistes i corriols que, finalment, surten a la carretera. Un bocí més endavant hem trencat a la dreta fins Mont Perdut, hem travessat la, carretera de Llançà i cap a Garriguella, d'allà cap a casa a dinar.
Un parell de petits bocins els hem hem fet a peu